Fórum >> Típusok >> Giulia

Giuntini2023-03-03 15:24:53 // 29563
Én értem hogy mit akar mondani Shadin! A MiTo tényleg férfias játékszer. Annak idején mikor Zoliét kipróbáltam, engem kilóra megvett a 135 lovas Multiair. Én is vettem egyet, igaz az enyém csak a 77 lovas Junior, mert városi strapabíró autó, de futóműve ugyanaz. Hihetetlen stabil, a városi szűk kanyarokban tűpontosan lehet vele nagy sebességgel kanyarodni. A MiTo-t elkönyvelték női autónak, de azok a csajok akik vezetik, nincsenek tisztában vele hogy ez az autó mit tud, mert sohasem próbálták. Erhard is vett egyet, és ő is megállapította, "ezt nem gondoltam volna róla". GT meg egyenesen el van halva a QV-től.
Minden Alfában megvan az érték, a Sudtól kezdve a Tonaléig!
SD2023-03-03 14:31:08 // 29562
ilyenkor bukunk le hogy milyen olvasótábor van:D
Liquid2023-03-03 14:26:35 // 29561
mit fogyasztottál? :D
Shadin2023-03-03 14:14:06 // 29560
Ha már pariba raktátok a 159-et és a Giulietta-t, akkor meg kell jegyeznem, hogy a MiTo férfias, a GT egy gyönyörű hintaló az S-Max pedig hosszában fekete...
:-)
Liquid2023-03-03 14:10:51 // 29559
"cinkes elem" lesz mindegyiken. Majd az idő eldönti mi lesz az. Így előre nem lehet látni milyen lesz a jövő, gondolj csak a 70-80-as évekbeli scifikre :)
Zsolt1552023-03-03 13:37:08 // 29558
Dettó!👍😉
SD2023-03-03 13:33:23 // 29557
nekem a giulia mikor megjelent, nem is tetszett..., aztán elmentem Hondával alfa találkozóra, megnéztem beleültem... szorított az ülés... az áráról ne is beszéljünk:D
Utána letoltam még egy részleges házfelújítást Passattal:D

És beütött a vírus, nem az... az Alfa:D és úgy mentem át minden addig áttörhetetlennek vélt falon, mint a kés a vajban... és most imádom, tényleg, tesztvezetés nélkül vettem meg és csodás!

5 év alatt nem tudtam kizsarolni senkiből hogy oda engedjen a volánhoz... Tudod az ilyen kapcsolatoknak házasság a vége, az meg hosszú mint az orosz tél :D
pettinke2023-03-03 13:26:21 // 29556
hogy őszinte legyek: a 159 formája marha nagy fless volt annak idején. a Giula formára - nekem - nem akkora durranás, de ahogy vezetni lehet, az kenterbe ver mindent :)
Liquid2023-03-03 13:24:57 // 29555
Az a maga módján jól néz ki, főleg az első gen. :)
SD2023-03-03 12:59:38 // 29554
eszemben sincs lefikázni a 159-et, nem csúnyúl, nem öregszik csak patinásodik, most már jobban néz ki mind újonan, nekem akkor annyi pénzért megmunkálatlan volt a belseje.
De ez szubjektív, aki akkor tartott ott hogy olyat vegyen annak ássz ajánlat volt nyilván.

A Giulietta ugyan az, a formája ma is ássz, ami meg kicsit az akkori techno irány mára megöregedve az minden autón ilyen lesz azt nem lehet megúszni.

A Giuliában nekem az tetszik hogy most nem látok rajta olyan elemet ami később cinkesen béna lesz, ez már most future classic:)
Piritu - 1.000.0002023-03-03 11:57:54 // 29553
Nálam a "B" fut. Még a 146-hoz vett hóláncot viszem. 10 éve ki se nyitottam a táskáját. :-)
Most meg már a Q4 csak segít ha kell...
pettinke2023-03-03 11:50:07 // 29552
erősen bal lábbal keltél, ugyanis azt elfelejted, hogy ez a műszerfal - kormány - középkonzol kombó 2005-ben született. akkoriban marhára jól nézett ki, annyira, hogy az akkori 3-as Bömbit lekörözte. (onnan tudom, hogy végigültem az akkori párhuzamos márkákat, mikor 2008-ban cégautót kellett választanom).
az akkori automatát se a mostani ZF-hez hasonlítsd, mert akkor az nem volt.

a 159 a maga korában nagyon jó volt, de most azért az a konstrukció meg dizájn 2023-2005=18 éves! és igen, kívülről valóban merész az eleje még mindig (nagyon jól öregedett) de az autóipart továbblépett.
SD2023-03-03 11:08:52 // 29551
2021-ben tervezett GUI felületre jön nekem egy 1980-at idéző valami szarral és kérdezi hogy tervezzem újra mert nem elég jó,.. mondom haver a terven 4 éve mi volt????:D
SD2023-03-03 11:07:55 // 29550
lehet ballábbal keltem, ma szétharaptam már pár kollégát is:D
SD2023-03-03 11:07:25 // 29549
Nem leszek most népszerű:))

- kormány? mint a gyerek fajátékai:)))
- közékonzol ? ez is terven jól nézett ki.. de inkább lefóliáznám feketére:D
- váltó??? hát a VW konszern tiptronic-ja ami egy vicc az műremek hozzá képest
- a mellszívó vezérlő gombokkal kell kapcsolni a klímát?

kb design szempontjából pont annyi a különbség mint egy ferrari és egy mustang közt:)

nem csúnya de nekem nem ez a szép...
SD2023-03-03 10:55:33 // 29547
az autó súlya kategória megint olyan hogy 400kg többlet az pont egy teli utastér.. azt meg ne kelljen már magyarázni mennyivel jobb egymagában csapatni mint fullra pakolva:D
Villanyautókról ne is beszéljünk:D
Giuntini2023-03-03 10:54:07 // 29546
Ez az! Ezt éreztem vele tavaly Olaszországban is! Menni vele megállás mélkül a világ végéig hihetetlen biztonságban. Végig az volt az érzésrm, VIGYÁZ RÁM.
SD2023-03-03 10:53:34 // 29545
És veszek egy ilyen pillanatszorítós marék szart... az meg arra jó lesz ha tényleg elakadnék valaha valahol:D
SD2023-03-03 10:52:11 // 29544
Ausztiába kell hólánc? ha arra járnék?


Az ilyen láncos szaroktól a hideg kiráz hogy szétveri a kasznit meg a felnit...

Opció B. berakom a régit (Michelin easy grip vagy mi) ami ugyan a Giuliára nem jó, de akkor legalább van:D
Megvettem sosem használtam:D
Megnézik hogy jó-e rá?:D
SD2023-03-03 10:47:36 // 29543
Hát nekem a 155 bele ami azért valljuk be nem egy műszaki remek inkább olyan pipa készvan kategória, és a Giulia is nagyságrendekkel felülmúlja a 159-est:)))

A 159-en tipikusan látszódnak a nem megmunkált arányok, és ki nem használt felületek, mindez design szempontból értem.

A megmunkálás minőségére nem tudok mit mondani, én eleve nem értem hogy miért kell egy Alfának prémiumnak lenni:D

Meg is vettem a Giuliát szövetüléssel fapaddal, nekem így tökéletes, de a 159 ami kívülről iparművészeti műremek, az ülések is ok, de a műszerfal már megbocsáss... olyan mint a bangle 5-ös bmw, kívülről az is egy "gyönyör" belül meg mint egy kivénhedt corsa:D

Énkérek elnézést:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 10:15:26 // 29542
A 159 beltere szerinem is egy külön szint, nem is hasonlítható máshoz. Alapvetően a műanyagjai szerintem közepesek, az óracsoport kialakítása talán kevésbé Alfás, de az összhatás az nagyon jó, szándékosan hagyományos. A turbónyomás óra a mai napig hiányzik :-) A bőrök pedig tényleg komoly minőséget adtak a beltérnek. Nálam minden bőrözött volt, fantasztikus élmény volt az a beltér. Az ajtópanelokon a barna bőrbetét, a harmonikus színösszeállítás, nekem az nagyon adta. A Giulia összeállításánál nagy fejvakarás volt ez nekem, magamtól nem is tudtam elrugaszkodni tőle.
A bőrök minősége is kiváló volt. Annyit hozzátennék, hogy a Giulia bőrök minőségén javítottak 2020-tól, láttad, érezted Te is. Az alap ülések is talán vastagabbak (vagy még nem ültem szét), de a Veloce üléseknek olyan kellemes "cipőbolt" illatuk van, amire előzőleg nem emlékszem a Giulia mustrákról.
A BMW-knek meg pont a 2004-től futó e90 -esek műszerfala nekem fura. Újkorában biztos ütött, de rémesen elavult. És nem műszakilag értem, hanem látványra, érzésre. Tudom, a szomszédnak ilyen is van XD Nekem annál jobban bejön az e46, az legalább még olyan BMW-s, sofőr felé fordulós.
A súllyal meg az a helyzet, hogy a többiek jobban leplezték, plusz az elvárás egy Alfától nem ez volt. Az autó hangolása kelti a mégnagyobb súly érzetét, ebben biztos vagyok. Egy Stelvio tuti könnyebbnek érződik, mert élénkebbek a reakciói, jobb a tömegeloszlás. Az összhatás adta ki a súly érzetet, mert meg akartak felelni egyszerre mindennek is. Igazából nem sikerült, nem lett egy sokoldalú hangolás. Egy dologra jó, arra nagyon, jó messzire menni menni menni.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 09:51:33 // 29541
Lehet ezeért? A semmiből is beleállsz.. csak minek XD
Giuntini2023-03-03 09:25:22 // 29540
Gondoltam hogy ezekre a megállapításaidra nem válaszolok, de nem bírtam megállni. Mondjatjátok, hogy miért nem fogom be a szám, hiszen nekem nincs Giuliám. Igen, én 159 imádó vagyok, de úgy hogy ismerem a hibáit és hátrányait.
Leírod hogy a súlytöbblet elriasztó. Ezt már ezerszer átbeszéltük, hogy minimális a súlytöbblet a konkurenciához viszonyítba. Az akkori BMW-k, Mercik, Audik (természetesen a középkategória) hasonló súllyal bírtak. Ezt az idióta "szak"újságírók találták ki. Hogy lehetett volna könnyebb, hiszen az akkori legmerevebb, legbiztonságosabb és legstabilabb karosszériával a 159 rendelkezett. A másik amit a motorokról írtál. Igazad van, a benzinmotorok magy része nem illett a 159 karakteréhez, kivéve a TBI-t illetve talán a V6-ot, bár a Busso kózelében nem volt.
Akkoriban a középkategória prémium szegmensének 80%-a dízelmotorokkal került forgalomba, a benzineseket nem igazán fejlesztették. Az autó fejlesztése hatalmas költség volt, egyszerűen leemelték a GM polcról átalakításokkal a meglévő blokkokat. Viszont a dízelek előremutatóbbak voltak, a részecske szűrőkkel már megfeleltek volna az Euro 5-nek is. Pont emiatt voltak azokkal a dízelekkel a problémák, amiket rövid távolra használtak.
De ami nálam kiverte a biztosítékot a minimál Bangle féle belső. Meg kell nézni a3-as Bangle BMW-t! Arra jó ez a megállapítás. A 159 belseje szerintem gyönyörű! A műszerek szépsége, a középkonzol körműszerei, a valódi alu dekorelemek, mind izlésesek, szépek, és magyon retro, visszatekintés a régi Alfákra. A kör szellőző rostélyokat aztán a Mercedes is lemásolta. Ami pedig a bőrt illeti, abban mindent felülmúl, el kell ismerni, sokkal minőségibb a Giuliánál, főleg az FL előttiek. A legminőségibb Poltrona Frau, 16 év után is érződik az eredeti bőr illat mikor beülsz. Én megtapogattam a Giulia bőr üléseit, sajnos már nem az a minőség, lejet hogy már nem is Poltrona Frau ülések.
Én nagyon szeretem a Giuliát, fantasztikus autó, modernebb sokkal mint a 159, de annak bája, szépsége enteriőrje szerintem megismételhetetlen.
Nem akartam veled egyáltalán vitatkozni, csak egy kicsit helyre akartam tenni a dolgokat.
Zselé2023-03-02 20:02:02 // 29539
Én igen, vettem. És nem is kényszerhelyzetben. A Multiplát XDDD
leopop32023-03-02 19:55:47 // 29538
Erre nagyon sok példát tudnék én is írni (Velem is volt ilyen bármit mondtam rossz volt 😅)
leopop32023-03-02 19:53:26 // 29537
Óriási +1
SD2023-03-02 12:46:44 // 29535


na megtaláltam a probléma innen indult, aztán ráharapott a piac mert könnyű gyártani, és a gazdák meg vakok:D
SD2023-03-02 11:06:56 // 29534
Annyi igazság van benne hogy a küszöb előtt képes összeszedni a szutykot, meg még letépni a dobbetétet is, egy nagyobb tócsa... de van olyan ami nem lóg ki azon én is gondolkozom... de már nem találni csak ilyen VFTS lefetyeket:D:D:D

lehet módosítottak is ezen mert látam lejött dobbetétet, na majd megnézem, opció B. nem kell tócsába menni:D 200-al:)
SD2023-03-02 10:57:33 // 29533
de minek óvni a fényezést egy műanyag elemen... leverte majd visszafényezi, és?
első héten felakadtam a járdaszigeten, aztán úgyhagytam... :P splash guard persze:D

Lada VFTS?:D
SD2023-03-02 10:52:37 // 29532
az alibabás GTAm kit is sokat rontott a helyzeten, olyan ez hogy nem mindenki tudja megkülönböztetni hogy most az Sauber Engineering, vagy purhabból készült felemás sárvédő szélesítés:D de mindenki akar pimpelni:D

És hát miközben az új Giulia már lassan a 20-30 felé kandikál, a lefutott nem közkedvelt verziók beesnek 6m köré és ugyan úgy néz ki, ebből még nem tudom mi lesz :D
RomeoOne2023-03-02 10:43:56 // 29531
Hát nem kell mindenkinek egyből beszólni meg folyton flame-elni (na tessék, erre én is beszólok :P :DDD )

AlfaOwner-en megy most nagyon, hogy ilyen karbonmintás sárvédőt raknak a Giuliákra, még a Q-kra is. Pontosabban kavics felverődés elleni fényezés védelem a cél szerintük, de gyakorlatilag olyan, mint egy sárvédő.
Bőszen rakosgatja fel mindenki a kocsira, közben dícsérgetik egymást, hogy milyen szép, miközben úgy néz ki, mint tehénen a gatya. Alig bírtam én is megállni, hogy ne jegyezzem meg, hogy traktoron meg teherautón szükséges, de ilyen kocsit miért csúnyítanak el?

Valahogy a légáramlás szempontjából sem tűnik egészségesnek, hogy odarakják azokat a merev lapátokat, ha meg tényleg a fényezést akarják óvni, akkor fóliázzák le a kerékjárat körüli felületeket. De hát ilyen ez a divathullám, ha megjelenik, akkor ragadós...
SD2023-03-02 10:25:48 // 29530
Ez olyan mint youtube-on egy cartárs leszólta az alfa karbantartási költségeit, erre válaszoltam neki hogy "mert inkább beletöltenéd egy ignisbe?" erre bepöccent, és ezután derült ki hogy Giuliás ő is, de már maradt a roszkedv :D és innen nem tudtam javítani.

Előferdül, legjobb helyeken is :D

Bocsi ZK :)))
SD2023-03-02 10:20:25 // 29529
Öhömm, valóban vannak ilyen vonások az autóval, hogy egy legális szerető, és még asszony is szívesen beszáll:D:D:D

De nem szabad szétküldeni, mert a nő egy hangszer, vigyázni kell rá, ha hangosan vísít sokat, elromlik :D

Persze a megfelelő bemelegítés sokat javít a kilátásokon :D

De igen ez az autó tudja és még hogy :D
Liquid2023-03-02 08:37:15 // 29528
Tetszik igen, különben nem ültem volna bele. Mindkettő tetszik, tán egy kicsit jobban a Giulia, tehát innen nézve igen, ez volt a kényszerhelyzet.
Liquid2023-03-02 08:33:22 // 29527
front volt :) meg némi túlreagálás, legalábbis a részemről biztosan
Liquid2023-03-02 08:30:40 // 29526
ahhoz nem kell szemüveg se :)
RomeoOne2023-03-01 23:00:40 // 29525
De miért, neked a Stelvio tetszik? Te mindig is szedános voltál, még a kombira sem tudtál sosem rákívánni (és ezt mindig meg is tudtam érteni, mert én sem). Vagy a Stelvio vétele az az általad említett kényszerhelyzet volt?
RomeoOne2023-03-01 22:54:31 // 29524
Abszolút létezik ez a "menet közbeni" kinézet, sztem is. Én is többször tapasztaltam és gondolkoztam is rajta, hogy mitől lehet. Valószínűleg az adja a hatást, hogy egyszerre változik a szög, amiből látod az autót és a távolság is. Ez generál egy másféle hatást és ezt az Alfa nagyon jól meg tudta fogni. Mondjuk ez a 159-nél is létezett, csak az álltában is hibátlan volt.

A Giulietta nekem kicsit olyan, mint az új M3/M4 (G80/G82). Minden szögből baromi jó, csak elejét nézve kell kicsit hümmögni meg adjusztálni hozzá magát az embernek egy ideig :D