Poszter autó, amiről álmodozhatunk, ami növeli a márka presztizsét. Ami pont a Te Quadrifogliód elismertségét is növeli, sőt még az én alap Giuliámét is, mert elmondhatjuk, hogy ezeket az autókat egy olyan gyártó rakta össze, ami képes egy 33 Stradalét is megalkotni.
Nagyon is szükség van ilyen autókra, én konktéran úgy érzem magam mint 10-15 évvel ezelőtt, amikor még mertek komoly tanulmánymodelleket bemutatni.
Ráadásul ne felejtsd el, hogy azt is mondta Imparato, hogy ez a Stradale a jövőbe is mutat, azaz tanulmányutóként is értelmezhető, mert egyes desingelemei visszaköszönhetnek majd későbbi Alfákon.
Szóval szerintem rosszul látod, igenis van helye ennek az autónak.
Ja, és pénzt kerestek vele? Nahát :) Végre baszki! Ez a kocsi mutatja, hogy beindult valami az Alfánál. Hidd el, hogy ha nem lenne sikeres mondjuk a Tonale, és nem kezdett volna pénzt csinálni, akkor ez most nem jött volna ki, és beszélgethetnénk tovább ebben a topicban SD gyönyörű felnijéről :)
(Bocs, SD, akartam valami csattanósat a végére :)))
Halesz2023-08-31 14:00:52 // 31895
SD2023-08-31 13:28:45 // 31894
SD2023-08-31 13:07:49 // 31893
Egyelőre nekem most az jött be hogy a Bladeruner szerű jövő autók közt mennyire menő lesz majd ez:) Most még nehezen emészthető bizonyos szempontból, de majd akkor:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-31 12:01:33 // 31892
Ezen nem a pénzbeszedés a lényeg. Nem hinném hogy olyan elképesztően plusszos biznisz. Ennek az üzenete, presztízse a lényeg. A "supercar"-ok nagy része vitrinbe megy, dísz- és vagyontárgy. Minél kisebb a darabszám, annál kevesebb esély van utcán látni. Már csak statisztikailag is. A körrekord pedig rég nem szempont, az autózás jópár éve nem erről szól. Pénzes autómániás ember aki ennyiért pályán akar hajtani egy szupersportkocsit, mellesleg veztési tudása is van hozzá az hány darab lehet? :-) A nép többi része meg a malacperselyt hiába töri fel, álmodozás marad. Ahogy egy Ferrari és egy Lambo, vagy egy Königsegg. Szóval baromira mindegy hogy van e körrekord vagy nincs. Ennek az autónak a létezése a lényeg és az üzenete. Az is tökmindegy, hogy mennyiben MC20 a szerkezet. Pláne, hogy vagy 15 éve megy ez a móka, hogy az Alfa passzol a Maseratinak, majd vissza. A Giuliánál jól jártunk ezzel. Szerintem a 33 is profitál ebből műszakilag, mert azt azért valószínűnek tartom, hogy nem egy parasztvakítás a gép, hanem valóban jó vezetni is.
SD2023-08-31 10:03:55 // 31891
A részletek ugy, az első lámpa légbeömlő is wooow, na hogy meg sem nézem és már fikázok ugye?:D
A sok AI által generált tucat design ami kisütötte már az agyam, de ahogy nézem igazad lesz:)
A sok AI által generált tucat design ami kisütötte már az agyam, de ahogy nézem igazad lesz:)
SD2023-08-31 09:50:59 // 31890
mind a 33 db. -ra még meg is osztják:D hogy ki vitriben szagolgatná annak ott az olajos, aki meg használná annak villany:))
RomeoOne2023-08-31 09:50:02 // 31888
Villany meg belsőégésű változata is lesz.
SD2023-08-31 09:40:05 // 31887
Talán lehetett volna valamivel kecsesebb nyúlánkabb:)
De valahogy egy ilyen kis szériás autóra sokkal inkább egy koncepció a jellemző mint egy végletekig kimunkált résztletgazdag forma.
Anno ugyan ez az érzés volt mikor modelleztem a 8C-t hogy szép-szép, sőtt lenyűgöző formák, de később megrajzolva pl: egy 156-hoz képest egy fércmű, másra készült:)
Ott ahol 5 ülés, 4 ajtó, teljes homologizáció és racionalitás szűrődik át a pofátlan design megoldásokon azok ütnek nekem igazán.
Amúgy az eredeti Stradale lámpája pont ilyen kendács volt, tehát ebben hagyományőrző :D
Kicsit a nagy oldalsó hűtő rostélyokat, hajtómű imitációra cserélni ez pont hatásvadász..
A belső előre mutat, a scudetto jellegtelen.
Viszont inkább a pagani vonalat követi ami viszont sokkal eszenciálisabb mint bármeliylk mai tucat sportautó:)
Akkor ez most az utolsó belsőégésű szupersport, vagy ez már villany????
Na egy ilyen tesztet megnéznék az új stradale-val :)))
De valahogy egy ilyen kis szériás autóra sokkal inkább egy koncepció a jellemző mint egy végletekig kimunkált résztletgazdag forma.
Anno ugyan ez az érzés volt mikor modelleztem a 8C-t hogy szép-szép, sőtt lenyűgöző formák, de később megrajzolva pl: egy 156-hoz képest egy fércmű, másra készült:)
Ott ahol 5 ülés, 4 ajtó, teljes homologizáció és racionalitás szűrődik át a pofátlan design megoldásokon azok ütnek nekem igazán.
Amúgy az eredeti Stradale lámpája pont ilyen kendács volt, tehát ebben hagyományőrző :D
Kicsit a nagy oldalsó hűtő rostélyokat, hajtómű imitációra cserélni ez pont hatásvadász..
A belső előre mutat, a scudetto jellegtelen.
Viszont inkább a pagani vonalat követi ami viszont sokkal eszenciálisabb mint bármeliylk mai tucat sportautó:)
Akkor ez most az utolsó belsőégésű szupersport, vagy ez már villany????
Na egy ilyen tesztet megnéznék az új stradale-val :)))
RomeoOne2023-08-31 08:49:38 // 31886
Csak ez pont ugyanaz lesz, mint a Lambo-nál tavaly a Countach volt. A régi legendára brazírozva összeraktak a kész elemekből egy dísztárgyat, amit eladnak gyűjtőknek eszméletlen áron, hogy ott lapuljanak örökre egy gyűjteményben. Ez nem autógyártás, hanem egyszerű pénzbeszedés egy jól bejáratott branddel.
Ezzel sztem nem fognak semmihez sem közelebb kerülni, azt a pár milliót, amit ez hoz, kiosztják a menedzsment meg a részvényesek között bónuszként. Ez meg egy szép poszter autó lesz, semmiféle egyéb neves eredmény nélkül, mint egy körrekord vagy ilyesmi. Dísztárgy.
Ezzel sztem nem fognak semmihez sem közelebb kerülni, azt a pár milliót, amit ez hoz, kiosztják a menedzsment meg a részvényesek között bónuszként. Ez meg egy szép poszter autó lesz, semmiféle egyéb neves eredmény nélkül, mint egy körrekord vagy ilyesmi. Dísztárgy.
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-30 22:15:26 // 31885
Ez most kivételesen elsőre tetszik. Az első lámpa szokatlan, de egyben nagyon kiadja, gyönyörű. Ez egy olyan autó, ami kiemeli a Az Alfa Romeot a Merci, BMW kategóriából és felteszi arra a polcra ahol nagyobb nevek laknak. És ahova való.
carver2023-08-30 21:45:09 // 31884
Szerintem egyébként zseniális a kocsi. Amikor először megláttam, kicsit hiányérzetem volt, mert nem vág mellbe, nem estem hanyatt tőle hogy úristen de gyönyörű.
De pont ez a legszebb benne hogy nem hatásvadász, de ahogy az ember elkezdi nézni a részleteket rájön hogy milyen zseniális elemekből áll össze egy autó, úgy hogy azonnal eszembe jut az eredetit anélkül hogy retró lenne vagy ahogy Imparato mondja nosztalgiázna. Valódi modern sportautó, de úgy hogy közben semmihez sem hasonlítható a formanyelve. ( a fiam még egy csipet Bugattit is felfedezni vélt benne és ha jobb-elölről-fölülről nézi az ember akkor van benne valami. De ahogy mondták külső elem nélkül akarták maximalizálni a leszorítóerőt és ez valósz0nűleg hasonló megoldásokhoz vezet mint amire a Bugatti jutott).
Talán csak Gordon Murray tud ennyire jellegzetesen semmi másra nem hasonlító autót csinálni (és azok sem olyanok amitől egyből hanyattesik az ember).
Az egyetlen részlet ami nem győzött meg az az első lámpa. A 159 óta nem sikerült szerintem zseniális első lámpát csinálnia az Alfának, pedig nagyon megérdemelné. Ott pont érzek egy kis hatásvadász elemet, értem én persze hogy meg kellett tölteni az ős Stradalera emlékeztető hatlamas lámpatestet, meg hogy visszaköszön a formanyelv a zseniális Scudettóban meg a zseniális hátsó lámpában. De azért mégiscsak van benne egy kis hatásvadászat, ugyanúgy mint a V6 hang ami majd hangszóróból jön hogy elnyomja az elektromotor sivítását? Pont ezek az elemek azok amik hiányoznak az autó egészéből - szerencsére, ezeket elhagyhatták volna...
Ezzel együtt is én lelkes vagyok. Ha egy ilyen autót meg tud csinálni az Alfa akkor itt még van remény. Én örülök hogy álmodnak és meg is valósít(hat)ják, főleg ha közben csinálnak néhány új autót amit mi is meg tudunk venni és mi is tudjuk élvezni a granturismo fílinget. Hol van ilyen autója a BMW-nek? Audinak? A Merci az egyetlen ami belehúzott a Project Onenal, de az sem az érzelmeket korbácsolja fel csak az értelmet...
Egy ilyen márkára lehet megint büszkének lenni és nem kell mindig azt mondani, hogy igen de 7 éve megcsinálták a Giuliát....
De pont ez a legszebb benne hogy nem hatásvadász, de ahogy az ember elkezdi nézni a részleteket rájön hogy milyen zseniális elemekből áll össze egy autó, úgy hogy azonnal eszembe jut az eredetit anélkül hogy retró lenne vagy ahogy Imparato mondja nosztalgiázna. Valódi modern sportautó, de úgy hogy közben semmihez sem hasonlítható a formanyelve. ( a fiam még egy csipet Bugattit is felfedezni vélt benne és ha jobb-elölről-fölülről nézi az ember akkor van benne valami. De ahogy mondták külső elem nélkül akarták maximalizálni a leszorítóerőt és ez valósz0nűleg hasonló megoldásokhoz vezet mint amire a Bugatti jutott).
Talán csak Gordon Murray tud ennyire jellegzetesen semmi másra nem hasonlító autót csinálni (és azok sem olyanok amitől egyből hanyattesik az ember).
Az egyetlen részlet ami nem győzött meg az az első lámpa. A 159 óta nem sikerült szerintem zseniális első lámpát csinálnia az Alfának, pedig nagyon megérdemelné. Ott pont érzek egy kis hatásvadász elemet, értem én persze hogy meg kellett tölteni az ős Stradalera emlékeztető hatlamas lámpatestet, meg hogy visszaköszön a formanyelv a zseniális Scudettóban meg a zseniális hátsó lámpában. De azért mégiscsak van benne egy kis hatásvadászat, ugyanúgy mint a V6 hang ami majd hangszóróból jön hogy elnyomja az elektromotor sivítását? Pont ezek az elemek azok amik hiányoznak az autó egészéből - szerencsére, ezeket elhagyhatták volna...
Ezzel együtt is én lelkes vagyok. Ha egy ilyen autót meg tud csinálni az Alfa akkor itt még van remény. Én örülök hogy álmodnak és meg is valósít(hat)ják, főleg ha közben csinálnak néhány új autót amit mi is meg tudunk venni és mi is tudjuk élvezni a granturismo fílinget. Hol van ilyen autója a BMW-nek? Audinak? A Merci az egyetlen ami belehúzott a Project Onenal, de az sem az érzelmeket korbácsolja fel csak az értelmet...
Egy ilyen márkára lehet megint büszkének lenni és nem kell mindig azt mondani, hogy igen de 7 éve megcsinálták a Giuliát....
Hardy2023-08-30 21:01:59 // 31883
Amik északra mentek meg a riasztósok mentek a nagyobbal.
SanyiJTD2023-08-30 20:49:55 // 31882
Sziasztok. Tudja valaki mi volt a különbség a dízel Giuliáknál ,hogy melyik ment 80 és melyik 95ah-s akkuval?
pettinke2023-08-30 20:47:54 // 31881
nem lesz, mert már nincs belőle egy sem. elfogyott a 33 darab.
RomeoOne2023-08-30 19:46:08 // 31880
Ja, alá, most nézem, hogy limitált szériás. Azt hittem olyasmi lesz, mint az MC20
RomeoOne2023-08-30 19:43:50 // 31879
Lesz vagy 200k € a kezdőára. De lehet alálövök. Meg 2 év még legalább, mire ebből az utcára kerül az első.
Zselé2023-08-30 17:55:00 // 31878
Most néztem. Majdnem vettem, de nem fér sehova a 3 gyerekülés... marad a Multipla a Giu mellé...
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-30 17:01:14 // 31877
Nézitek? 33?
Liquid2023-08-30 15:52:53 // 31876
így van
VKG231!!! (156+75)2023-08-30 15:42:51 // 31875
Pedig megkapja a büntetést, hidd el. A rendőr is megkapja, sőt, a mentős is, max összevetik azzal, hogy a napló szerint fel volt-e csapva a kék.
VKG231!!! (156+75)2023-08-30 15:42:10 // 31874
Mondjuk a Szerencs utcait nem tudni :P Elég komoly tapasztalatlanságra vall, már a Monster is magától lassít ott :D
SD2023-08-30 15:04:45 // 31873
Azért az is szép lenne ha a NATO csapatszállító büntit kapna:D Kell:)
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-29 23:51:52 // 31872
Az lepne meg, ha nem lenne.
SD2023-08-29 21:57:18 // 31871
Lehet van egy rendszám lista?;) vagy olyan ami nincs?:D vagy nincs?:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-29 21:29:10 // 31870
Ugyan... csak egy kamera, nem nagy titok. Amúgy sötétben száguldó autót fotózni nem könnyű, de ebben lehet van még műszaki tartalék, ennél azért láttam már jobbat.😁
SD2023-08-29 20:57:16 // 31869
Ez vékonyjég én ezt nem tudhatom hivatalosan, is:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-29 20:13:02 // 31868
Hosszú integrációs idő(ez volna a zársebesség fotós nyelven), gyenge (eleve kicsi) szenzor, AR réteg nélküli lencsék, nagy fényveszteség, stabilizálatlan szenzor hőmérséklet, vacak IR megvilágítás.😅
SD2023-08-29 19:54:33 // 31867
Még van egy mentségem, aznap asszony is velem volt sőtt, később átadtam neki, ráfogom, hogy ő volt:D
Ebből még jól is kijöhetek:D
Ebből még jól is kijöhetek:D
SD2023-08-29 19:52:49 // 31866
Vigyázz mert megmondom milyen zársebességgel ment a kamera ha én tényleg 69-el mentem.
De ami mégrosszabb.. tudom miért életlen:D
LoL:D
De ami mégrosszabb.. tudom miért életlen:D
LoL:D
SD2023-08-29 19:50:11 // 31865
Nekem két hétig paintelték a rendszámot rá:D
Engem legutóbb 8 éve szinten 69-el kapott el:D
Ugyan így 50-nél városban, nem javulok :P
Engem legutóbb 8 éve szinten 69-el kapott el:D
Ugyan így 50-nél városban, nem javulok :P
Peti16V2023-08-29 19:26:28 // 31864
Engem is itt kapott le a rohadék pát hete 😀
A vicc az, hogy itt nőttem fel a környéken, mindig is nagyon óvatosan poroszkáltam ezen a szakaszon, de most úgy jött ki a lépés, hogy még fel is volt torlódva a sor, tehát meg is kellett állnom, majd amikor zöld lett, a jobbra nyíló kanyarodósávban “elindultam”, mivel elkanyarodtam a Szerencs utcába, és nem is figyeltem, hogy felugrott 68-ra 😂 Valahogy úgy volt vele az agyam, hogy oké, megvolt alulról az 50, majd még meg is álltunk, most már zöld, akkor lehet menni szabadon. Tanulópénz, mostantól jobban figyelek (itt is).
Ami még furább, hogy ez pénteken történt és következő kedden a kezemben volt a levél 😲 Nagyon kell a pénz a költségvetésbe…
A vicc az, hogy itt nőttem fel a környéken, mindig is nagyon óvatosan poroszkáltam ezen a szakaszon, de most úgy jött ki a lépés, hogy még fel is volt torlódva a sor, tehát meg is kellett állnom, majd amikor zöld lett, a jobbra nyíló kanyarodósávban “elindultam”, mivel elkanyarodtam a Szerencs utcába, és nem is figyeltem, hogy felugrott 68-ra 😂 Valahogy úgy volt vele az agyam, hogy oké, megvolt alulról az 50, majd még meg is álltunk, most már zöld, akkor lehet menni szabadon. Tanulópénz, mostantól jobban figyelek (itt is).
Ami még furább, hogy ez pénteken történt és következő kedden a kezemben volt a levél 😲 Nagyon kell a pénz a költségvetésbe…
aranytl2023-08-29 14:59:14 // 31863
A környezet valóban éles az autó meg azért nem, mert száguldozol az 50-es táblánál :D
Ez a véda kapu a Szerencs utcánál. Ezek szerint működik.
A Mátrában szoktak elbújni, Bükkben nem.
Ez a véda kapu a Szerencs utcánál. Ezek szerint működik.
A Mátrában szoktak elbújni, Bükkben nem.
SD2023-08-29 12:47:53 // 31862
Igen ez az átnézeti, van rendszámost:D de milyen kép ez, és van merszük ráírni hogy éles:D Na drukkoljatok hogy az ezutáni 2 hétben nem készült kép, mert az drágább lenne:P
RomeoOne2023-08-29 12:37:40 // 31861
Gondolom ez csak ilyen tájékoztató, mert ez alapján nem beazonosítható a kocsi, rendszámból semmi nem látszik. Nincs másik kép? Biztos, hogy le tudták olvasni a rendszámot, mert valahogy eljutottak hozzád :)
SD2023-08-29 10:50:39 // 31860
M3 bevezető... 69km/h.. egy bajom van ezzel, itt az összes randalirozás előtt voltam még csak gurultam, unottan. Ezután jött baktabahn és a rover pukkasztás.. na ott remélem nem készült ilyen szép éles fotó:D
"környezet: éles" mi??? még azt sem tudom megmondani rajta volt-e a tetőbox vagy nem:D:D:D
ki csinál ilyen kamerát?:D
SD2023-08-28 05:22:55 // 31859
Én megpróbáltam szépen jelezni, megdobáltam SQ3-al:D de ha nem ért a szép szóból:P
Az autó színét és kiállását tekinte a kéksárga gondolata fel sem merült, a tulaj feje ilyen színeket vett fel azonnal.. inkább lőfegyverekre tippeltem volna ha megállok :D bár egy pillanatra felmerült benem hogy kihúzódok eldobom miskolcig:D de sajnos siettem a strandra..
Az autó színét és kiállását tekinte a kéksárga gondolata fel sem merült, a tulaj feje ilyen színeket vett fel azonnal.. inkább lőfegyverekre tippeltem volna ha megállok :D bár egy pillanatra felmerült benem hogy kihúzódok eldobom miskolcig:D de sajnos siettem a strandra..
Marklar1552023-08-27 22:59:26 // 31858
Hsz méregből, csak lemarad /t a bf fotója.
Marklar1552023-08-27 22:58:28 // 31857
Lemaradt.
De most is csak egy fekete négyzet látszik.
[img1]
Nálam :O
RPE-879
De most is csak egy fekete négyzet látszik.
[img1]
Nálam :O
RPE-879
zümi1662023-08-27 21:01:00 // 31856
Én nem a fogyasztást szoktam nézni, hanem hogy mennyit megy el egy tele tankkal. 700 km.-t sikerült így lenyomni, szintén Veloce 2.0😉
RomeoOne2023-08-27 18:28:05 // 31855
Lol, ez már egy egész új szintje a belsősáv takarításnak. Ha nem megy ki, akkor elpusztítod az olasszal :DDD
Lehet megállhattál volna betétlapot kérni, hátha a fényezésben kárt tett a forró motorolaj. :D
Lehet megállhattál volna betétlapot kérni, hátha a fényezésben kárt tett a forró motorolaj. :D
RomeoOne2023-08-27 18:21:51 // 31854
Ez mi akart lenni? :D
SD2023-08-26 11:38:09 // 31851
Morfiusz Cédula2023-08-25 20:14:56 // 31850
Huh, ez érdekes. Na, akkor utànajàrok a dolognak.
Igen, após 2010 környékén rendelt, viszonylag alap 318d-jèben is ilyen elektromosan kipattintható vonóhorog volt. Oké, a legtöbbünknek ez nem volt szempont mikor Alfát vettünk, de azért nem lenne rossz, ha mégis lenne, ha úgy alakul, hogy mégis kell.
Igen, após 2010 környékén rendelt, viszonylag alap 318d-jèben is ilyen elektromosan kipattintható vonóhorog volt. Oké, a legtöbbünknek ez nem volt szempont mikor Alfát vettünk, de azért nem lenne rossz, ha mégis lenne, ha úgy alakul, hogy mégis kell.
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-25 19:40:53 // 31849
Bocs az off oldalért: vonóhorog előkészítés.
Nem tudom ebből a valóságban mi igaz. Nyilván plusz előnye hogy semmilyen gyári vezetékköteget nem kell megbontani, ha elő van készítve, csak rácsatlakozni egy viszonylag szabványos minőségi horoggal.
Az hogy a 3-mas touringon van, ne vigasztaljon, azon nem ilyen kivagdosom feltákolom horog van. A szomszédé e90-es. Nem is 10+-os, hanem lassan 20 éves? Felnyitja a hátulját, megnyom egy gombot és a lökös alól kb kiesik a horog, kézzel egy mozdulattal rögzül. Visszafelé meg elteszi magát vissza a lökös alá. A Stelviora lehetett ilyet rendelni, a Giuliára nem.
Nem tudom ebből a valóságban mi igaz. Nyilván plusz előnye hogy semmilyen gyári vezetékköteget nem kell megbontani, ha elő van készítve, csak rácsatlakozni egy viszonylag szabványos minőségi horoggal.
Az hogy a 3-mas touringon van, ne vigasztaljon, azon nem ilyen kivagdosom feltákolom horog van. A szomszédé e90-es. Nem is 10+-os, hanem lassan 20 éves? Felnyitja a hátulját, megnyom egy gombot és a lökös alól kb kiesik a horog, kézzel egy mozdulattal rögzül. Visszafelé meg elteszi magát vissza a lökös alá. A Stelviora lehetett ilyet rendelni, a Giuliára nem.
Morfiusz Cédula2023-08-25 19:11:46 // 31848
Ez érdekel. Mit takar az előkészítés és mennyiben sufni? Ha nincs előkészítés nem is lehet rá rakni?
Én is pont pár napja làttam egy viszonylag ùj 3-as touringon horgot (valami M pakettes volt, jól nézett ki), akkor gondoltam rá, hogy talán nem is lenne akkora szentségtörés a giuliára is rakni.
Én is pont pár napja làttam egy viszonylag ùj 3-as touringon horgot (valami M pakettes volt, jól nézett ki), akkor gondoltam rá, hogy talán nem is lenne akkora szentségtörés a giuliára is rakni.
Morfiusz Cédula2023-08-25 18:59:35 // 31847
Ennek majd utàna gondolok, köszi az ötletet.
Morfiusz Cédula2023-08-25 18:58:00 // 31846
Jobb mint a semmi. Legközelebb megkérdem a szervízben, így fényképen egészen elmegy.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.