Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2023-10-23 11:51:29 // 32492
A Glossglockner nekem is bakancslistás (vagy inkább abroncslistás :D ), azt mondták, hogy oda mindenképp menjek el a karbonfékkel, mert ott szükség van rá :D
denil12023-10-23 11:28:09 // 32490
Elhoztam a paripat az osztrak hegyek koze. Nem messze a Glossglocknertol.
Imadas van tovabbra is.

[img1]
RomeoOne2023-10-23 10:49:08 // 32489
Milyen tapasztalatokra gondolsz? Tegnap mosás után felszereltem, aztán begurultam a garázsba. Eddig jól teljesít :DDD

Minden, amit eddig tudok, az le van írva a blogban :D

A nagy alátétes, csavaros megoldáshoz is jó:
SD2023-10-23 09:59:34 // 32488
Na mondd a tapasztalatokat:) Én azt néztem mintha nekem már fejlesztett lenne, nagyobb fejű csavarral vagy alátéttel. Passzol hozzá?
RomeoOne2023-10-22 18:15:39 // 32487
Most már esőben is lehet gyorsan menni, nem szakad le a filc dobbetét :D

SD2023-10-22 08:11:14 // 32486
Na akkor felírjuk a listára:)
Hardy2023-10-21 19:11:00 // 32485
Ha elég a kulcs klónozás akkor olcsóbb. Az Fb-n megtalálod a Giulia csoportba Rimóczi Andrást. Ő mindent is megcsinal. LED lámpa érintő kijelző stb. Meg be is szerzi hozzá ami kell.
SD2023-10-21 15:14:28 // 32484
Sak software hack és egy ilyen kulcs és kész?
Láttam van 50k kornékén is.
RomeoOne2023-10-21 13:26:57 // 32483
Persze, miért ne lehetne? Többen is megcsinálták már ismerősi körben.
SD2023-10-21 13:10:29 // 32482
Ötlet: európai autóben meg lehet csinálni a távirányítóról indítást?
Most így belegondolva én ezt tényleg használnám, hisz mindig bindítom és ott malmozok 1 percet míg beáll 900-ra:D
Pont fölösleges beüln addig nyithatnám a kaput meg ilyenek:)
És jobban is hallanám::D



170k egy táv.. aszem gyáriból... :P
de más megoldás?:D
RomeoOne2023-10-20 19:40:50 // 32481
Elővettem még a szép időben, hadd guruljon még ha tud.


Ebben a kanyarban értem utol valami Opel kombit meg még valamit előtte. Nem tudom milyen típus volt, de valami "tuning" lökösnek tűnt, ami rajta volt. Meg volt egy kis morgósabb hangja is. Kanyar után, lejtőn felfele kielőzte, ami előtte volt, mentem utána én is, aztán nyomta neki tövig, miután visszatért a sávjába, látván, hogy én még mennék tovább. Nem tudom, hogy mi volt a mesterterv. Így körülbelül 2 mp-cel tartott tovább az előzés :DDD
SD2023-10-20 16:39:51 // 32480
Az olaj van hogy napokig nem frissül, ezért is baj aki pl azonnal rátölt mert túl tudja tölteni...
SD2023-10-20 12:31:54 // 32479
Most érezte a szeretetedet ezért engedelmeskedett:)
Golyszi2023-10-20 08:16:56 // 32478
Ma reggel irány szakszervíz. Út elött, közben folyamat jelen az olajszint jelző.
Beállok a parkolóba, még 1x megpróbálom törölni a hibakódot. (Eddig nem engedte). Most törölte...
Gyujtás levesz, várok 5 percet. Újra mérés...

Mondjátok már meg mi volt a baj? 🤣 Beszart a szervíztől?
SD2023-10-20 07:14:45 // 32477
Ha úgy nézzök amennyi fut 100 azonos márkájú autóra hány eset jut akkor is ez az eredmény?:)))

Vagy mi annak ellenére érünk el ilyen eredményes helyezést hogy viszonylag kevés versenyzővel nevezünk?:D
carver2023-10-19 22:45:17 // 32476
Hát nem megmondtam hogy a Skoda Superb-esektől kell óvakodni leginkább?

Ilyen autót vezetnek a legszabálytalanabb sofőrök
SD2023-10-19 13:40:17 // 32475
Itt jön ki szerintem talán a veloce különbsége, 130-150 fölött nagy lehet a különbség mert ott már a töltőnyomás meg a benya kell semmi más:)
Piritu - 1.000.0002023-10-19 13:22:30 // 32474
A betett kép arról szól hogy Ausztrián szinte végig önvezető módban végigcsorogtam :-)
Ott és a határ utáni nagy korlátozásnál jó volt az unalom ellen :-)

A német pálya érdekes.
Jön egy 3 sávos szűkítés, mindenki vissza 80-120-re (táblától függően), amikor vége próbálja mindenki felvenni az utazót. Vérmérséklettől és a mögötte 5 méterre jövő hülyétől függően. A “seggtolósokat” könnyű otthagyni mert majd mindről kiderül hogy ő csak 135-el akart menni és ebben akadályozta az előtte menő. Ritka az olyan aki tényleg menni akart, talán egy négykarikás volt amelyik 220-ig - igaz egyre jobban lemaradva - próbált lépést tartani.
A 340 előttem ment az útépítésnél és D-ben utána eredtem hogy mit “tud”. Egyértelmű volt hogy elmegy, csak arra voltam kíváncsi hogy mennyire.
Már a 150-es utazót se sokan tartják, régen sokkal magasabb volt a tempó.
SD2023-10-19 11:01:27 // 32473
Olyanok vagyunk mint a kiskutyák a kerítés möfött, hogy lélekbem tudjuk hogy mi vagyunk az erősebbek de azért jó hogy ott a kerítés:D:D:DD

Azbesztm ez mi:
SD2023-10-19 10:58:10 // 32472
Ja hogy akkor azért lett 8 lityó a fogyasztásod, és nem 6 mert széthajtottad?:D
Rotfel nekem 31 az átlagom épp és 11 a fogyasztásom:D

De hétvégén végre egy jó Miskolc:)) Teli család tehát 110-140, de ennek ellenére célom elérni a legalább 9.5-ös fogyit:D:D:D
SD2023-10-19 10:56:28 // 32471
Harmoniára visszatérve 5k volt az autóban mikor a legutóbbi vezetéstechnikai tréning volt, tehát még nem is igazán ismertem csak megnéztem mit tud:) Baromira nem is ideálisan mentem inkább látványos volt, kintről állítólag:S:D

És ahogy néztem az időket második legjobbat mentem a szlalomon:))) Csak volt egy bójám, előttem egy JTD Q4 Giulia végzett:) Én csak hátsókerékkel egál lóval:)))
(a villany renyó nem számít:D)
SD2023-10-19 10:52:16 // 32470
Én is ezt a brutál harmóniát érzem bárhol hozzányúlnék csak rontani tudnék rajta valószínüleg:)

Az erő tekinetében, nem tudom mi a jobb a 280 Le kihajtani, a 200-at tiporni, vagy a 500-al balanszírozni hogy még ne ess le az útról. :D

Nagyobb hal mindig van, a kitartó munka pedig megozza a gyümölcsét, (landrover azóta is keresi a hajtókarjait) én olyan streetracingba már bele sem megyek ami egyfordulós:D
A több fordulósba meg elvből nem mert sosem lehet tudni milyen driver ül a másikban.. egy gyors kélgyócsípés általában elég a 99%-nak és meghunyászkodik, ha nem húznak fel:D de idegesen meg nem szabad versenyezni ez alapszabály :)))

Én pont egy 340i kabriót fogtam meg az Alkotás utcán, valószínüleg felvétel is van róla de nem kérem el:D:D:D Nyilván a tesztkamerák előtt kel jaszkarizni :D:D:D
A következő lámpa előtt gyorsan bementem a parkolónkba:D

Elindult félgázon ami még így is vagy 300 ló gondolom:D Hogy úgyseérsz utól erre átfutott egy gyalogos addigra én mellette voltam:) És ott én padló 5000 és besoroltam elé és még le is fordultam ABS-el:D Mire utólért:)) De azért nem tekinetm győzelemnek mert egy festett szőke kenbarbie hím ült benne, aki épp gondolom a tápszertől volt kómában amit a gyúrásra evett előtte, a gyengébbet meg nem verjük el:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-19 10:36:30 // 32469
Még a 200 lónak (ami 230) sem találtam igazán olyan szitut ahol kevés. Az átlag frusztrált autósok által generált szitukhoz bőségesen megadja a biztonságérzetet, így sokkal nyugodtabban (de nem Zen módon :-)) autózok vele mint eddig bármivel. Eszméletlen összhangban van a motor, a futómű, a fék, és úgy minden.
Egy chipet egyszer lehet hogy kap, just for fun, de nem érzem sürgősnek a projektet, a lényegen számomra nem változtat :-)
Soha nem cserélném el semmire csak azért mert az erősebb. Aki ezt teszi, annak fingja nincs az autózásról. Akinek meg fingja nincs az autózásról, annak minek is Alfa? :-)
Ja, igen, 2000m-en egy hosszú egyenesben, durva emelkedőn 130 fölött egy töredék másodpercre éreztem, hogy kifutottunk a kraftból. Egész pontosan 134-nél megállt. Mire felfogtam, izomból tiportam a féket, hogy még elforduljon a hajtűben XD
Peti16V2023-10-18 22:28:55 // 32468
Pont azt a szintet tudja, ami szerintem hiányzik a Veloce és a Q között. Persze a 280 lóerő is nagyon sok és a legtöbbször bőven elég, de van néha, amikor kevés. Nekem nem, mert én nem állok le se gyengébb, se erősebb autóval versenyezni, de sokan meg inkább vesznek mást ha egyszer alulmaradnak. Álalfás kollégám is inkább átült egy ilyen 340i-be, pedig imádta a Stelviót… Meg az ismeretlen a parkolóházból a C43-ba. Két alfással kevesebb.
Piritu - 1.000.0002023-10-18 21:54:35 // 32467
A németeknél jártuk az elmúlt napokban.
Végre lehetett menni egy jót.
Igaz a végét nem sikerült kipróbálni, de félelmetes hogy mekkorát lép 160-ról még N-ben is :-)
Egyedül egy 340i feliratú lépett meg előlem. Itthon gyorsan megnéztem az adatait, nem is csoda.
Piritu - 1.000.0002023-10-18 21:44:24 // 32466
:-)
SD2023-10-18 19:06:06 // 32465
Na ez szép:)
Golyszi2023-10-18 18:48:39 // 32464
Jobb ötletem nekem sincs.
De hátha vannak nálam okosabbak, tapasztaltabbak!
SD2023-10-18 18:45:49 // 32463
Ha tuti van benne olaj, akkor lehet kéne használni pár naoot nem? És megnézni magához tér-e?
Piritu - 1.000.0002023-10-18 17:44:35 // 32462
2023.10.18. reggel
Golyszi2023-10-18 17:22:52 // 32461
Jtd nivo max szint alatt egy picivel
Golyszi2023-10-18 17:16:09 // 32460
Új akksi, fullra töltve.
Ezek megvoltak. Még egy hibatörlést és olajcsere ciklust inditok MESsel. Aztán passz. Kifogytak az ötleteim.
Ezek megvoltak már mind amiket írtál.
SD2023-10-18 16:44:12 // 32459
wátenzi JTD-n van nívópálca..
SD2023-10-18 16:43:42 // 32458
Szia, induljunk a kályhától: a hibajelzés oka hogy van hibajelző készülék:)

Ablakfűtést nem hajlandó kapcsolni ha kakukk az akku, start/stop-ot nem tiltja le?
Fel kéne tölteni manual szerint, utána vagy csere vagy ok.

Olajmérőke, elég megbízhatatlan, rám egyszer hozta a frászt..
- olajcsere, kifolyatott vér után 5.2L olaj kell bele, nem 5.5 mert ott már esély van a túltöltésre... és nem félig kell feltölteni mert az meg pont kevés..
- ha megvolt a feltöltés, 4 pálcikára melegedett olajjal járatni kell sík terepen 5 perc
(- utána lekapcs, és 2 perc várás
- újraindít újra kétperc járatás, alapjáraton és lekapcs)
- utána nem indítod el csak gyújtás, (féket nem nyomca start) ha csukva van minden ajtó mutatja is az olajszintet, amit ilyenkor inicilaizál

a zárójeles részt kihagyhatod elvileg egy járatás és újra gyújtás után is inicializál.. de van akinek napokig hülyeséget mutat.

(van benne egy elrejtett olaj nívó luk, a szíjtárcsa alatt elől, de nívópálca (12cm) nincs enne, ha leereszted az olajat akkor tudod igazából meg mennyi van benne tutira.., ha belepiszkálsz és belesik valami az nem jó:))

az alacsony és magas olajszint valószínüleg hibát is beír, ezeket pedig törölni kéne

ha ez mind megvolt és még nem ok, akkor mégegyszer..

ha megint akkor beszélhetünk hiba megalapozott gyanújáról:)
Golyszi2023-10-18 16:09:42 // 32457
Sziasztok,

Kis segítség kellene!
2 dolog lenne:
Olajszint:
Volt hibakódom P0252-F majd P0250-F.
Olajszint sok, majd leszívás után kevés...
Jelenleg új olaj, és olajszenzor. Pálcával 2 nívó között maxon. Dashboard visszajelzés nem jó.
Elkezdi bemérni kalibrálás után, aztán bedobja hogy kevés.. holott nem!


Hátsóablak fűtés:
B1048 relé szakadás/rövidzár. Reléket cseréltük hibakód maradt.
Biztosíték és a relé között van kontakt de nem kap áramot..

Valakinek van ilyen tapasztalata?
SD2023-10-18 11:33:17 // 32456
Na majdnem szendvicsbe tett egy Véreres meg egy monddejó... 62km/h-nál..
Giulia tökéletesen működött, a satu az satu, szólt a bimbam minden..
Mikor eresztettem már a féken hogy ok én megállok de mögöttem a mondejó???
Giulia fogta tovább a féket gondolom a radarból ítélve... nem volt zavaró, de felül bírált..
MIndegy megoldódott, nem lett QV seggem... nem így akarok:)
Nem szeretnék róla beszélni:D
SD2023-10-18 09:24:49 // 32455
a kormány mögé rakható a víz D módban a tripper után:D
Zselé2023-10-17 19:47:02 // 32454
Ezt nem is tudtam! Nekem csak a nyomaték, olajnyomás, turbónyomás van kint, de az minden módban, a főképernyőn, 2 widgetnyi helyen :))
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-17 19:32:50 // 32453
Trip B.. 😂 Nekem az sincs. El kéne olvasni a használatit.
Vagy nem, mert minek, úgysem érdekel 😄
Ettől függetlenül az a víz csak a motor hűtővize, nincs köze az intercoolerhez. A gázt tudom mennyire taposom, a féket is, szóval semmi hasznos infó...
SD2023-10-17 19:07:15 // 32452

ezt a Trip B utáni funkció Dynamic módban.
Ahogy most áll az a 90 fok és még egy fél osztást megy feljebb mikor álldogál
SD2023-10-17 18:21:01 // 32451
Dinamic-ban ki lehet rakni középre a Víz, Gázpedál, fékpedál tiriót, a FL szoftveren.
Nem mutat hőfokot egyszer néztem meg OBD-ről ott láttam, mert érdekelt.

Ezt de mennyire paraszt és mennyire jó így:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-17 17:10:03 // 32450
A vizet hol látod? NIncs is vízhőfok mérő :-) És különben is melyik vizet?
SD2023-10-17 14:33:49 // 32449
ja ehhez még hogy a töltő levegő hőmérsékletet a hűtővíz hőmérséklet csökkentésével tudja elvileg elérni az intercooler-ben, ha jól olvastam.

És nekem is feltűnt hogy városi tötyögésnél 105-110 fokig is elereszti a vizet és tempós menésnél meg visszamegy olyan 90-re is akár.

Szóval itt van benne valami tartalék ami lehet pont a tempós menésre hangolt hűtőrendszer miatt városban kicsit over... de ezen én is szívesen módosítanék ha nem árt másnak..
leopop32023-10-17 14:29:39 // 32448
Ezt olvasva még jobban akarok egy Giuliát 😁😎
leopop32023-10-17 14:27:20 // 32447
Jár értem
Igen az is jó alap
SD2023-10-16 18:24:39 // 32446
Gratula az eladáshoz:)
Végre egy összehasonlító teszt a facelift és a régi fék stb, tekintetében:)
Várjuk a híreket:)
SD2023-10-16 14:08:05 // 32445

Kicsit villanyautós a kereke:)
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-16 11:46:05 // 32444
Mázli, normál halandó aligha jutott be. Pláne vidékről..
Zselé2023-10-16 11:09:41 // 32443
Egy beszállítónk hívott meg, nekik van egy VIP páholy (részlegesen) fenntartva az összes EB selejtezőre, és mindig más partnereket visznek - erre most mi voltunk hivatalosak :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.