SD2024-02-26 21:40:20 // 34418
Nem az árokban vagyok csak a szifon..
SD2024-02-26 21:39:17 // 34417
Zselé2024-02-26 19:47:50 // 34415
Átlagfogyasztásba vagy 0-100? (Bocsi.. :D)
Piritu - 1.000.0002024-02-26 17:59:32 // 34414
Igaz kétszéles 18-as kerékkel
Piritu - 1.000.0002024-02-26 17:56:16 // 34413
Nekem anno megvolt 6.5
Liquid2024-02-26 17:42:41 // 34412
igaz nem készülök angolba, meg az enyém egy sima Stelvio, nem Q, meg régi is... de azért nyugodtabb vagyok hogy fentvan a pajzs.
Liquid2024-02-26 17:41:45 // 34411
na igen, az már egy következő szint.
SD2024-02-26 16:18:09 // 34410
UK-ban van erre szakosodott banda.. gondolom itthon még nincs elég törött giulia hogy legyen piaca...
Opció1: radar shield, drága randa, és kérdés számomra hogy beleszól-e a radar működésébe
Opció2: valaki csinál egy IC-t ami deaktiválja a radar csatit gyújtás nélkül..
Opció3: ha szar helyen hagyod az autót, leveszed az akku saru-t és csak kulccsal tudod nyitni legközelebb.. (a csomitartóba érdemes tudni bemászni, hogy fel tudd nyitni.. különben 8==∂.. O: )
Opció4: ami akarnak azt falon keresztül trélerrel is elvszik..
Opció1: radar shield, drága randa, és kérdés számomra hogy beleszól-e a radar működésébe
Opció2: valaki csinál egy IC-t ami deaktiválja a radar csatit gyújtás nélkül..
Opció3: ha szar helyen hagyod az autót, leveszed az akku saru-t és csak kulccsal tudod nyitni legközelebb.. (a csomitartóba érdemes tudni bemászni, hogy fel tudd nyitni.. különben 8==∂.. O: )
Opció4: ami akarnak azt falon keresztül trélerrel is elvszik..
RomeoOne2024-02-26 16:17:43 // 34409
Mindig a radar, ez nem is kérdés. Hanem az, hogy ott már nem lopnak, hanem einstand-olnak :)
SD2024-02-26 16:12:02 // 34408
Legalább gari idő alatt fejlesztheted:D Megmakkan garis:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-26 16:07:04 // 34406
Mert te akarod írni? :-)
Akkor az alapoktól el kell kezdeni. Úgy, hogy foglalkoztam dízel chiptuninggal, még úgy sem állnék neki a sajátomat megírni egyelőre. A Squadra szerintem hiteles cég, majd alkalom adtán rájuk bízom. Azt látom, hogy azt az időt, energiát nem fogom tudni ráfordítani ami ezeknek a normális tuningolásához kell. Az ugyanis években mérendő.
Akkor az alapoktól el kell kezdeni. Úgy, hogy foglalkoztam dízel chiptuninggal, még úgy sem állnék neki a sajátomat megírni egyelőre. A Squadra szerintem hiteles cég, majd alkalom adtán rájuk bízom. Azt látom, hogy azt az időt, energiát nem fogom tudni ráfordítani ami ezeknek a normális tuningolásához kell. Az ugyanis években mérendő.
RomeoOne2024-02-26 16:05:30 // 34405
Giulia Stolen
Rend van a UK-ban. Amennyi ilyen sztorit olvasok, az az érzésem, hogy itt a keleti végen nagyob biztonság van, mint a nyugaton.
Rend van a UK-ban. Amennyi ilyen sztorit olvasok, az az érzésem, hogy itt a keleti végen nagyob biztonság van, mint a nyugaton.
SD2024-02-26 15:10:28 // 34404
De milyen paraméterek??
SD2024-02-26 15:10:05 // 34403
SD2024-02-26 15:06:08 // 34402
Így meg van egy családi autónak hazudott Roadster súlyban lévő garázslakóm:) Amit ha jobb kedvem van kivihetek ha nincs jobb kedvem akkor meg jobb ha nem is viszem ki:D
SD2024-02-26 15:04:54 // 34401
Ha vennék nagy kereket azonnal sótlanná válna a 200 ló, ha megtuningolnám elfogyna a fék, ha megfékesíteném, ott lennék 4 millió ft tuningnál. annyiért meg meg lehet venni egyben.. :D egy használt QV-vel és onnan már csak szerencse kérdése mikor kell szereltetni.. az meg egy széttuningolt 2.0-nál is befigyelhet..
SD2024-02-26 15:00:24 // 34400
https://youtu.be/k5bIkKue9dU?si=NEMSWcEcqhEfq6kr&t=115
Ez a Super-ből kihozható potenciál kb.
ezek meg az elmebeteg verziók: kínaijapánok, Q4 Squadra
Ez a Super-ből kihozható potenciál kb.
ezek meg az elmebeteg verziók: kínaijapánok, Q4 Squadra
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-26 14:57:46 // 34399
A multiair pont azt teszi lehetővé, hogy az alacsony fordulati nyomatékra hangolt vez.tengelyt virtuálisan oda hegyezi ahova kéred. A végső hangolásnak több köze van az eu normákohoz és a turbó légszállításához, mint a szerkezet mechnaikai tűréshatárához. A lényeg azt hiszem az, hogy a full gyári motornak a 300 lóhoz semmi trükk nem kell. Sima programozós móka.
A szememben ez a motor egy ínyenc darab. A multiair már az 1.4-ben meggyőzött. Itt meg kapott egy full alu blokkot, twin scroll turbót, kovácsolt főtengelyt, kovácsolt dugattyúkat, ugyanezt a zseni multiair rendszert, vizes turbó hűtést, vizes intercoolert...
A szememben ez a motor egy ínyenc darab. A multiair már az 1.4-ben meggyőzött. Itt meg kapott egy full alu blokkot, twin scroll turbót, kovácsolt főtengelyt, kovácsolt dugattyúkat, ugyanezt a zseni multiair rendszert, vizes turbó hűtést, vizes intercoolert...
SD2024-02-26 14:55:59 // 34398
Azokkal kéne felvenni a kapcsolatot akik ezt tervezték:D
SD2024-02-26 14:54:03 // 34397
Teljesen igazad van:D
Egyszer sikerült úgy beleváltanom a kettest hogy ott is végig úszott a fara:D És ezt egy busz mellet körforgalomban:D
Elvérgre a színházhoz nézőközönség is kell:D
Egyszer sikerült úgy beleváltanom a kettest hogy ott is végig úszott a fara:D És ezt egy busz mellet körforgalomban:D
Elvérgre a színházhoz nézőközönség is kell:D
SD2024-02-26 14:52:22 // 34396
RomeoOne2024-02-26 14:42:53 // 34395
én nem indulhatok trepni+fékkel mert helyben japarna 10 másodpecig:D
Jajj, én tényleg vissza akartam fogni magam, de mindig kiprovokálod :DDD
Szóval ezért kéne rá rendes kerék, rendes szélességgel, hogy tapadjon is, ne csak forogjon :DDD
Egyébként sztem nem tiltana be, ha egyenesen tartod. Legalábbis a Q olyan. Egyik kedvenc szórakozásom, hogy zebránál, miközben sétál át a gyalogos, nagy gázzal (de nem padlóval) elindulok. Elkezd kúszni oldalra a segge, kicsit rákormányzok, közben váltogatok 4ezer körül (50%+-os részterhelésen kb. ott durrog a legjobban) és tartom egyenesen. Ilyenkor nem szól bele. Van egy ilyen elméletem, hogy ha elkapartatod is, de leköveted azt a trajektóriát, ami a CDC szerint kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor nem szól bele. Ha azt érzi, hogy kimész abból a tartományból (oldalgyorsulás, kormányszög, stb.), akkor belenyúl.
Olyan ez, mint azok a játékok voltak régen, hogy van két széle a pályának, ami ide-oda mászik, ahogy haladsz előre, neked meg a versenyautót/űrhajót stb. a szélek között kell tartanod. Ha beleütközöl a szélébe, akkor game over. Ha azt csinálod, amit kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor engedi. Ha beleütközöl valamelyik paraméter határértékébe, akkor vége a játszásinak :D
Jajj, én tényleg vissza akartam fogni magam, de mindig kiprovokálod :DDD
Szóval ezért kéne rá rendes kerék, rendes szélességgel, hogy tapadjon is, ne csak forogjon :DDD
Egyébként sztem nem tiltana be, ha egyenesen tartod. Legalábbis a Q olyan. Egyik kedvenc szórakozásom, hogy zebránál, miközben sétál át a gyalogos, nagy gázzal (de nem padlóval) elindulok. Elkezd kúszni oldalra a segge, kicsit rákormányzok, közben váltogatok 4ezer körül (50%+-os részterhelésen kb. ott durrog a legjobban) és tartom egyenesen. Ilyenkor nem szól bele. Van egy ilyen elméletem, hogy ha elkapartatod is, de leköveted azt a trajektóriát, ami a CDC szerint kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor nem szól bele. Ha azt érzi, hogy kimész abból a tartományból (oldalgyorsulás, kormányszög, stb.), akkor belenyúl.
Olyan ez, mint azok a játékok voltak régen, hogy van két széle a pályának, ami ide-oda mászik, ahogy haladsz előre, neked meg a versenyautót/űrhajót stb. a szélek között kell tartanod. Ha beleütközöl a szélébe, akkor game over. Ha azt csinálod, amit kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor engedi. Ha beleütközöl valamelyik paraméter határértékébe, akkor vége a játszásinak :D
SD2024-02-26 14:33:40 // 34394
Nekem a 6.5 se jött ki még:D
SD2024-02-26 14:32:52 // 34393
Hát az meg pont a 4 kerék miatt sztem... én nem indulhatok trepni+fékkel mert helyben japarna 10 másodpecig:D ha nem tiltana be:D
Ezt most már ki kell próbálni:D
Ezt most már ki kell próbálni:D
SD2024-02-26 14:31:44 // 34392
Zselé2024-02-26 14:31:05 // 34391
Viszont az a 100km/h 5,2 sec alatt eljő... :D
SD2024-02-26 14:29:16 // 34390
Zselé Veloce-jével mentünk egy kört nálunk, utána az én Super-emmel, én még normal-ban is hagytam véletlenül nem raktam D-be, és nem volt igazából érzékelhető a különbség, inkább 100km/h felett jött ki nekem valami plusz dinamika.
A Veloce negyon korrekt, és bitangjól összerakott gép.
Valahol hallottam hogy eleinte még grammolták is a hajtókarokat, úgy válogatták össze.
De valójában Lóerő tehát nyomaték x fordulat tekintetében beszélünk 50 paciról ami 3000-5000 között jön elő valahol.
Ezért is lehet olyan kevés a végsebesség különbség.
Tényleg jó lenne tudni mi járt a taljánok fejében hogy miért lettek a 200 lovasak?:D
Remélem nem úgy készültek mint a VW motorok, hogy amelyik nem indul el azt visszaküldték a szalag elejére hogy szétszed összerak aztán hátha:D
A Veloce negyon korrekt, és bitangjól összerakott gép.
Valahol hallottam hogy eleinte még grammolták is a hajtókarokat, úgy válogatták össze.
De valójában Lóerő tehát nyomaték x fordulat tekintetében beszélünk 50 paciról ami 3000-5000 között jön elő valahol.
Ezért is lehet olyan kevés a végsebesség különbség.
Tényleg jó lenne tudni mi járt a taljánok fejében hogy miért lettek a 200 lovasak?:D
Remélem nem úgy készültek mint a VW motorok, hogy amelyik nem indul el azt visszaküldték a szalag elejére hogy szétszed összerak aztán hátha:D
Shadin2024-02-26 13:55:22 // 34389
Most olyanokról beszélünk amit a Veloce 280-asa tud, semmi extra terhelés meg extra hardver.
SD2024-02-26 13:36:25 // 34388
Nem savazsából de a QV féket a gyári csonkállványra egy kis közdarab segítségével lehet feltenni :O
Mondjuk az sem tiszta ha én féknyerget cserélek, akkor a fékerő elosztó szofrver honnan fogja tudni mekkorát kell fékezni? Vagy az csak nyomja a gombot aztán a kerékfordulatból kombinál hogy több kell vagy kevesebb?
Ez már szinte Ferrari-s megoldás:)))
Mondjuk az sem tiszta ha én féknyerget cserélek, akkor a fékerő elosztó szofrver honnan fogja tudni mekkorát kell fékezni? Vagy az csak nyomja a gombot aztán a kerékfordulatból kombinál hogy több kell vagy kevesebb?
Ez már szinte Ferrari-s megoldás:)))
RomeoOne2024-02-26 13:24:30 // 34387
Ezt Németh Szilárd hangján hallottam a fejemben :DDD
RomeoOne2024-02-26 13:01:15 // 34385
Mert annak idején nem ezt nézegetted folyton :D Én '19-ig igen, utána meg eldöntöttem, hogy rámegyek a Q-ra, aztán meg azokat :D Minden évben volt külön MY. A Supernél a MY19 az volt, amikor behozták a GPF-et.
SD2024-02-26 12:58:35 // 34384
Én néztem videókat ahol a Multiair RPM limitet fentebb vitték elég kemény hangja van:)))
De valójában motor tervezés szempontjából a magas frekvenciára tervezett alkatrészek alacsony fordulaton nem igazán működnek jól. Ez az amit a Multiair összehoz.
De valószíüleg magas fordulaton többet darálja magát mint amennyi pluszt kihoz, ezért van így hangolva.
De valójában motor tervezés szempontjából a magas frekvenciára tervezett alkatrészek alacsony fordulaton nem igazán működnek jól. Ez az amit a Multiair összehoz.
De valószíüleg magas fordulaton többet darálja magát mint amennyi pluszt kihoz, ezért van így hangolva.
Shadin2024-02-26 12:57:31 // 34383
Én nem láttam semmilyen katalógusban MY19-et, 159-ben sem volt minden év MYXX, hanem az FL-eknél kapott csak ilyen számot.
RomeoOne2024-02-26 12:55:24 // 34382
Nem vagyok akkora autóipari expert, de régen sokat nézegettem ezeket. Nem a gyártási évet, hanem a gyártási időszakot. Általában nyári szünet van a gyáraknak, az olaszoknak mindenképp. Akkor van mindig egy átállás is. A modellek folyamatosan változnak. Egy modellév gyártása így az előző év őszével szokott indulni és az aktuális év nyaráig tart. Minden évben indul új modellév.
A tiednél már csak azért sem áll meg a dolog, hogy MY17, mert épp a MY19-cel (amit '18 őszén kezdtek gyártani) kaptak a 2.0T motorok GPF-et. Előtte nem volt szűrő.
A tiednél már csak azért sem áll meg a dolog, hogy MY17, mert épp a MY19-cel (amit '18 őszén kezdtek gyártani) kaptak a 2.0T motorok GPF-et. Előtte nem volt szűrő.
Shadin2024-02-26 12:55:08 // 34381
Nem igazán ugyan azt beszéljük, nekem nem kell másik turbó meg decat stb. a gyári ~300 akarom, amit fax módon csaptak le róla a felső fordulatszámon viselkedése rovására.
Shadin2024-02-26 12:52:57 // 34380
A RACE mindkettőnél világít és mindkettőnél túltolós formában kapcsol, csak a régi kapcsoló nem tér visszatér N-be, míg az új igen. A régiben 3 v 4 mikrokapcsoló van, az újban asszem csak kettő és CAN Bus-on lóg már.
Shadin2024-02-26 12:50:17 // 34379
Pont ugyan az a különbség mint a Q(V) esetében, csak itt nincs RACE felirat a gombon.
Simán egyszer D billentés az D és visszatér a gomb N-be, de a led a D-nél világít.
Ha ebben a helyzetben feltolod ismét D-be és kitartod, akkor kapcsolja a Race módit, kiteszi a sérga autót is a médiakijelzőre, meg a kikapcsolt segédberendezések ikonját a km órára, de a gomb ilyenkor is visszatér ugye N-be, de nem világít egyik LED sem, mert a nem létező RACE kellene világítson sárgán.
A Type 2 v. Type 3 működésileg pont tök ugyan így műxik, csak a kitartott D üzeme az egyiknél Race, a másiknál ESC Off. Miután a Race konzekvensen működik én azt hagytam, a sima ESC Off-ból nem lehet rendesen "kijönni", van némi anomália a működésben. A Race stabilan működik.
Simán egyszer D billentés az D és visszatér a gomb N-be, de a led a D-nél világít.
Ha ebben a helyzetben feltolod ismét D-be és kitartod, akkor kapcsolja a Race módit, kiteszi a sérga autót is a médiakijelzőre, meg a kikapcsolt segédberendezések ikonját a km órára, de a gomb ilyenkor is visszatér ugye N-be, de nem világít egyik LED sem, mert a nem létező RACE kellene világítson sárgán.
A Type 2 v. Type 3 működésileg pont tök ugyan így műxik, csak a kitartott D üzeme az egyiknél Race, a másiknál ESC Off. Miután a Race konzekvensen működik én azt hagytam, a sima ESC Off-ból nem lehet rendesen "kijönni", van némi anomália a működésben. A Race stabilan működik.
SD2024-02-26 12:47:14 // 34378
Most már ki kell mondanom a fékkel elégedetlen vagyok, karistoló hangot ad sokszor...
20k km van benne, meg fogom nézni de ősszel volt rajta bőven betét.. akkor is csinálta.
Már írtam is egyszer, hogy mosással vagy nagyon intenzív nagy tempós fékezéssel lehet eltüntetni, különben az átlag városi tötyögésnél nagyobb fékezésre karistol..
Szerintem ez valami méretezési gebasz lesz, vagy a fékpor telik be, vagy a betét van hülye helyen.. már tervezve..
Mi a szösz legyen... Meg kéne rendesen hajtani néha?:D
20k km van benne, meg fogom nézni de ősszel volt rajta bőven betét.. akkor is csinálta.
Már írtam is egyszer, hogy mosással vagy nagyon intenzív nagy tempós fékezéssel lehet eltüntetni, különben az átlag városi tötyögésnél nagyobb fékezésre karistol..
Szerintem ez valami méretezési gebasz lesz, vagy a fékpor telik be, vagy a betét van hülye helyen.. már tervezve..
Mi a szösz legyen... Meg kéne rendesen hajtani néha?:D
SD2024-02-26 12:44:58 // 34377
Hát az úgy 3-4 millió lesz:D
- kipu
- fék
- csipp, plusz kúler..
Ezzel a szettel tudna 400-at és de csak 300-ra csavarod és már kész is:)
És a fenttartása annyi mint egy QV-nek:)))
Én is szerenték csipszet de mindig túlgonodlom ezért nem lesz:D:D:D
- kipu
- fék
- csipp, plusz kúler..
Ezzel a szettel tudna 400-at és de csak 300-ra csavarod és már kész is:)
És a fenttartása annyi mint egy QV-nek:)))
Én is szerenték csipszet de mindig túlgonodlom ezért nem lesz:D:D:D
SD2024-02-26 12:43:11 // 34375
Ha nem lenne a Super tuti álmodoznék egy QV-ra, de most már nem csalhatom meg:D
Shadin2024-02-26 12:42:30 // 34374
Egy 2.0 Super-t akarok ahogy azt Giuseppe megálmodta és az ~300 ló a gyári vassal.
SD2024-02-26 12:42:19 // 34373
Nem a két verziós DNA kapcsoló közt van különség?
Facelift előtt, olyan volt a kapcsoló mint a világítás rezsó kapcsoló.
Facelift után egy fix állása van, és tekergetni tudod + - állásba mint az index kart visszaugrik. És itt D módba úgy tudod tenni az autót ha D állás ban még tartod tovább és úgy átvált racséba, ezért itt szoftveresen is meg lehet mókolni kapcsoló nélkül már.
Facelift előtt, olyan volt a kapcsoló mint a világítás rezsó kapcsoló.
Facelift után egy fix állása van, és tekergetni tudod + - állásba mint az index kart visszaugrik. És itt D módba úgy tudod tenni az autót ha D állás ban még tartod tovább és úgy átvált racséba, ezért itt szoftveresen is meg lehet mókolni kapcsoló nélkül már.
Shadin2024-02-26 12:40:38 // 34372
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-26 11:53:02 // 34370
Áhh eszembe jut a 146-om, erre szembe jön a 145/46 fb csoportban.Szerintem az én ex-autóm. Bontódik szegény, most hordják szét.
Morfiusz Cédula2024-02-26 10:24:51 // 34369
Igen, nekem is pont a laptiming-os M5 jutott eszembe a hozzzászólásokat olvasva. Megy, kipróbálják, lemérik, de utána kérdés hogy viselkedik az autó, ha úgy igazából elkezdik nyúzni. A Q bírta, meg gondolom a stock M5 is bírta volna. De ha felhúzatom az enyémet 320-ra, (vagy nagyobb turbóval tudnak 350+ -t is), hol lesz a határ ameddig elmehetek vele? Oké a pirosnál nagyot lépne, de mi lenne azon túl?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.