Fórum >> Típusok >> Giulia

Shadin2024-02-27 17:27:28 // 34441
Ezért gondoltam mindkét pedált a jobb lábbal kezelni, de lehet h naív gondolat :-)
SD2024-02-27 17:14:34 // 34440
Ja nyilván bal láb a féken..
Ott kicsit be kell hangolnod a lábad mert marha erőseb fogja nyomni a féket mivel kuplunghoz van szokva.. ezt ne forgalomban próbálgasd:)
SD2024-02-27 17:13:37 // 34439
D-ben állsz a gázon és a féken.
Elereszted a féket és befullad:D mert betilt az ESP

Tehát nem tövig nyomod a gázt, hanem pont eléggé:))

A váltót is erölteti, és a hajtás is kap...

Én olyan nyomatékcsúcsra raknám, és láttam olyan trükköt hogy a megugró keréknél picit visszakpapod a gázt és utána mikor tapadást nyert megint padló..

De ez csak elmélet én egyszer próbáltam vizes úton siralmas volt:D
Shadin2024-02-27 17:08:58 // 34438
Skacok ez a gázzal indulás hogy történik?
D-ben padlógáz fékkel együtt majd láb jobbra csúsztat,
vagy padlógáz és utána bedobni D-be?
SD2024-02-27 16:56:54 // 34437
Tökéletes választás:D
de csak téliben kérem:)))
RomeoOne2024-02-27 16:13:22 // 34436
Ha ennyire semi-slicket akarsz és úgyis a Q felnit vetted, akkor a legkézenfekvőbb, ha megveszed a Q original Corsa gumikat. AR homologizáció, szinte semi-slick a paramétereit tekintve... Mi kell több? :D
SD2024-02-27 16:03:51 // 34435
nekem akkor is a semi slick mozgatja a fantáziám úgysem fogom ezt még utcán használni, majd ha nem családi csapatszállító lesz a gép... addig meg megpunnyad bármilyen gumit veszek rá.. tehát vehetek kapásból szart is az már rossabb nem lesz..

opció b. betárolom a felnit és majd akkor gumizom fel... de akkor most ezért fogjátok szívni a vérem..

de mindenek előtt el kell vigyem gumishoz hogy felnit vettem vagy forgószék alapot:D
SD2024-02-27 16:00:13 // 34434
Mondjuk a tréningen megtanulnám, kakucson kiherélném, az sound like a plan:D Ezt mondod te:D

De akkor legalább újat?:D
SD2024-02-27 15:59:01 // 34433
Pront a tréningen használt gumi nagyon égő:D Oda tapadás kell, de kakucson viszont lehetne kikapcsolt ESP-vel füstöltetni :D Keresztbeeee :D Aztán nyilván mennék körben tempomattal :D de jól hangzik azért:D
RomeoOne2024-02-27 15:27:20 // 34432
Előbb menj el vele a hatodikai amore tréningre kipróbálni, aztán 19-én meg bele lehet vágni a lecsóba :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-27 14:22:35 // 34430
Nekem most sajna kimarad ez a Kakucs a tervezhetetlen áprilisom miatt. :-( Legalább megmarad a gumi és a fék későbbre...XD
SD2024-02-27 11:07:44 // 34429
Szikráztatni, az amis szekérrel?:D
RomeoOne2024-02-27 09:34:18 // 34428
Akkor április 19-én jöhetsz is a Kakucsra :D
SD2024-02-27 08:55:25 // 34427
Amíg a gyári gumi tart most lehet használtat veszek és azzal kipróbálom:D
De előbb derüljön ki hogy nem tojás:D

Legutóbb is a tonale felni.. virtuóz vagyok:D
SD2024-02-27 08:50:06 // 34426
Motorgumit teszel rá:D
RomeoOne2024-02-27 08:22:15 // 34425
De ahhoz 30 fokban be is kell dönteni befelé, hogy teljes legyen az élmény :D
Zselé2024-02-27 06:29:27 // 34424
Vagy rápukkantják neki a 205-öst, mint a fiatalok a kettesgolfra :D
RomeoOne2024-02-26 22:34:51 // 34422
És annyira áron alul adták vagy miért nem akkor már a 8"-9" szettnél maradtál? Ezt felgumizni tényleg zsebbenyúlósabb lesz :D
RomeoOne2024-02-26 22:31:45 // 34421
Oh, dehogynem, esőben, hidegben, bármikor :D
SD2024-02-26 22:23:01 // 34420
Csak a hátsó de az is félelmetes:D
Veszek rá slicket azt nem tekeri el:D
RomeoOne2024-02-26 22:13:56 // 34419
Na gratula! Így már meglesz a 6.5 :DDD
Körbe 10-es? :DDD
Gumi nem kell, ha szedi a tabit :D
SD2024-02-26 21:40:20 // 34418
Nem az árokban vagyok csak a szifon..
SD2024-02-26 21:39:17 // 34417

Magyarázza meg valaki ezt miert csináltam????
Megfélemlítettetek..:)
Befolyásoltság alatt állok..
Felmegy a 10-es akkor?:D
Gumim nincs:D
SD2024-02-26 21:36:03 // 34416
Is:D
Zselé2024-02-26 19:47:50 // 34415
Átlagfogyasztásba vagy 0-100? (Bocsi.. :D)
Piritu - 1.000.0002024-02-26 17:59:32 // 34414
Igaz kétszéles 18-as kerékkel
Piritu - 1.000.0002024-02-26 17:56:16 // 34413
Nekem anno megvolt 6.5
Liquid2024-02-26 17:42:41 // 34412
igaz nem készülök angolba, meg az enyém egy sima Stelvio, nem Q, meg régi is... de azért nyugodtabb vagyok hogy fentvan a pajzs.
Liquid2024-02-26 17:41:45 // 34411
na igen, az már egy következő szint.
SD2024-02-26 16:18:09 // 34410
UK-ban van erre szakosodott banda.. gondolom itthon még nincs elég törött giulia hogy legyen piaca...

Opció1: radar shield, drága randa, és kérdés számomra hogy beleszól-e a radar működésébe

Opció2: valaki csinál egy IC-t ami deaktiválja a radar csatit gyújtás nélkül..

Opció3: ha szar helyen hagyod az autót, leveszed az akku saru-t és csak kulccsal tudod nyitni legközelebb.. (a csomitartóba érdemes tudni bemászni, hogy fel tudd nyitni.. különben 8==∂.. O: )

Opció4: ami akarnak azt falon keresztül trélerrel is elvszik..
RomeoOne2024-02-26 16:17:43 // 34409
Mindig a radar, ez nem is kérdés. Hanem az, hogy ott már nem lopnak, hanem einstand-olnak :)
SD2024-02-26 16:12:02 // 34408
Legalább gari idő alatt fejlesztheted:D Megmakkan garis:D
Liquid2024-02-26 16:11:56 // 34407
radar ismét :(
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-26 16:07:04 // 34406
Mert te akarod írni? :-)
Akkor az alapoktól el kell kezdeni. Úgy, hogy foglalkoztam dízel chiptuninggal, még úgy sem állnék neki a sajátomat megírni egyelőre. A Squadra szerintem hiteles cég, majd alkalom adtán rájuk bízom. Azt látom, hogy azt az időt, energiát nem fogom tudni ráfordítani ami ezeknek a normális tuningolásához kell. Az ugyanis években mérendő.
RomeoOne2024-02-26 16:05:30 // 34405
Giulia Stolen

Rend van a UK-ban. Amennyi ilyen sztorit olvasok, az az érzésem, hogy itt a keleti végen nagyob biztonság van, mint a nyugaton.
SD2024-02-26 15:10:28 // 34404
De milyen paraméterek??
SD2024-02-26 15:10:05 // 34403
na ez értelmes időben jön talán..

LOL ezt meg most kezdte legyártani a kínai???
Tudom az aliexpressen 2k a gomb.. de viszont nem lehet paypal-al fizetni.. bár ennyi erővel onnan is jöhetne.. a gyerekeknek meg rugdalni hátra bepróbálok egy ilyen carbon bigyót amit majd lekarbonoztatok később:D:D:D
SD2024-02-26 15:06:08 // 34402
Így meg van egy családi autónak hazudott Roadster súlyban lévő garázslakóm:) Amit ha jobb kedvem van kivihetek ha nincs jobb kedvem akkor meg jobb ha nem is viszem ki:D
SD2024-02-26 15:04:54 // 34401
Ha vennék nagy kereket azonnal sótlanná válna a 200 ló, ha megtuningolnám elfogyna a fék, ha megfékesíteném, ott lennék 4 millió ft tuningnál. annyiért meg meg lehet venni egyben.. :D egy használt QV-vel és onnan már csak szerencse kérdése mikor kell szereltetni.. az meg egy széttuningolt 2.0-nál is befigyelhet..
SD2024-02-26 15:00:24 // 34400
https://youtu.be/k5bIkKue9dU?si=NEMSWcEcqhEfq6kr&t=115

Ez a Super-ből kihozható potenciál kb.

ezek meg az elmebeteg verziók: kínaijapánok, Q4 Squadra
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-26 14:57:46 // 34399
A multiair pont azt teszi lehetővé, hogy az alacsony fordulati nyomatékra hangolt vez.tengelyt virtuálisan oda hegyezi ahova kéred. A végső hangolásnak több köze van az eu normákohoz és a turbó légszállításához, mint a szerkezet mechnaikai tűréshatárához. A lényeg azt hiszem az, hogy a full gyári motornak a 300 lóhoz semmi trükk nem kell. Sima programozós móka.
A szememben ez a motor egy ínyenc darab. A multiair már az 1.4-ben meggyőzött. Itt meg kapott egy full alu blokkot, twin scroll turbót, kovácsolt főtengelyt, kovácsolt dugattyúkat, ugyanezt a zseni multiair rendszert, vizes turbó hűtést, vizes intercoolert...
SD2024-02-26 14:55:59 // 34398
Azokkal kéne felvenni a kapcsolatot akik ezt tervezték:D
SD2024-02-26 14:54:03 // 34397
Teljesen igazad van:D

Egyszer sikerült úgy beleváltanom a kettest hogy ott is végig úszott a fara:D És ezt egy busz mellet körforgalomban:D

Elvérgre a színházhoz nézőközönség is kell:D
SD2024-02-26 14:52:22 // 34396
Nicsak e..
Ha nem fékkel indul az ember 7.5+ az..
A veloce tudja, a QV szerencse kérdése:D
RomeoOne2024-02-26 14:42:53 // 34395
én nem indulhatok trepni+fékkel mert helyben japarna 10 másodpecig:D

Jajj, én tényleg vissza akartam fogni magam, de mindig kiprovokálod :DDD
Szóval ezért kéne rá rendes kerék, rendes szélességgel, hogy tapadjon is, ne csak forogjon :DDD

Egyébként sztem nem tiltana be, ha egyenesen tartod. Legalábbis a Q olyan. Egyik kedvenc szórakozásom, hogy zebránál, miközben sétál át a gyalogos, nagy gázzal (de nem padlóval) elindulok. Elkezd kúszni oldalra a segge, kicsit rákormányzok, közben váltogatok 4ezer körül (50%+-os részterhelésen kb. ott durrog a legjobban) és tartom egyenesen. Ilyenkor nem szól bele. Van egy ilyen elméletem, hogy ha elkapartatod is, de leköveted azt a trajektóriát, ami a CDC szerint kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor nem szól bele. Ha azt érzi, hogy kimész abból a tartományból (oldalgyorsulás, kormányszög, stb.), akkor belenyúl.

Olyan ez, mint azok a játékok voltak régen, hogy van két széle a pályának, ami ide-oda mászik, ahogy haladsz előre, neked meg a versenyautót/űrhajót stb. a szélek között kell tartanod. Ha beleütközöl a szélébe, akkor game over. Ha azt csinálod, amit kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor engedi. Ha beleütközöl valamelyik paraméter határértékébe, akkor vége a játszásinak :D
SD2024-02-26 14:33:40 // 34394
Nekem a 6.5 se jött ki még:D
SD2024-02-26 14:32:52 // 34393
Hát az meg pont a 4 kerék miatt sztem... én nem indulhatok trepni+fékkel mert helyben japarna 10 másodpecig:D ha nem tiltana be:D

Ezt most már ki kell próbálni:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.