SD2024-08-29 15:34:49 // 36532
de akkor vedd ki az alsó tálcát legalább, meg az ülést lehajtva:) hátha látni, de azért az hamar eloszlik nem?
mr_oven2024-08-29 15:21:49 // 36531
Igen, ezért próbálom meg discofüsttel alulról, megszívatva egy asztali ventivel az ablak felől.
SD2024-08-29 15:15:57 // 36530
Véleményem. szerint csak a lökös alá jutva tud beszivárogni.
mr_oven2024-08-29 15:13:55 // 36529
A kipufogó szivárgást nem tudom menet közben mérni, de tudok egy nagyobb fordulatot nyomni állva.Ha ha a kipufogó szivárogna, akkor miért csökken érdemben a csomagtartóban a gáz, ha eltömítem a csővégződés melletti rést.
Shadin2024-08-29 15:02:20 // 36528
Nem fog. Sőt még az Alis kamu Veloce diffúzor cseréhez is le kell szedni a lököst, nem férsz hozzá a macskaszem magasságában lévő csavarokhoz.
RomeoOne2024-08-29 14:39:17 // 36527
aranytl Lacit kéne megkérdezni. Ő szedett már ki az alsó motorburkolatból valami leesett csavart vagy patentet, ami ott zörgött idegesítően és nem lehetett beazonosítani, hogy mi az.
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 14:35:06 // 36526
Nem az. Már szedtem le a motorburkolatot, és lazítottam fel a hővédőt, nem az. :-) De nem is egyértelműen a wg tengely. Jobban meg kéne bontani, de egyelőre nem akarom piszkálni.
RomeoOne2024-08-29 14:29:33 // 36525
Igen, itt lehet a kutya elásva. Bár szabványos 70-es névleges átmérőjű csövet nem ír, de feltételezhetően nem olyan dilettánsok a Remusnál, hoy a külső átmérőt hasonlítják a névlegeshez és tényleg az ő csőátmérőjük a nagyobb.
SD2024-08-29 14:21:18 // 36524
SD2024-08-29 14:17:40 // 36523
ja hogy ennyire gyorsan bejön.. na ilyen intenzív szag élmény viszont nekem soha nem volt..
mr_oven2024-08-29 14:15:50 // 36522
Ez teljesen életszerű, hiszen nem akkor éreztem először, mikor a mérést csináltam.
Ezek egy-egy keményebb előzés paraméterei, ami nem tart 2 percig, de míg elindulsz kiszállsz ellenőrzöd azzal együtt igen. Próbáltam a kerék felől a dobnál bal oldalt benyúlva szintén vizes ronggyal lefedni a kopoltyút, de mégis volt füst, de ezt csak szagolva nem mérve. Szaglás és mérés alapján akkor tűnt el eddig, amikor lezártam a kipufogók melletti rést. Folytatom füstgenerátoros teszttel. Esetleg megpróbálom mindkét kopoltyút egyszerre letakarni.
Ezek egy-egy keményebb előzés paraméterei, ami nem tart 2 percig, de míg elindulsz kiszállsz ellenőrzöd azzal együtt igen. Próbáltam a kerék felől a dobnál bal oldalt benyúlva szintén vizes ronggyal lefedni a kopoltyút, de mégis volt füst, de ezt csak szagolva nem mérve. Szaglás és mérés alapján akkor tűnt el eddig, amikor lezártam a kipufogók melletti rést. Folytatom füstgenerátoros teszttel. Esetleg megpróbálom mindkét kopoltyút egyszerre letakarni.
SD2024-08-29 14:12:38 // 36521
"kereke van" idéző jelben mert nekem azt is vennem kell hozzá utólag:D:D:D
SD2024-08-29 14:11:26 // 36520
Én nem vagyok csalódott az alfás minőség miatt, tudtam hogy kezdőkészletet veszek az autóval:D
Ha a tipik béna tervezés hibák elkerülnak jó pár évig akkor én azt hiszem meg tudok békélni ilyen hülyeségekkel..
Ha a multiair nem hagy cserben, ha nem hullik ki alóla a futómű, ha üzembiztos, és nem csinál hetenta öregebb korában sem 2 heti szerelnivalót én akkor beérkeztem:)
Szarokén rá hogy mozog a kárpitra szögelt ajtóbehűzó, vagy lötyög a mocitető nyitó, vagy majd eltörik a kézi kábel, vagy a csomagtér, csak ne basszon ki velem, jelezze időben és enni:)
Kereke van, megy mint a barom, kényelmes, szép, ilyet akartam:))))
Ha a tipik béna tervezés hibák elkerülnak jó pár évig akkor én azt hiszem meg tudok békélni ilyen hülyeségekkel..
Ha a multiair nem hagy cserben, ha nem hullik ki alóla a futómű, ha üzembiztos, és nem csinál hetenta öregebb korában sem 2 heti szerelnivalót én akkor beérkeztem:)
Szarokén rá hogy mozog a kárpitra szögelt ajtóbehűzó, vagy lötyög a mocitető nyitó, vagy majd eltörik a kézi kábel, vagy a csomagtér, csak ne basszon ki velem, jelezze időben és enni:)
Kereke van, megy mint a barom, kényelmes, szép, ilyet akartam:))))
SD2024-08-29 14:08:20 // 36519
Ez viszont az aktuátor lesz, kitaámasztod és ha így helyben nem adja akkor meg kell mókolni:)
SD2024-08-29 14:06:56 // 36518
Ezesetben viszont ez egy nem életszerű mérés, miért mennél 120-al 5000-es fordulaton, épp csak a 2000-et eléri 7-es sebességben.
Persze nyilván így produkálható a mérés, de ha megvan a hiba akkor máskor is előjöhet.
De azért itt akkor valóban a nyomás állapotok okozzák, simán el tudom képzelni hogy ilyenkor a kopoltyún vissza dolgozik a rendszer, a rezgésekből, pedig nem csuknak be.
Esetleg még azt próbálhatnád meg hogy kopoltyút lezárod szinté, persze úgy hogy ne gyulladjon meg az akku:D
Persze nyilván így produkálható a mérés, de ha megvan a hiba akkor máskor is előjöhet.
De azért itt akkor valóban a nyomás állapotok okozzák, simán el tudom képzelni hogy ilyenkor a kopoltyún vissza dolgozik a rendszer, a rezgésekből, pedig nem csuknak be.
Esetleg még azt próbálhatnád meg hogy kopoltyút lezárod szinté, persze úgy hogy ne gyulladjon meg az akku:D
mr_oven2024-08-29 14:05:07 // 36517
Kedves RomeoOne !
Az igazság valahol ebben a táblázatban van. Mindenesetre a külső átmérőnek 76mm-t mérek.
https://perkor.hu/csomeretek-kulonbozo-szabvanyok-szerint
Az igazság valahol ebben a táblázatban van. Mindenesetre a külső átmérőnek 76mm-t mérek.
https://perkor.hu/csomeretek-kulonbozo-szabvanyok-szerint
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 14:04:28 // 36516
Egyébként itt a hang, szerintem kihallatszik szépen. Kifejezetten és hangosan zörög.
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 13:54:30 // 36515
Nem, az a motorból jött újkorában, tudom miről beszélsz. Szerintem a hátsó dob alapos kiégtésével és a km-ekkel az elmúlt nagyjából, vagyis nem annyira béna orrhangon szól, más lett a hangja.
mr_oven2024-08-29 13:52:05 // 36514
Kedves SD !
A CO2 mérőt a bal dob mögötti kis tárolóba teszem kitámasztva ne mozogjon és fölül nyitott legyen a szenzornak. 10 percet mentem bemelegítésként majd betettem a mérőt, ami a 410ppm-et mutatja mint a levegő normál CO2 tartalmát és ekkor mentem 2 percet 4000-6000-es fordulattal utastérben befúvás nélkül, ablak 5 cm-re lehúzva, 90-120 km/h tempóval. Ekkor kiszállva 1800ppm-et mérek. Érzem a szagot az utastérben is és a csomagtartóban is főleg a bal dob fölötti résnél. Ez az érték visszamegy normál 2000-fordulatnál 450-alá, mert átszellőzik a csomagtér.
A CO2 mérőt a bal dob mögötti kis tárolóba teszem kitámasztva ne mozogjon és fölül nyitott legyen a szenzornak. 10 percet mentem bemelegítésként majd betettem a mérőt, ami a 410ppm-et mutatja mint a levegő normál CO2 tartalmát és ekkor mentem 2 percet 4000-6000-es fordulattal utastérben befúvás nélkül, ablak 5 cm-re lehúzva, 90-120 km/h tempóval. Ekkor kiszállva 1800ppm-et mérek. Érzem a szagot az utastérben is és a csomagtartóban is főleg a bal dob fölötti résnél. Ez az érték visszamegy normál 2000-fordulatnál 450-alá, mert átszellőzik a csomagtér.
SD2024-08-29 13:42:06 // 36513
izgatottan várjuk a fejleményeket.. nekem 3gyere ül hátul.. most már meg fogom mérni.. van ilyen légminőség mérőm és berakom a csomagtartóba..
remélem nem a CO miatt alszanak olyan jókat:P:D
remélem nem a CO miatt alszanak olyan jókat:P:D
SD2024-08-29 13:39:27 // 36512
Ez az a kávédaráló hang 2000rpm környékén?:D
RomeoOne2024-08-29 13:36:45 // 36511
Bár nem mértem soha, de az alfaowner-en a legmegbízhatóbb felhasználók is 2,5"-et, az az 65 mm-t írnak a 2.0T gyári kipuffjára.
mr_oven2024-08-29 13:29:14 // 36510
A Remus oldalán 70mm átmérőt írnak. Ez valóban csak 6 mm eltérés, ha ez az igaz, bár ott hibásan 65 mm van az eredetire írva, ami valójában 76mm.
Liquid2024-08-29 13:26:58 // 36509
Értem és láttam amit írtál...a kipuf. szivárgást is menet közben vizsgáltad terhelés alatt?
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 13:21:26 // 36508
Tudom, emlékszem..
mr_oven2024-08-29 13:19:31 // 36507
Kedves Liquid !
Mint említettem az elméletemet mérések támasztják alá. Sem a motortérben sem a kipufogó toldásoknál nem mérek szivárgást. A mérésem a széndioxid szinten alapul. Csak a csomagtérben mérem legelőször a magasabb értéket ez érezhető is. 410pp helyett 1800ppm ez rövid idő alatt átáramlik az utastérbe. Az időt csökkenti a kicsit lehúzott ablak vákuumja. A másik pedig hogy kitömve a kör alakú rést a kipufogócső és a karima között érdemi csökkenés tapasztalható kb 550pp-re megy csak fel a 410-ről egy újabb mérés során.
Mint említettem az elméletemet mérések támasztják alá. Sem a motortérben sem a kipufogó toldásoknál nem mérek szivárgást. A mérésem a széndioxid szinten alapul. Csak a csomagtérben mérem legelőször a magasabb értéket ez érezhető is. 410pp helyett 1800ppm ez rövid idő alatt átáramlik az utastérbe. Az időt csökkenti a kicsit lehúzott ablak vákuumja. A másik pedig hogy kitömve a kör alakú rést a kipufogócső és a karima között érdemi csökkenés tapasztalható kb 550pp-re megy csak fel a 410-ről egy újabb mérés során.
RomeoOne2024-08-29 13:18:42 // 36506
Nekem mondod? Persze nem relativizálni akarom mások baját, de sztem én vettem be legmélyebbre az olasz életérzést :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 13:08:26 // 36505
USA-ban is sok a panasz, de más a saját bőrömön érezni. Ez van, le kell vonni a tanulságokat.
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 13:06:34 // 36504
Köszönöm! Jó kis Sofirn zseblámpa 😄
Ez hasonlóan mozog a te autódon is..Akkor ez vagy így jó, vagy a tied is rossz. 🤣
De akkor mi zörög ha nem ez? A hang nagyon ilyen jellegű.
Ez hasonlóan mozog a te autódon is..Akkor ez vagy így jó, vagy a tied is rossz. 🤣
De akkor mi zörög ha nem ez? A hang nagyon ilyen jellegű.
Piritu - 1.000.0002024-08-29 12:58:09 // 36503
Így van, a Spiderben is hátúlról fúj a szél :-)
RomeoOne2024-08-29 12:55:37 // 36502
Na, hát akkor számodra sem kérdés, hogy miért ilyenek az Alfa eladásai :D Emiatt kell a többlet elköteleződés pl. egy BMW-hez képest :D
Shadin2024-08-29 12:45:06 // 36501
SD2024-08-29 12:37:15 // 36500
Most néztem egy videót egy BMW-n már mindent is kicseréltek mire kiderüt hogy a fék takaró lemez mögé esett be egy kő és az zörgött:D
A morgást szabályoztasd fel erre van megoldás:) Aki vereti az tartsa is karban:D
Én azt hiszem értelek, vettél valamit, igazából már vehetnél komolyabbat is, de szereted ezt csak emiatt nehezen viseled a hülyeségeit:D
Én az első futómű kattogással vagyo most így hogy azért ne már:)
A morgást szabályoztasd fel erre van megoldás:) Aki vereti az tartsa is karban:D
Én azt hiszem értelek, vettél valamit, igazából már vehetnél komolyabbat is, de szereted ezt csak emiatt nehezen viseled a hülyeségeit:D
Én az első futómű kattogással vagyo most így hogy azért ne már:)
SD2024-08-29 12:15:44 // 36499
Mégis arra gondolnék hogy először a kipufogót kéne ellenőrizni hogy csak a végén jön-e ki a gáz.
Mert tovább gondolva ha a dob előtt elereszti esetleg akkor tudnám elképzelni hogy a lökös alatt gyűlik a gáz és valahogy mégis bejut az utastérbe.
A másik hogy kell legyen tömítés hiba.
De igen ha megfüstölőzöd, és valahol jön ki akkor ott be is tud menni.
Mert tovább gondolva ha a dob előtt elereszti esetleg akkor tudnám elképzelni hogy a lökös alatt gyűlik a gáz és valahogy mégis bejut az utastérbe.
A másik hogy kell legyen tömítés hiba.
De igen ha megfüstölőzöd, és valahol jön ki akkor ott be is tud menni.
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 12:13:48 // 36498
Ez hülyeség, folyamatosan megyek vele, és szeretem is vezetni, még városban is. Ilyen elméleti bajaim nincsenek vele, az a Zen volt ami fölöslegesen állt, mert azt nem szeretttem vezetni. Van egy újkora óta hallható zörgés, amit sehol, senki nem tudott beazonosítani eddig. Nekem kell beleállni, nyomozni, hogy ne szaladjak bele durva költségekbe. Egy röhej, hogy Budaörsön fel sem vették hivatalosan a panaszomat, nulla nyoma, hogy 1(!) évesen jeleztem. Kiszámlázták a vizsgálat óraadíját, és egy időszakos szervizről van papírom. Nekem kellett ezt is idén már kellemetlenül nyomatni, hogy egy rohadt papírom legyen róla, hogy ez a probléma fennáll. Ahányszor gurulok vele, bassza az agyam az a hang. Épp túl lehetne lépni rajta, ha valaki azt mondaná, hogy igen, ez és ez az alkatrész zörög, műszkailag nem befolyásolja az autó működését hosszútávon sem. Tessék írásba adom, használd, fogd be a füled. De nem ez a helyzet. És minden alkalommal amikor boldogan gurulok az autópályán, vagy nagyobb tempóról teszem be egy kanyarbejáratra, kurvára morog a fék. Ami nem kopott továbbra sem. . Én ezeket nem fogom félvállról venni. Nem azért dolgozok minden fillérért, hogy megvonjam a vállam, és kipakoljak milliókat az ablakon, mert amúgy dejó autó.