Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 19:00:20 // 36715
Csak fél komolyan gondoltam. Pár év és öreg autók lesznek, nem lesz gond átbökni XD
Nyilván én sem ütném át, nem bántom a gpf-et. Ettől még hangra, nyomatékra, motorfékre megoldást adna.
Shadin2024-09-02 17:24:14 // 36714
retek drágán adják a leömlőket, gondolom csak úgy senki nem ütné át
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 17:11:02 // 36713
Ugye ugye, és egy kis bit piszka és a motorfék is előkerül.
SD2024-09-02 17:08:43 // 36712
mondjuk ez egy értelmes dolgonak hangzik mert ezt cska méréssel lehet megmondani..:P :D és a gyári rednszer is egy dob meg egy cső, csak a frány DPF kavar ott elől
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 17:06:52 // 36711
Hátul pedig gyári dob.
SD2024-09-02 16:08:55 // 36710
Ez mondjuk a 7k-ba beleforog de egy ilyen van, és azóta sem láttam sehol..
SD2024-09-02 16:08:03 // 36709
Igen erre árulnak célszerszámot is, később érdekes lehet, mondjuk arra pont nem jó.. hogy arrébb toljam mikor az udvarban áll..

de az is izgalmas lehet hogy pl.. gyujtás nélkül hogy fog a fék?:D
SD2024-09-02 16:03:29 // 36708
Tehát azt mondod legyen egyenes cső azt kész:D
Shadin2024-09-02 16:02:57 // 36707
Ez érdekes lehet
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 15:45:50 // 36706
Haha.. de ez egynégy multiair. Az szívócső befecsis, egész más. Ezerszer jobb a hangja alapból, és tovább forog alapból. 6500-ba úgy szaad bele, ahogy a 2.0 soha. Egy decat után program módosítás nelkül 200 paci, szuszog, morog, tüsszög :-)
És mindez egy ezeréves FIRE blokk alapon, nem könnyű agyonvágni.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 15:38:04 // 36705
Szerintem tedd vissza a gyári csövet, gyári hátsó dobot. Add el a tuning cuccot és üsd ki a gpf et egy szép nagy vascsővel. Nem kell ezt túlspilázni XD
Shadin2024-09-02 15:35:51 // 36704
Nekem a GT-hez volt hot swap-os Squadra ECU-m. Amikor kaptam akkor szűz volt, ahogy betettem hozzárendelődött az immo és utána simán cserélgettem.
Shadin2024-09-02 15:34:17 // 36703
Nekem minden gentle, de amikor le van húzva minden ablak és zene szól meg beszélgetnénk, ott zavaró tud lenni.
Shadin2024-09-02 15:31:49 // 36702
A bal oldali patent, a jobb oldali tudom nyomkodni a bak ellenében picit és hallani a zárban némi kattogást ha nyomkodom tenyérrel :-)
SD2024-09-02 15:26:21 // 36701
A tuning rögös útja:D

Mindegy úgy is van ötletem, ha nem begyere, nem bírom akkor szépen fel lesz csiszolva mint az új, és megy eladóba, ha nem tudok megbarátkozni vele, azért kár lett volna kihagyni... de az is lehet, hogy kell 300 ló, rendes gumi, meg direktszűrő az jó lesz:D
Meg még vagy 1000-2000 RPM és hardlimiter:D
Na ez a gari a veterán kor megélésére:D
SD2024-09-02 15:19:45 // 36700
DE tipik abban a tartományban brummog amit a cska nagy hangszórón hallasz ki, vagy fülhallgatóval, tipikusan olyan mint amikor a mélynyomót feltekered egy zenében és szétveri a hangképet.

A motor hangját teljesen elnyomja, nyivákolásnak hallatszik mellette amíg be nem melegszik ilyen mechanikai zörejeket hallok csak, szóval még így nem egész a rendszer valahogy.

De valóban az a első cső lehet ludas, mert az egy bazinagy, bazi könnyű rezonátor.. lehet azt kéne visszacserélni?

Vagy vegyek egy villanyt, és akkor meg jó is hogy hangos:)))
SD2024-09-02 15:16:05 // 36699
Nekem az utastérbe belülre lett egy kellemetelen tipikusan groom hang. Pedig nem testel le sehol a kipu, nem ér hozzá, nem zörög.. össze is nyomkodtam rendesen, szóval nem lukas.. Inkább nekem az az olcsó tunin golf feelin jön be amikor az 1.4-re akarsz rakni egy nagy rendszert.. aztán alapjáraton röfögteted.. hogy érezzék mekkora a gép..
De sajna a multiair pont így van hangolva:D

De teszem hozzá azért pont az elviselhetőség határán belül van, de azért egész nap nem tudom, hegynek föl nem mennék:D Vagy valamit kell még mókolni, az a baj ennyire nem megyot a gép mint amennyire hangos lett így. De az is lehet csak befele:D

És még sok fotóval írtam is a Supersprint-nek hogy eredeti, nem hamisítvány-e, ezt még felszerelés előtt, és igazolták hogy szerintük eredeti.

Bár apró bibi hogy E jele nincs tehát nem legalizálható forgalmiba, de ki az aki észreveszi, ha az égéstermék kezelő rendszer érintetlen, a cső meg cső az eredetiben is, a dob meg burkolt, vég meg az eredeti..

Melegen amúgy alapjáraton teljesen csendes, nyomatékra 2000-3000 között brummog, és felette meg már fordulaton nem hangosodik.
G-MANN🍀2024-09-02 14:44:29 // 36698
Nekem ez nagyon furcsa. Bárki rakott fel eddig Supersprint hátsó dobot (plusz egy sima csőrész hozzá kb az autó feléig előre és álom lett a hang, bent nem zavaró, sőt, kimondottan nyugisan is lehet N-ben, D-ben meg morgósabb lesz. Hidegen beindítva hangos, de az hamar elmúlik, bár én azt a hangot is pozitívan értékelem.
SD2024-09-02 14:29:17 // 36697
ja azt mondta a GPT miért nem regisztrálok be a frómura és akkor megkereshetem magamnak:D:D:D ja köszi:D
SD2024-09-02 14:28:44 // 36696
Na megkérdeztem a GPT-t hogy ECU csere mit jelent gondban.. erre visszaismételte amit mondtam.. , meg pár általános infót.. majd kértem akkor keressen utána a giuliafórums.com-on.. erre hogy techinkai problémája lépett fel...

tényleg eleinte nagyon okos volt de mára a fizetős verzió is olyan mint egy rossz alkalmazott.. ha feladatot tadsz neki és nem csípőből megy akkor rögtön problémázik, vagy félig végzi el:P

A microsoft ezt is lebutította szinte használhatatlanra.. :( nem is tudom minek fizetem..
SD2024-09-02 14:18:48 // 36695
Én abban gondolkozok hogy vennék egy ECU-t, és az kapna cspiszet, de bármikor ha szervízbe kell vinni akkor egyszerűen visszacserélném.

Ezt amúgy is javasolják, csak vissza flash-eléssel, mert ha kap egy gyári frissítést a cspiszre rá nehogy kampó legyen. vezrélő...

De vajon az ECU az csereberélhető tetszés szerint nem kell elfogadtatni, megtaníttatni?
Elvileg a key a BCM-hez van rendelve.. de jó kérdés hogy az ECU az mivel nem tartalmazza ezek aszerint az indításgátlót baj nélkül csereberélhető-e?
SD2024-09-02 14:16:44 // 36694
Még a kipu témához:

érzésem szerint az kellene hogy befele kevesebbet "zengjen" kintről jöhet vissza az nem baj:) De most ilyen zajcsillapító szarokat ragasztgassak már hova vezet az:D

Illetve hogy ilyen hangos lett a gép, tuti rá fogok futni a faszra, tehát kéne plusz paci:D
SD2024-09-02 14:09:57 // 36693
Még annyi hogy ez az állapot úgy állt elő hogy ha jól emlékszem, ahogy állok a mocitető előtt:

a baloldali pont passzentra zár, a jobb oldalit tudom lefele nyomkodni leheletnyit tehát abban maradt játék, de így záródik rendesen, különben nem nyit, vagy ha megferdére behúzom akkor meg bénán áll.

Még előtte volt olyan mikor túl feszesre volt állítva hogy felpattant, tanpályán a rázkódástól, csak az egyik oldal, de pont elég..
Shadin2024-09-02 14:02:14 // 36692
Minden szavad igaz :-)
Shadin2024-09-02 13:59:49 // 36691
Persze hogy az enyémen nincs csak warning. On v. Off, ez utóbbi esetben a narancssárga ikon a műszerfalon világít.
Shadin2024-09-02 13:58:40 // 36690
Nyilván nem igaz...
RomeoOne2024-09-02 13:41:39 // 36689
Én, ha kicsit belejövök, akkor rugdossa a féket, gyorsan fel is szokott kúrni és rakom át R-be. Pedig nem feltétlenül akarnék R-ben menni, de a váratlan gépi fékrugdosásnál nincs rosszabb.
SD2024-09-02 13:35:19 // 36688
Szerintem nekem warning-on van, vagy nem szoktam annyira megközelíteni autókat hogy belefékezgetne.

Ha tempomattal mész akkor benne van hogy belefékez, de nem is kapcsolok olyan esetben tempomatot ha ilyen sávváltós városi gyötrelem megy.

Ha én vezetek akkor warningot már kaptam többször, jellemzően lekanyarodó autók miatt, de belefékezést egyszer sem. De majd megnézem, én nem állítottam át rajta semmit.
SD2024-09-02 13:33:37 // 36687
Na felolvastattem az OSX olvasórobotjával a hazudó robot szövegét:D:D
Amúgy mindig meglepődök milyen értelmesen beszél, de azért ő egy nyelvi mintákon tanult robot, a sok szakmainak tűnő javaslat ezen interneten fellelhető infók ismétlése.
RomeoOne2024-09-02 13:32:13 // 36686
Azt be lehet állítani permanensen csak warning-ra? Nem olyan, mnit a start-stop, hogy mindig visszaáll?
SD2024-09-02 13:05:30 // 36685
Nekem az jött le az állítgatás alapján:

- bovdenhez nem nyóltam, de a zárakat be tudod zárni úgy is hogy fel van nyitva a géptető, nézd meg ha úgy i lötyög akkor más bibi van.

- a zár alsó részén én nem állítottam, csak a felső U alakú vas magasságán és a gumibabákon

- a kereskedésben úgy állítják be hogy szépen fusson a vonal, ez valójában pont alávezeti a szelet és ezért lobog..

- ha az úvasakat beállítod úgy hogy pont rákpjon és 1-2mm-el a lökös alá záródjon akkor már nem lötyög

- a gumibabát meg addig kell feszíteni hogy még pont be tudd zárni nagyobb nyomkodás nélkül, vagy lendületből...

- a beállítási folyamat alatt lehet olyan eset hogy megragad itt ott. nekem is volt, azóta meg jó..
SD2024-09-02 13:02:40 // 36684
Nekem is csak warning-on van.. talán egyszer fékezett bele komolyabban a tempomat, mikor be akart jönni a sávoba valaki.. egyépként ha én nyomom akkor csak fütyül..
Shadin2024-09-02 12:33:52 // 36683
"I routinely disable the forward collision braking feature and set it at just 'warning' with sensitivity set at medium. I haven't had this symptom happen since."

:-(

Veszek egy woodoo babát...
Shadin2024-09-02 11:27:39 // 36682
Együtt változik az is a hangulatfény erősségével.
Shadin2024-09-02 11:25:59 // 36681
Újrakalibráltam, mindkét zár rendesen zár, a kar lötyög.
Ha a zár fogadót előrébb tolom, akkor a kar is közelebb kerül a helyére. de a tetőn a zárnyelvet is előrébb kellene tenni, azt nem tudom lehet-e, majd megnézem. Qrva meleg van.
Az is biztos, hogy a gumi támasztóbaknak is jelentős szerepe van a beállításnál, kvázi az határozza meg a géptető helyzetét és ahhoz kell igazítani a zárnyelv magasságát (mélységét?)
Még az is biztos, hogy ez is olasz, képtelenség a sárvédőhöz és a lökhárítóhoz is beállítani, vagy az egyikhez, vagy a másikhoz állítod be. (Nem, nem volt törve, csak kekec vagyok)
Arról már ne is beszéljek ugye, hogy a gumibakok magassága nem egyforma a két oldalon, ha a lökhárító éléhez akarom illeszteni a géptető magasságát :-(
Mindenkinek meg van a keresztje, némelyeknek több is :-(
SD2024-09-02 11:12:31 // 36680
hát most ilyen ez a pop szakma, ilyen vót:D
SD2024-09-02 11:11:12 // 36679
elvileg a lábtér világítás erősségét is lehet állítani, gyakorlatilag én nem érzékeltem:D
SD2024-09-02 11:10:14 // 36678
nekem is mikor túl passzentra állítottam akkor volt ilyen félig beakad érzés, az egyil oldalon picit többet lóg, amásik oldalon szinte passzent, így most működik
SD2024-09-02 11:09:12 // 36677
a mocitető nyitóka egy nagyon béna bepattintható műanyag, szóval az is lehet meg van fittyedve.
SD2024-09-02 11:05:54 // 36676
Na pont ezen gondolkozok.

Ha a GPFből már beszabadul a nagy csőbe, ott tényelg nincs semmi csak végig rödör.. a hátsó dob kettéosztja és a kipufogó fégekben meg rázza a kasznit.

Tehát
V1. visszarakni a gyári GPF utáni csövet.
V2. a végeket olyanra csarélni ami kiér a lökösből hogy ne oda durrogjon bele:D

V3. ígymarad szeptemberben aztán majd meglátjuk:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 10:40:28 // 36675
A fekete az utastérben? Nálam akkor lötyög, ha az egyik oldali zár nem kattan be. Lehet hogy rosszul van beállítva az egyik oldalon a fém kampó, túl fentre, és nem zár rendesen rá a szerkezet.
Onnan tudom, hogy ha bénán csukom le, és az egyik oldalon fent marad a géptető, akkor pont így lötyög a kar. Ilyenkor vissza kell nyitni és lezárni rendesen. Úgy rémlik hogy a sofőroldali nem szokott ilyenkor rázárni, de ez nem 100%
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 10:27:30 // 36674
Szerintem egyszerűen csak fül különbség. Rengeteget számít.
Shadin2024-09-02 10:25:50 // 36673
Nekem a nyitóka olyan mintha a bowden 1 cm-rel hosszabb lenne
Shadin2024-09-02 10:24:40 // 36672
Ez pontosan az amit én tapasztalok, ezek szerint nem egyedi és nem hardy cserével orvosolható. Nekem ez is válasz. Az érdekes, hogy váltószoftver frissítés után jön ki, gondolom reménytelen megtudni mi volt amit javított az új ver., csak azt tujuk h bizonyos esetekben milyen hibát okozott.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 10:22:29 // 36671
A géptető kérdéshez: én is olajoztam, azóta könnyen nyílik. Ha úgy állítod be (kicsivel sík alá), hogy 200-nál se lobogjon, akkor azért nyitáskor nem fog felpattanni. A nálam baloldali zár felengedi teljesen, a jobbos nem. Ettől függetlenül ujjbeggyel elég alápiszkálni és már nyílik is. Nagyon könnyű ez az alu motorháztető, elég nehéz jó kompromisszumot beállítani, hogy feszesen álljon a helyén tempón is, és könnyen is nyíljon.
A motorháztető nyitó viszont ugyanúgy működik mint a többi autón.
Shadin2024-09-02 09:38:48 // 36670
Ezek szerint a menübe csak felvették azt amit egyébként a régiben kézzel be lehette állítani, a két módon belül 7 lépésben a fényerőt. Viszont nálad lehet váltani a módok között, amíg nálam az a villanykapcsoló állásába van kódolva.
Shadin2024-09-02 09:35:54 // 36669
Nekem lecsukva is van egy rendes játéka a nyitókának, ránézek, meg fújom a zárakat a mindenessel :-)
Shadin2024-09-02 09:34:43 // 36668
Miután a SS csővel Ő sem váltott ki semmilyen gyári első dobot, így furcsa lenne, ha csak az a pici keresztmetszet növekedés lenne az oka egy nagyobb hangnak.Elvileg nettó 65mm --> 70mm a plusz az átmérőben.
Shadin2024-09-02 09:31:38 // 36667
Köszi, képtelen voltam úgy keresni szakmai angollal, hogy az dobjon is valami érdemi találatot :-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.