Ilyesmi?
Shadin2024-12-07 09:38:45 // 37975
SD2024-12-06 18:24:29 // 37974
Hasonló, de nem akkora kell. Gyakorlatilag két cső meg két hosszab csavat, amennyivel nagyobb féket akarsz.
Az első ilyen szempontból könnyű mert akkora féket raksz ami elfér.
Hátul a tengellyel párhuzamos a csavarozás ott csak csere.
Az első ilyen szempontból könnyű mert akkora féket raksz ami elfér.
Hátul a tengellyel párhuzamos a csavarozás ott csak csere.
Shadin2024-12-06 10:08:50 // 37973
Az a passzdarab megvehető gyáriban, mert ugye az ott van a nagyfék és a csonkállvány között gyárilag.
Shadin2024-12-06 10:07:11 // 37972
Minden hibamentes és kalibrált, uralom a technikát.
SD2024-12-05 22:45:13 // 37971
szóval hogy annyire női ez a giulia nem kéne neki farok:D
A pedro tesla-nak jobban áll:D a zászló farkaskadjon az:D csak ne mögöttem:D
A pedro tesla-nak jobban áll:D a zászló farkaskadjon az:D csak ne mögöttem:D
SD2024-12-05 22:44:24 // 37970
A következőket gondoltam ki:)))
A fék tuning legoptimálisabb választása számomra ha úgy csinálok Veloce féket előre hogy csak közdarabot építek a jelen nyereg alá:))))
Ez egy működő tuning megoldás láttam hogy így QV hátsó 350-es féket is lehet előre rakni egyetlen bajom hgy az a +20mm 6x árat jelent:D
Viszont ha a jelen 300-as fékre csak 30mm-et (15-15:))) akkor a veloce féktárcsával pöpec lenne amiinak amúgy a betétje nem is nagyobb tán, tehát még teljesítményben sem lenne kevesebb és csak új tárcsa kell:)))
Hmmm..
Aztán farok gondjaim vannak, nem tudom meggyőzni magam hogy kell a farok az autóra, pedig úgy bennem volt hogy már rakok rá olyat:P:D:D:D
Ehh ez a rengeteg gond.. mindig csak:))
Kéne alfázni inkább.. már:))) mindig csak ez a takony idő aztán elő sem veszem (az alfát... :))
A fék tuning legoptimálisabb választása számomra ha úgy csinálok Veloce féket előre hogy csak közdarabot építek a jelen nyereg alá:))))
Ez egy működő tuning megoldás láttam hogy így QV hátsó 350-es féket is lehet előre rakni egyetlen bajom hgy az a +20mm 6x árat jelent:D
Viszont ha a jelen 300-as fékre csak 30mm-et (15-15:))) akkor a veloce féktárcsával pöpec lenne amiinak amúgy a betétje nem is nagyobb tán, tehát még teljesítményben sem lenne kevesebb és csak új tárcsa kell:)))
Hmmm..
Aztán farok gondjaim vannak, nem tudom meggyőzni magam hogy kell a farok az autóra, pedig úgy bennem volt hogy már rakok rá olyat:P:D:D:D
Ehh ez a rengeteg gond.. mindig csak:))
Kéne alfázni inkább.. már:))) mindig csak ez a takony idő aztán elő sem veszem (az alfát... :))
SD2024-12-05 22:36:52 // 37969
Hidegen szerintem nehezebben kapcsol át még.. Nekem meg néha ránt egyet, de ritkán.. azt mondták kedv kérdése, nem gond.
A kúszó lehet kézifék is amúgy.
Vagy a fék kalib:D
A kúszó lehet kézifék is amúgy.
Vagy a fék kalib:D
Shadin2024-12-05 13:18:29 // 37968
Automata kézi nincs bekapcsolva és sík úton néztem, nincs olyan elengedi a féket érzésem.
Piritu - 1.000.0002024-12-05 12:16:17 // 37967
Automata kézifék, hillholder funkció?
Shadin2024-12-05 08:57:45 // 37966
Nagy a csönd, így megint kérdeznék :-)
Mitől lehet olyan szitu, hogy hátramenetbe kapcsolva féket elengedve nem kezd el kúszni az autó ~5mp-ig? Hideg, meleg mindegy neki, előre elindul rendesen és a szerviz óta tapasztalom.
Mitől lehet olyan szitu, hogy hátramenetbe kapcsolva féket elengedve nem kezd el kúszni az autó ~5mp-ig? Hideg, meleg mindegy neki, előre elindul rendesen és a szerviz óta tapasztalom.
WarbiRunner (Gyuri)2024-12-02 14:32:18 // 37965
Akkor ezekszerint normális XD Hogy villog e bármi, fogalmam sincs egyik autónál sem. A Chili az pörög mint a bolond, simán hagyja kanyarban is a tapadásvesztést is nagy gázzal, aztán elég csak lelépni a gázról és dobja a seggét. Forog pörgő kerekekkel 5-6e-ig, simán, és vidáman, mintha ez így teljesen normális dolog lenne. Szóval prakitukan ASR not present XD
Nyilván rwd-nél más a rizikó, azért sokkal könnyebb eldobni. A Giulia az nem tud kipörögni különösebben.
Nyilván rwd-nél más a rizikó, azért sokkal könnyebb eldobni. A Giulia az nem tud kipörögni különösebben.
RomeoOne2024-12-02 13:56:38 // 37964
A Bravo villogtatja az ESP-t, ha pörög a kerék, de beavatkozás annyira nem érződik, csak villog a sebességmérőben a piktogram.
Lehet a Giulia is, de annak nem merek a műszerfalára nézni, ha már tapadáshatár közeli állapotban van, az nem bocsátja meg a bámészkodást akció közben :D
Lehet a Giulia is, de annak nem merek a műszerfalára nézni, ha már tapadáshatár közeli állapotban van, az nem bocsátja meg a bámészkodást akció közben :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-12-02 13:01:06 // 37963
Amúgy a Giuliettánál nem kéne a kipörgésgátlónak dolgozni? Hogy lehet az, hogy hármasban pörgő kerékkel gyorsít masodperceken keresztül, miközben lelkesen csúszkál az orra jobbra-balra? 😄 Az esp-t már éreztem dolgozni pár éve hóban, de a kipörgésgátló az valahogy mintha nem lenne. Kanyarban orrtolást is kiharcoltam nála, ott is egyértelműen beavatkozott ív külső első keréken fékkel, ropogott is a talpam alatt. Ha viszont gázzal veszít tapadást, szarik rája.. Mondjuk nem baj 😁
WarbiRunner (Gyuri)2024-12-02 12:46:07 // 37962
Szerintem valami adalék távozik az évek alatt, hiába hibátlan a minta a gumin. Tavaly még a télivel jó volt a Giulia oldaltartása. Most az Eagle F1-nél nem éreztem jobbnak semmivel. Sőt, jobban eldobja magát amikor a tapadás határt eléri. 5e km lehet a téli szettben kb..
G-MANN🍀2024-12-02 11:52:37 // 37961
De szépen írtad! 😊 +1
(télinél a kontrollálható csúszás fontosabb szempont mint a maximális tapadás)
Egyetértek.
Istenhegyi-Németvölgyi kanyar mindig nagy mosollyal!😁
(télinél a kontrollálható csúszás fontosabb szempont mint a maximális tapadás)
Egyetértek.
Istenhegyi-Németvölgyi kanyar mindig nagy mosollyal!😁
carver2024-12-02 11:15:13 // 37960
A páralecsapódás rosszabb mint a vizes út meg a hó. Itt a környékünkön is van egy-két olyan szakasz (G-Mann is ismeri, pl Istenhegyiről Németvölgyire bekanyarodva) ahol akár nyáron is páralecsapódásnál, szitálásnál minden alkalommal megmozdul a fara 20-nál is ha nem figyelek (naná hogy nem figyelek :D ).
Az utóbbi pár posztodból következtetve meg (és nagyon adom) simán el is fogyhat 3-4 év alatt az a gumi :)
Nekem is Vredestein van, én sokkal jobban szeretem mint az Eagle F1-et, sokkal jobb, kiszámíthatóbb az oldatartása szerintem, alig várom hogy lekopjon végre a nyári és jöhet a kétszéles. De nem is azt várom el a télitől mint a nyáritól. Megyek télen is rendszeresen, síelni is eljutunk néha, hóban is tudok menni néha hála Istennek, nálam a télinél a kontrollálható csúszás fontosabb szempont mint a maximális tapadás (De még szárazon is jobban szeretem a Vredesteint mint a Bridgestonet).
Az utóbbi pár posztodból következtetve meg (és nagyon adom) simán el is fogyhat 3-4 év alatt az a gumi :)
Nekem is Vredestein van, én sokkal jobban szeretem mint az Eagle F1-et, sokkal jobb, kiszámíthatóbb az oldatartása szerintem, alig várom hogy lekopjon végre a nyári és jöhet a kétszéles. De nem is azt várom el a télitől mint a nyáritól. Megyek télen is rendszeresen, síelni is eljutunk néha, hóban is tudok menni néha hála Istennek, nálam a télinél a kontrollálható csúszás fontosabb szempont mint a maximális tapadás (De még szárazon is jobban szeretem a Vredesteint mint a Bridgestonet).
carver2024-12-02 10:48:03 // 37959
Olvastátok hogy Tavares lapátra került?
SD2024-12-02 07:49:59 // 37958
mondjuk akkor annyit mondtam hogy az összes tapad kivéve mikor nem, és amikor nem megfelelő van fent?:D
SD2024-12-02 07:35:17 // 37957
Én a bridgestone télivel teljesen meg vagyok elégedve, jól fog.
A Pzerot 0 fok nyálkában már inkább móka volt, mint bármi más:D
De jó móka volt:)))
A Conti nyári amúgy jó, ha megtapad, ha nem akkor meg mindegy is:D
A másik gépen Hankook van és amúgy az is jól tapad.
Illetve a Téli sotto zero, az egy kicsit öreg, de én azt mondom egész jó.
Nyilván azt nem kell hergelni.. de amúgy irányítható.
A Pzerot 0 fok nyálkában már inkább móka volt, mint bármi más:D
De jó móka volt:)))
A Conti nyári amúgy jó, ha megtapad, ha nem akkor meg mindegy is:D
A másik gépen Hankook van és amúgy az is jól tapad.
Illetve a Téli sotto zero, az egy kicsit öreg, de én azt mondom egész jó.
Nyilván azt nem kell hergelni.. de amúgy irányítható.
G-MANN🍀2024-12-02 06:49:38 // 37956
Érdekes amit írsz, mert itt a mi környékünkön is többször tapasztaltunk ilyet. Giuliaval is, de jobban érezhető feleségem Abarthjával, azon Vredestein téli van😉
G-MANN🍀2024-12-01 23:01:09 // 37955
Én azt írtam, hogy merész lenne Q-val nyárigumival télen. 😉
Jó, hogy le tudod rakni. 👌
Viszont találkoztam egy-két vadabb géppel, ők nyárival használják egész télen. Gondolom ők nem akarnak "banánra" költeni. Furcsa...
Jó, hogy le tudod rakni. 👌
Viszont találkoztam egy-két vadabb géppel, ők nyárival használják egész télen. Gondolom ők nem akarnak "banánra" költeni. Furcsa...
WarbiRunner (Gyuri)2024-12-01 18:19:24 // 37954
Nem tudom, vagy az utakkal van valami, vagy mindkét autón a Vredestein télivel. 3-4 év és km függetlenül elvesztené a tapadást? Ma a Giuliettával jöttem haza, hármasban olyan őszintén forgott el alóla a kerék, hogy el se vettem a gázt, akkor legyen rally a feeling 😄 Érdekes módon a kis 1.4 hagyja, nem szabályoz le, addig pörög, ordít szuszog, amíg taposom.. mondjuk kérdés hogy ez így vajon gyári e 😅
RomeoOne2024-12-01 09:02:05 // 37953
Itt is vannak olyan útszakaszok, olyan simára van kopva az aszfalt, hogy tükröződik rajta napsütésben az autó... Rosszabb, mint a fehér aszfalt, ideális körülmények között is csúszik, mint a fene.
RomeoOne2024-12-01 08:59:57 // 37952
Nem azt mondtam, hogy télen nyári gumival kell menni, hanem hogy a téli nem tudja azt télen, amit a nyári nyáron. Ezért, ha nem muszáj használni a gépet télen, akkor inkább lerakom és nem költök rá egy csomó pénzt azért, hogy úgyse nyújtsa azt az élményt. De ma gurulok vele kicsit, hogy megmozduljon. lesz 10+ °C és már vagy 3 hete mozdítottam meg utoljára. Gyuri litániája után végül mégsem mentem vele, mert ránéztem az időjárásra és láttam, hogy még hétvégén is jó lesz :D
G-MANN🍀2024-11-30 21:14:23 // 37951
Merész lenne Q-val télen nyári gumival. Inkább csak tavasszal használd legközelebb 😁 és akkor tényleg felesleges a téli gumi👍
Nyári gumi most kb mint egy darab kemény műanyag. Sztm életveszélyes. (főleg a sportosabb gumik)
Az igaz, hogy a nedves nyálkában mostanában tényleg nem volt komfortos a téli sem, de nem azért mert téli, hanem azért mert ezen az útburkolaton minden is csúszik. Contidential téli egyébként sztm zseniális. Tudom ajánlani.
Nyári gumi most kb mint egy darab kemény műanyag. Sztm életveszélyes. (főleg a sportosabb gumik)
Az igaz, hogy a nedves nyálkában mostanában tényleg nem volt komfortos a téli sem, de nem azért mert téli, hanem azért mert ezen az útburkolaton minden is csúszik. Contidential téli egyébként sztm zseniális. Tudom ajánlani.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-30 21:08:01 // 37950
Még este mennem kellett egy kört a városban. Ugyanott, ahol nem bírtam elindulni, egy Opel majdnem beforgott, úgy keresztbe fordult kanyarodás közben. 5 fok volt, semmi csapadék, inkább lecsapódott nedvességnek tűnt ami ott volt. Váratlanul csúszós volt.
RomeoOne2024-11-30 18:24:48 // 37949
Én ezért sem költök téli garnitúra. Minek 700 ezerért felgumizni, mikor úgyis szar lesz a nyári teljesítményhez képest.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-30 18:04:30 // 37948
Fent a téli kerék.. az van, hogy ez így sem tapad 😅 Képtelen letenni a nyomatékot. Most szinte azt érzem, hogy jobb volt a nyári. Túl hamar betilt. Egy 206-os bírt fogni 80-ig 🤣
Shadin2024-11-29 12:34:24 // 37947
Pontosan! Itt tudom manage-elni rendesen a "rángatásom"
Piritu - 1.000.0002024-11-29 12:31:34 // 37946
Hamarabb is vált vissza, nem erőlteti annyira az alacsony fordulatszámot
Piritu - 1.000.0002024-11-29 12:31:34 // 37945
Hamarabb is vált vissza, nem erőlteti annyira az alacsony fordulatszámot
Shadin2024-11-29 11:47:40 // 37944
Pesten tötymörögni jobb A-ban szerintem, csak azt mondom, hogy van létjogosultsága.
Liquid2024-11-29 10:08:35 // 37943
az A Selénia Rally-n tökéletes, úgyis mindig túl gyorsak vagyunk :)
SD2024-11-29 07:06:48 // 37942
Nekem amióta a sportkipuff rajta van sokkal vadorzóbban indul D-ben, másban meg nem használom. Olyan mintha nyomatékhegyek lennének elrjtve a kipu-ban.
Ami amúgy lehetséges mert ahogy néztem a részecskeszűrő után straight pipe, a végén egy perforált cső nem túl nagy dobbal:D
Még a magasabb fordulat tartományt kell megtámogatni egy csipszel, és gumi legyen a talpán:D
Gyári kipuval sokszor volt hogy letapostam és semmi... ezzel meg csak rápöcccintek és hörög mint a vaddisznó:D
Bár továbbra is mondom hogy szerintem a radarról is szed jeleket, és ha lát valamit az útban nem ad gázt:D
Ami amúgy lehetséges mert ahogy néztem a részecskeszűrő után straight pipe, a végén egy perforált cső nem túl nagy dobbal:D
Még a magasabb fordulat tartományt kell megtámogatni egy csipszel, és gumi legyen a talpán:D
Gyári kipuval sokszor volt hogy letapostam és semmi... ezzel meg csak rápöcccintek és hörög mint a vaddisznó:D
Bár továbbra is mondom hogy szerintem a radarról is szed jeleket, és ha lát valamit az útban nem ad gázt:D
G-MANN🍀2024-11-29 07:01:42 // 37941
MY19-nél ez lehet normális 😁 (bár én azt is csak egyszer raktam A-ba, hóban, kipróbálni)
zümi1662024-11-28 19:09:55 // 37940
Kár hogy a másik fül nem teszi hátramenetbe...🙂
RomeoOne2024-11-28 16:10:41 // 37939
Ez majd nekem is eszembe jut. Nálam még hasonlóbb az élmény, mert az indítógomb és az öv is piros :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-28 16:08:56 // 37938
Akkor ezen is sokat változtattak, nekem nem ilyen. N-ben pláne nem. D-ben azért kell a vezetős cipőm és a reggeli kávé, hogy szépen mozogjon az az autó a kanyaríven, ne kockán. :-) Az elindulással nekem végképp nincs gondom, a Giuliettával sokkal nehezebb abszolválni egy normális elindulást vizes úton. És az sem a gázedál hibája :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-28 16:00:58 // 37937
Na akkor mostantól minden indulásnál jusson eszedbe mondjuk EZ... XDDD
Shadin2024-11-28 15:29:53 // 37936
Így "télen" egyre többször használom az A-t, sokkal finomabb a gázpedálkezelés. Vagy én öregszem, vagy megpöckölték a pedált már, de néha az N-ben történő indulás is túl digitális, vagy tojásgázozom és majd lesz valami, ha nem alsuok el míg elindul, vagy rálépek és akkor meg kontrollálatlanul indul mit az állat :-(
Shadin2024-11-28 15:26:03 // 37935
Egyébként a váltópöcköt nem pöcögtetném, de a fülek zseniálisak.
quash2024-11-28 15:16:42 // 37934
Pont ez miatt kb. csak hátramenethez kell a váltókar!
Persze ilyenkor télen néha jó lenne egy fűtőt váltófül! :D
Persze ilyenkor télen néha jó lenne egy fűtőt váltófül! :D
Shadin2024-11-28 15:05:06 // 37933
A jobb váltófül D mint előre fokozatba teszi a váltót, ha a kettőt egyszerre húzod akkor N mint üresbe, de nem vált DNA üzemmódok között.
SD2024-11-28 14:23:46 // 37932
Kreatív matekból jó vagyok nem gond:D
Az olyan mint a politika, nem jött ki az eredmény akkor megváltoztatjuk az egyenletet:D
Az olyan mint a politika, nem jött ki az eredmény akkor megváltoztatjuk az egyenletet:D
Zselé2024-11-28 14:11:10 // 37931
Jogos teljesen! D-zek itt össze-vissza... kaptam is elég karót matekból anno!
Az első bekezdésben a D a DNA - D-je, a másodikban a váltó D-je...
Történelemből is jó vagyok, úgyhogy ha egyszer végre eljutok a normandiai partokat megtekinteni, akkor D-ben megyek végig, D-ben lesz a váltó, úgy nézem meg a D-Day helyszíneit!
Így ok? :D
Az első bekezdésben a D a DNA - D-je, a másodikban a váltó D-je...
Történelemből is jó vagyok, úgyhogy ha egyszer végre eljutok a normandiai partokat megtekinteni, akkor D-ben megyek végig, D-ben lesz a váltó, úgy nézem meg a D-Day helyszíneit!
Így ok? :D
RomeoOne2024-11-28 14:01:36 // 37930
Ha P-ben van, állsz a féken és felváltasz a füllel, akkor átteszi D-be.
SD2024-11-28 13:57:07 // 37929
Ahha akkor ez az a D ami a dinamic, meg a Drive..
Ami nem az ami az A mint Allweather ami már Advanced Afficiency
és mégis nagyontakarékosban ment fel a hegyloldalon jégen nyárigumival whatever:D
Tud ilyet hogyhúzok egyet a karon és elindul P-ből?
Ami nem az ami az A mint Allweather ami már Advanced Afficiency
és mégis nagyontakarékosban ment fel a hegyloldalon jégen nyárigumival whatever:D
Tud ilyet hogyhúzok egyet a karon és elindul P-ből?
RomeoOne2024-11-28 13:26:08 // 37928
A nyugalom megzavarására adhat okot, hogy a "D" jelölést két különböző dologra is használta. Matematikából csúnya osztályzatot érne :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.