Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
pb_2005-07-18 14:18:28 // 7132
A Hűllő Kft. akartad írni?
maxx2005-07-18 13:55:58 // 7131
Az tuti, hogy nem dolgoznak olcsón sehol sem! Vagy ha igen, az olyan is
maxx2005-07-18 13:54:58 // 7130
XX. ker Nyári Pál u. 30.
Műanyagos
a2005-07-18 13:28:50 // 7129
Ne bízz ebben... Nem akarlak elszomorítani, de szerintem inkább 10-hez fog közelíteni, mint a 4-hez...
A rezsi óradíj tuti lesz 3k huf/óra. Ha 1,5 óra alatt végez, akkor az 6k... ha 2,5 alatt, akkor már 9...
Ancsi332005-07-18 13:24:53 // 7128
Most találtam egyet Kerepesen holnap reggel beugrok hozzá, csak nem tom mit fog hozzá szólni, hogy 2 lökösből kell 1 et csinálnia
szerintem nem nehéz ezt megvalósítani, így 4e-nél többet nem szeretnék érte kiadni. Majd alkudozok :)
Ugyanis nyaralás előtt vagyunk így spórolok 1000-rel
a2005-07-18 13:20:37 // 7127
Én tudok ilyet, de csak Szegeden...
Ancsi332005-07-18 13:14:57 // 7126
De pont ugyan olyan, csak hogy nagyon ramaty állapotban van
Így a kettőből kell 1-et csináltatnom, csak nem tudom ki foglalkozik lökhárító javítással, vagy mi a műanyagos szakmájának pontos megnevezése? hogy keressek rá a neten?
--- Amúgí már haza is jöttetek? Ez gyorsan eltelt...
Rumi2005-07-18 13:04:40 // 7125
nem ment rá a lökösöm?
a2005-07-18 12:45:26 // 7124
Bevett dolog, hogy ha tönkremegy a hőkapcsoló, ami a ventit kapcsolja, akkor direktbe kötik a ventit, hogy folyamatosan pörögjön.
"Kultúráltabb" egyének egy kapcsolót bevisznek az utastérbe, hogy a vezető le tudja kapcsolni a ventit, ha nem kell. Ez a fél-automata kapcsoló ;DDD
Sasi2005-07-18 11:45:12 // 7123
A fogyasztásnövekedést nem érzékeltem, mert eleve rossz LMM-vel vettem a kocsit. A csere utáni fogyasztáscsökkenés viszont feltűnt... :-) (városban 10->8,6-ra)
Sasi
Willy2005-07-18 11:38:48 // 7122
Azok segítségét szeretném kérni akiknek klímás dízel 75-ösük van. A klímakompresszor felfogatására lennék kíváncsi hogy hogyan van. Esetleg ha valaki le tudná fényképezni szuper lenne.
Esetleg valaki meghekkelte a ventit. :)
Ancsi332005-07-18 09:42:12 // 7120
Tudtok ajánlani valmi jó és olcsó műanyagost???? A lökhárítómat kellene megjavítani...
a2005-07-18 09:30:41 // 7119
Szerintem a folyamatos pörgés a nem üzemszerű működés, és a mostani a jó.
Amikor nem megy a klímakompresszor, akkor nem kell a hűtés, mert a benti hőfok elérte azt, amire állítottad. Ezért hívják automata klímának.
Klímahűtő időnként ki-be kapcsol.
Atek2005-07-17 22:44:43 // 7117
Hi!Köszi meg mondom neki.Valami kis füzet és van benne egy kis kártya olyan bankkártya szerű.Akkor lehet mégis csak az, tollal ráírval két számsór egyik 5 vagy 6 jegyű a másik jóval hosszab had ne mondjam...
Tocsa2005-07-17 22:16:07 // 7116
Szerintem nem mindegy mert az egy kettős gomba asszem de lehet kontakt hiba is.
Tocsa2005-07-17 22:14:19 // 7115
Szerbusztok srácok ! Valaki megtudná mondani miért tilt le a motorom 4500 as fordulaton ötödikbe? Alfa75 2.0Ts 8v . Csúnyán berángat és nemtudom hogy miért . Egyébként nagyon torpangat mostanában eddig nem csinálta milehet a baj? Segítsen valaki plíz !
perdix1552005-07-17 21:34:50 // 7114
Srácok! Egykis segítség kellene! Történt, hogy megadta magát 1 hete a ventillátor...leégett a motorja, csere....beszereltük, úgy néz ki müködik is. DE: Amíg az előző klíma bekapcsolás után folyamatosan ment, a mostani olykor-olykor klímahasználat mellett is be-ki kapcsol, amikor neki tetszik. Ez hibás müködés. hiszen a klímahűtő miatt folyamatosan mennie kellene..... Ki tudja mi lehet a bibi?
PS: Meg azt vettem észre, hogy egy adott fordulaton pörög a venti, nem 2 fokozaton, ahogy említeni szoktátok.... Lehet, hogy a venti beszerelésénél összecseréltek vmit? mert 2 vezeték van, azt mondták a szerekők, hogy tökmindegy mit hova dugnak be, lehet, hogy nem is mindegy????
raga2005-07-17 17:27:45 // 7112
Na megldodott egy 4szögletü krovacsukló (szomszédé) rá azt arra a szár azt kajakból meglazult, veszek ilyen "komoly" krovát.
Jogerős2005-07-17 16:50:05 // 7111
145höz "kódkártya" nekem is egy számsor filccel felírva a manual elejére.
Ha kell azt el tudom küldeni angolul hogy működik a dolog. Nem hiszem a 155höz képest nagy különbség lenne, főleg hogy azonos évjáratúak.
ALFA75td2005-07-17 08:39:02 // 7110
ilyen esetben jobb ha te magad készítesz eggyet imbuszkulcsból magadnak
Atek2005-07-17 08:21:47 // 7109
Hi!
Az egyik barátom vett egy 155-t!Van benne immobilaiser,.Ezekhez milyen kód kártya van mert csak egy kis füzetkét kapott aminek az elejében vannak számsorok.Válaszotokat elöre is köszönöm. 1996-os 2.0 TS 16V
Thomika2005-07-16 23:20:09 // 7108
4szögletű???? Hogyhgoy? nem imbuszos a leeresztőd??!!
raga2005-07-16 22:53:24 // 7107
Na befuccsolt az első otthoni olajcserém, az a négyszögletű leeresztőcsavar erősebb volt, :) nem volt rávaló szerszámom, villáskulccsal nem tudtam megindítani. :(
kando.2005-07-15 12:47:24 // 7106
Na, jövő hét szerdáig eldől, hogy milyet szerzek, akkor akarja végleg összerakni a mester.. (esetelg megnézem osztrák bontóban a hétvégén, vmi barát, kolléga biztos tud kint ilyen helyet...)
a2005-07-15 12:43:45 // 7105
Ha a Hegyalja, Láng, Unix-Trade, stb... láncoknál nézted, akkor az ugyanannyi itt is, mint nálatok.
Bontottban is lehet jót találni, amivel nem lesz gond.
kando.2005-07-15 11:57:47 // 7103
Nem is akarok kókányolni vele/rajta...
Ma mondták, az új rugó 11e/db. Nem tudom, bontottat érdemes-e venni (az meddig bírja...), s inkább mégis újat tenni bele (főleg, ha sokáig akarom használni). Csak elsőre sok ez az ár, de persze lehet, hogy itt minden drágább, és Pesten olcsóbb lenne még az új is.
Anna2005-07-15 11:36:56 // 7101
Köszi szépen! :-))) Akkor mindenképp megnézetem...
a2005-07-15 11:15:59 // 7100
Mondjak valamit? :) Még a V6 TB-nél is érzem a klímát, pláne alacsonyabb fordulatnál :)
Meg a tankolásnál :( Úgy néz ki, városban a klíma 1-1,5 lityó pluszt jelent...
a2005-07-15 11:15:01 // 7099
Nem hinném... A 2,0 TS-nél lehet érezni a klímát.
De én a biztonság kedvéért átfejtetném a klímagázt, biztos, ami biztos. Ha túl sok van benne, akkor nehezebben tudja a kompresszor átforgatni a gázt, és nagyobb terhelést ad a motornak.
8k hufért megcsinálják.
Anna2005-07-15 11:01:00 // 7098
sziasztok! Klimásoktól kérdem, mennyire normális, hogy a klima visszafogja az autó teljesítményét? Mert, ha bekapcsolom a klímát, akkor nagyon érzem, hogy nem megy (2.0 TS) :-( Emellett még be is rezonál a kasztni a klimamotortól és ennye dörmögést is hallat.. Beteg lehet?
A válaszokat előre is kösziiii! :-))
a2005-07-15 09:35:40 // 7097
33-hoz bontott, jó állapotú rugókat 5-6k hufért venni. Nem érdemes szerintem kókányolni vele.
a2005-07-15 09:33:49 // 7096
Nem megyek Sopronba, így ez bukott sajnos...
a2005-07-15 09:32:24 // 7095
Enyém volt elrepedve, és azt kellett forrasztani, de az enyém a 164-ek egyik utolsó darabja...
Amúgy Nagykőrösi út, A/C Kft. Ajánlom őket.
pb_2005-07-15 09:24:59 // 7094
Az A oszlophoz van odacsavarozva, a biztosíték tábla mellett, a kar, amivelnyitható a gépháztető. A motortérben, a tűzfalon megy végig a bowden, aztán a baloldali gólyalábnál kanyarodik az utastér felé.
kando.2005-07-15 09:22:53 // 7093
Ja, ja, de az a gáz, hogy még a bowden szálat sem találni..
Mondjuk ott aztán qu* világ van, mert a bizti fedél is csavarral van feltéve, meg nem tudom, mit csináltak ott, de teli van szigszalagozva egy pár kábel... Ráadásul az izzítóhoz tartozó időrelé sincs benne..
Lehet, majd szerzek új biztitáblát, fedelet, műszerfalat.. Aztán átépítem bele a jó (jobb) cuccost, hogy ki is nézzen majd valahogy :-))
SzJ2005-07-15 09:15:01 // 7092
Bal oldalt a kerékdobnál a műszerfal alatt kell lennie egy fülnek.
kando.2005-07-15 09:13:28 // 7091
Hát igen, ezen nem csodálkoznék...
Apropó, a motortér nyitásához tartozó bowden és annak vége alul, a műszerfalon hova kell kijöjjön és ott minek kéne fogni? Ezen már nincs semmi kis kar, amivel nyitni lehete és így most nincs is ,,lecsapva'' a tető, tehát bármikor felnyitható... (a műszerfal alatt nem látom a szál végét, lehet, hogy már annyira elszakadt...)
Vega2005-07-14 23:06:21 // 7089
Bazz mar megint egymagamban pofazok de ezt muszaj elmondanom....multkor elfelejtettem.. :)))
A ringen ugye ki lett nyomva a kocsi szeme...es hat ennek megfeleloen rovidecske fektavokat vesz az ember...mar aki mer vagy tud...es mikor 6-8 kor utan kialltam a boxba felforrt a fekolajam elpuhult a fekem es fustolt a mint az allat...na hat azert ennyire nem kellet volna meggyepalni de hat auto...erre valo...185 fokos forraspontu verseny fekolajat mar szereztem egyebkent...az nem fog felforrni...egyebkent azet mert a fek ilyenkor puha is marad ha egyszer felforr az olaj!
Na a lenyeg ,hogy az egesz felni meg minden ugy atmelegedett a felizzott fektol ,hogy a felni kozepen levo alfa logos muanyag kupak elvetemedett, megolvadt...el is hagytam... amit meg is talaltam csak eppen vagy 2 mm-el kisebb mint kellene..ugy osszerandult, kiesik, nem marad benne...magyarul ujat kell szerezzek...
Na hat ezt csak erdekesseg keppen irtam le!
Vega2005-07-14 22:19:01 // 7088
Skacok!
Mar nem is tom ki irta ,hogy nem volt jo a klimaja, a huto el volt repedve es bla bla bla...egy 164-es tulaj volt...csak meg szeretnem kerdezni ,hogy vegulis hol sikerult megcsinaltatnia azon belul is feltoltetnie?! Ugy remlik egy elso szerias 164-es volt es azokba meg R12-es gaz kell...na most fatere is 92-es es ilyen gaz kell bele...amit elmeletileg mar nem hasznalnak csak nehany helyen lehet talalni...a kerdes adott!
Vega2005-07-14 19:56:38 // 7087
Na remek, nem uszom meg a gyujtaskapcsoloval....onindito a szar....kiszereles/beszereles nelkul 10 rugo a javitas...de kurvara tele van mar a tokom vele...
kando.2005-07-14 19:33:28 // 7085
A fickó is azt mondta, ez veszélyes, mert kieshet és beszorul a dob és a fék közé, vagy más helyre, aztán akkor tényleg gáz van.
Kiszedte Ő is, meg ilyen ,,trükköt'' (,,okosságot'') én sem kérek bele, az ilyen helyeken legyen minden okés (fék, kerék, felfüggesztés), inkább megállni tudjak az autóval, mint meg nem állni...
:-))
bb182005-07-14 19:29:45 // 7084
akkor sejtem micsoda. olyan helyen van ez a trükk ha a dobot szabályozták és a fékpofát nem tulméretes anyaggal látják el. én nem teszek fékbe semmi ilyet mert kieshet és akkor gáz. viszont az ügyfelek nagy megdöbbenésére olyat lehet csinálni hogy a kitámasztot ami a két pofa közt van kalapáccsal megnyujtani. van tipus ahol elfogadott gyári dolog. nem történik semmi baj ha az ember fia odafigyel és nem nyujtja tul. akkor meg le lehet reszelni. de tényleg odafigyelést igényel mert sok mindennek kell stimmelni ott egyszerre. különben sosem lesz egyforma a fék.
kando.2005-07-14 19:20:31 // 7083
Ha nem dobta ki a mester, lefotózom, aztán megmutatom.. :-)
Ez vmi kis ,,előfeszítés" volt a dobféknek, pótlandó a betét kopását...
Online tag
1
Vendég1
743
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 164-166
- Alfa történelem, híres ...
- Ugyanaz kicsiben
- Giulia
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8