Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Ferke2012-10-05 21:38:48 // 40687
	Sőt. Tilos erősen meghúzni. Nagyon bírom, amikor szaxervizek után hidegvágóval kell leszedni a csavart....
	
GTPeti2012-10-05 19:24:33 // 40686
	Ezt én nem így látom. Nem véletenül van rajta réztömítés. Az tömít, ahogy Wickey is írja.
	
Wickey2012-10-05 18:37:18 // 40685
	legyen inkább csak a tömítés alatta puha anyagból ha már lehet választani. Azt az alátétet amúgy is ILLENE cserélni minden egyes olajcserekor... csakhát valami 500 forint darabja. Én azért minden 2. 3. cserénél kicserélem.
	
Wickey2012-10-05 18:35:51 // 40684
	azért a faboryban kis túlzással még azt is megválaszthatod, hogy melyik dzsunkán reszelje formára a jómunkásember. Alap, hogy többféle keménységű csavart is dobnak ugyanabban a méretben az ember után, igaz, a kevésbé kurrenseket csak rendelésre. Azért a 10.9 az alap cucc náluk, de a 12.9-től se dobnak hátast. :-)
	
Wickey2012-10-05 18:27:09 // 40683
	király. De az utána random feldobott videók között is van tanulságos. :-)
A legszebb, hogy egyiknek nem jutna eszébe, hogy nem túl tanácsos, ha a túrón keresztül a dízelmotor a saját motorolajával forog öt-hatezren, mert előbb-utóbb elfogy az "üzemanyag". Lefullasztani meg egyiknek nem jutna eszébe. Nem is tudom ki mesélte, hogy anno TD-n megdöglött a turbó, kicserélték vagy felújították nem ez a lényeg, de nagy okosan elmosogatták az intercoolert belülről... gázolajjal. Azt pislogtak amikor elsőre beindították. Bejáródott az új túró is rendesen. :-PPP
	
A legszebb, hogy egyiknek nem jutna eszébe, hogy nem túl tanácsos, ha a túrón keresztül a dízelmotor a saját motorolajával forog öt-hatezren, mert előbb-utóbb elfogy az "üzemanyag". Lefullasztani meg egyiknek nem jutna eszébe. Nem is tudom ki mesélte, hogy anno TD-n megdöglött a turbó, kicserélték vagy felújították nem ez a lényeg, de nagy okosan elmosogatták az intercoolert belülről... gázolajjal. Azt pislogtak amikor elsőre beindították. Bejáródott az új túró is rendesen. :-PPP
Wickey2012-10-05 18:20:42 // 40682
	Én nem szaroznék, lekötném az alsó hűtőcsövet, kiereszteném a belét, sőt, átmosnám tiszta vízzel a komplett rendszert jó alaposan és feltölteném friss lőrével. 3-4 rugó egy normálisabb 5literes fagyálló koncentrátum, kell még hozzá egy potens kertislag, meg kábé egy óra szabadidő. 
Amúgy a java részét valószínűleg sikerült kinyerned belőle, mivel jól sejtetted: a szervóolaj könnyebb a tiszta víznél, bő 10-15%-kal, ráadásul a fagyállós víz meg nehezebb a tiszta víznél (koncentrációtól függően 5-10%-kal), ezenfelül a szervóolaj nem olyan, mint a fékfolyadék, ami szívesen és azonnal korlátlanul elegyedik vízzel.
	
Amúgy a java részét valószínűleg sikerült kinyerned belőle, mivel jól sejtetted: a szervóolaj könnyebb a tiszta víznél, bő 10-15%-kal, ráadásul a fagyállós víz meg nehezebb a tiszta víznél (koncentrációtól függően 5-10%-kal), ezenfelül a szervóolaj nem olyan, mint a fékfolyadék, ami szívesen és azonnal korlátlanul elegyedik vízzel.
Sasi2012-10-05 18:18:57 // 40681
	Koszi a tippet. Leszivtam, leszedtem, kimostam... Kicsit bovebben kiengedtem a csovekbol is, hatha lehuzodott egy kis anyag a tartaly alatti csovekbe. Remelem, nem lesz hosszu távon gond...
	
süsnye2012-10-05 17:07:39 // 40680
	szerintem legalább a tartályt vedd ki és mosd át..
	
Sasi2012-10-05 17:01:03 // 40679
	Sziasztok!
Pillanatnyi elmezavar kovetkezteben a hutofolyadek tartalyaba egy bő lottyintesnyi szervoolaj kerult. (osszekeveredtek a palackok a folyadekszint utantoltesekor, mert volt ott egy nyitott szervoolajos palack is)
Gyorsan leszivtuk a tartalybol a cuccot, a motort nem inditottuk be termeszetesen, nehogy elkeveredjen a teljes rendszerben az oda nem illo folyadek. Szerintetek engedjem le a teljes hutokort vagy az eltero fajsuly miatt a tartalyban maradt a szervoolaj es a kiszivattyuzassal kijott belole?
Mi a riziko, ha megis marad benne egy kicsi es ugy jarok vele? Tonkreteszi e a hutokort az idegen anyag? Vagy komlett hutorendszer-mosast kell csinalni?
Kosz a segitseget elore is
Sasi
	
Pillanatnyi elmezavar kovetkezteben a hutofolyadek tartalyaba egy bő lottyintesnyi szervoolaj kerult. (osszekeveredtek a palackok a folyadekszint utantoltesekor, mert volt ott egy nyitott szervoolajos palack is)
Gyorsan leszivtuk a tartalybol a cuccot, a motort nem inditottuk be termeszetesen, nehogy elkeveredjen a teljes rendszerben az oda nem illo folyadek. Szerintetek engedjem le a teljes hutokort vagy az eltero fajsuly miatt a tartalyban maradt a szervoolaj es a kiszivattyuzassal kijott belole?
Mi a riziko, ha megis marad benne egy kicsi es ugy jarok vele? Tonkreteszi e a hutokort az idegen anyag? Vagy komlett hutorendszer-mosast kell csinalni?
Kosz a segitseget elore is
Sasi
tzoli1552012-10-05 15:10:14 // 40678
	A szívósort azért levenném, úgy szépen hozzá lehet férni. Az önindítót 3 csavar tartja, meg a kábelek. Van bontott önindítóm, ha kell. A régit meg felújíttatám a helyedben tartaléknak.
	
Kau2012-10-05 12:20:10 // 40677
	146-osból az önindítót ki lehet szedni különösebb bontás nélkül?
Mit érdemesebb? Venni egy bontottat vagy felújítani ami benne van. Már 10-ből hétszer nem húz be, :(
	
Mit érdemesebb? Venni egy bontottat vagy felújítani ami benne van. Már 10-ből hétszer nem húz be, :(
mreni2012-10-05 07:42:55 // 40676
	Rendben ha ráérsz gurulj le:)
Szívóoldalt kellene végignézni,gyujtótrafókat,gyertya állapotát,illetve a lambdaszondát.
Ezek után pedig csinálni egy élőadat elemzést:)
	
Szívóoldalt kellene végignézni,gyujtótrafókat,gyertya állapotát,illetve a lambdaszondát.
Ezek után pedig csinálni egy élőadat elemzést:)
SpJani2012-10-04 22:45:11 // 40675
	Ja tényleg, majd elfelejtettem:
Füstölés nincs, csak "pára". Fogyasztás:
- város 11l (6km táv, alig bemelegedve, naponta 2x)
- országút:7,5-8 l (90-110 hosszútáv)
- autópálya: 8l körül (130-140 hosszútáv)
	
Füstölés nincs, csak "pára". Fogyasztás:
- város 11l (6km táv, alig bemelegedve, naponta 2x)
- országút:7,5-8 l (90-110 hosszútáv)
- autópálya: 8l körül (130-140 hosszútáv)
SpJani2012-10-04 22:35:25 // 40674
	Sajnos vasárnaptól már külföldön leszek. Legközelebb jövő hét vasárnap jöhet szóba.
Természetesen nem is gondoltam, hogy szombaton ess neki. Ha annyi belefér, akkor szívesen leugrok, hogy vess rá egy pillantást meg egy kis "kapcsolat-építés" és már ott sem vagyok.
Egyébként mi a tipped?
	
Természetesen nem is gondoltam, hogy szombaton ess neki. Ha annyi belefér, akkor szívesen leugrok, hogy vess rá egy pillantást meg egy kis "kapcsolat-építés" és már ott sem vagyok.
Egyébként mi a tipped?
mreni2012-10-04 22:25:08 // 40673
	Elérhető vagyok,de nem tudom szombatra bevállalni mert 3 autó lesz aznapra,esetleg vasárnap 11után valamikor.
	
SpJani2012-10-04 22:22:12 // 40672
	A számlán ez van: xlos 104 marelli.
Szombaton elérhető vagy?
Egyébként látom neked is bevált a 0w-40 :)
Mondtam, hogy nagyon jó lesz ;)
	
Szombaton elérhető vagy?
Egyébként látom neked is bevált a 0w-40 :)
Mondtam, hogy nagyon jó lesz ;)
mreni2012-10-04 22:04:23 // 40671
	Milyen szondát raktatok bele?
Ha erre jársz csörgess meg és ránézek
Nem valószínű hogy gyertya probléma lesz,bár már aktuális a csere.
Füstölést és/vagy magas fogyasztást nem tapasztaltál?
	
Ha erre jársz csörgess meg és ránézek
Nem valószínű hogy gyertya probléma lesz,bár már aktuális a csere.
Füstölést és/vagy magas fogyasztást nem tapasztaltál?
SpJani2012-10-04 21:59:31 // 40670
	A helyzet az, hogy nincs bejáratott szerelőm az Alfa motorját illetően. (Érzem is hiányát rendesen) Ezek a cuccok egyértelműen cserések voltak. Aki cserélte ezeket, mondta hogy inkább nem folyna bele a találgatásba az én pénzemen, mert nincs tapasztalata ilyen téren. Ezt a hozzáállást becsülendőnek tartom. 
Azt mondta ő is, hogy ezzel keressek Alfa specialistát.
Kérdés, tud valaki Miskolc környékén megbízható embert, akihez fordulhatnék ebben a témában?
Amúgy a mai nap annyi fejleményt hozott, hogy már durrog is a motor, ha alapjáratról adok egy intenzívebb gázt. Kipróbáltam a légtömegmérőt lekötve. Alapjárat minimálisan stabilabb lett, jelenség teljesen változatlan. Továbbá a kis piros injektor visszajelző azonnal kigyulladt.
Holnap megnézzük a gyertyák mit mutatnak + szívóoldal tisztítás.
	
Azt mondta ő is, hogy ezzel keressek Alfa specialistát.
Kérdés, tud valaki Miskolc környékén megbízható embert, akihez fordulhatnék ebben a témában?
Amúgy a mai nap annyi fejleményt hozott, hogy már durrog is a motor, ha alapjáratról adok egy intenzívebb gázt. Kipróbáltam a légtömegmérőt lekötve. Alapjárat minimálisan stabilabb lett, jelenség teljesen változatlan. Továbbá a kis piros injektor visszajelző azonnal kigyulladt.
Holnap megnézzük a gyertyák mit mutatnak + szívóoldal tisztítás.
Eastone012012-10-04 19:55:14 // 40669
	Szia!
Nem esett le a kulcs a pótkulccsal se indul, 2 biztosíték rossz volt amit kicseréltem de semmi változás. az aksinak jó a töltése. viszont ami új fejlemény, hogy nincs első világítás és a duda se szól:(
	
Nem esett le a kulcs a pótkulccsal se indul, 2 biztosíték rossz volt amit kicseréltem de semmi változás. az aksinak jó a töltése. viszont ami új fejlemény, hogy nincs első világítás és a duda se szól:(
Rizzo2012-10-04 18:51:21 // 40668
	Nem esett le a kulcs ?Próbáld a tartalékkal.
	
Gábor1562012-10-04 18:30:50 // 40667
	Sziasztok!
Valaki valami ötlet? 156 2.0 ts önindítózáskor kegyetlen fémes csikorgó hang a motortérből??? :S
	
Valaki valami ötlet? 156 2.0 ts önindítózáskor kegyetlen fémes csikorgó hang a motortérből??? :S
mcs102012-10-04 15:57:12 // 40666
	Sziasztok!
az ablaktörlőm intenzitását nem tudom állítani, azaz nem reagál semmit sem. A és B fokozatban működik....de ennél többet nem tud
Mik lehetnek a hibák?
	
az ablaktörlőm intenzitását nem tudom állítani, azaz nem reagál semmit sem. A és B fokozatban működik....de ennél többet nem tud
Mik lehetnek a hibák?
Ferke2012-10-04 09:42:48 // 40665
	Ez a távdiagnisztika ilyen eseteknél totál hülyeség. Mutasd meg egy olyan szerelőnek, aki ismeri a típust. Ha a szerelőd csak hibakódok alapján cserél alkatrészt, és erre nem jön rá, akkor nem biztos, hogy az a jó szerelő...mert azt lassan a lányom is meg tudja csinálni..:))
	
Liquid2012-10-04 09:41:56 // 40664
	a légtömegmérő után kap levegőt, nekem is volt ilyen gondom alapjáraton nemnagyon volt gáz, a hiba akkor jelentkezett amikor elindultam, főleg hidegen, gondolom attól függött hogy épp mennyire volt nyitott a rés. Ezt nézd meg először, illetve vizsgáld meg az egész szívócsövet a kartergáz visszavezetővel együtt hogy teljesen ép-e. Aztán még a folytószelepet érdemes kitisztítani, mert ha elkoszolódik, az is tud alapjárat ingadozást művelni. Ha ezek mint ki lettek javítva/cserélve/tisztítva, akkor egy alapjárati szabályzó reset és öntanuló paraméterek nullázása kell még és valszeg rendben lesz
	
süsnye2012-10-04 09:36:06 // 40663
	" A cserék előtt viszonylag gyakran csinálta, hogy alapjáraton majdnem leállt, majd kompenzált folyamatosan. Egyszer abbahagyta, máskor újrakezdte. Hátha ez is segít a távdiagnosztikában"
s szerinted az ilyen üzem nincs hatással a gyertyák állapotára? ;)
Az nem kerül semmibe, ha kiszeded őket és megnézed milyen állapotban vannak. Az esetleges lerakódásból ill. a színből megállapítható 1-2 dolog komoly belenyúlás nélkül is..
	
s szerinted az ilyen üzem nincs hatással a gyertyák állapotára? ;)
Az nem kerül semmibe, ha kiszeded őket és megnézed milyen állapotban vannak. Az esetleges lerakódásból ill. a színből megállapítható 1-2 dolog komoly belenyúlás nélkül is..
süsnye2012-10-04 09:33:18 // 40662
	bezony, így szokták csinálni.. nekem pl. benzinszűrő rézgyűrűknél kellett alkalmazni..
	
atika2012-10-04 08:51:08 // 40661
	Ezt én is alkalmaztam már többször még a 75TD-nél porlasztószereléskor!
	
Kareszka19842012-10-04 07:49:41 // 40660
	legutóbbi olajcserekor a szerelő csinált egy érdekes dolgot, amit eddig nemis tudtam. a réz tömítőgyűrűt fehér izzásig hevítette, majd hirtelen lehűtötte hideg vízben. ettől a réz felpuhul, ellentétben a vassal, ami megedződik
	
Piritu - 1.000.0002012-10-04 07:08:04 // 40659
	A Spider könyve alapján az olajleeresztő meghúzási nyomatéka: 17-21 Nm (2.0TS)
	
Eastone012012-10-04 07:06:01 // 40658
	Hello!
Segítséget kérnék, hátha találkozott már valaki hasonló hibajelenséggel 166 jtd nél.
Tegnap esete beültem a kocsiba kulcs elfordít és a nem indul, nem világított az izzitás jelző és a befecskendezés jelző sem, ellenben folyamatosan világít a code lámpa. Kedden este viszont még kifogástalanul működött, 24 órával késöbb meg semmi.
	
Segítséget kérnék, hátha találkozott már valaki hasonló hibajelenséggel 166 jtd nél.
Tegnap esete beültem a kocsiba kulcs elfordít és a nem indul, nem világított az izzitás jelző és a befecskendezés jelző sem, ellenben folyamatosan világít a code lámpa. Kedden este viszont még kifogástalanul működött, 24 órával késöbb meg semmi.
gecsa2012-10-04 06:15:15 // 40657
	az olajleeresztő csavarnak puha anyagból is kell lennie,különben nem tömít...nem kel azt nagyon meghúzni...
	
SpJani2012-10-03 23:18:05 // 40656
	Egyébként itt az a gond, hogy a szűrő fojtása nem érvényesül?
Ebben az esetben az gondolnám, hogy a légtömegmérő kompenzálja a dolgot.
Vagy arról van szó, hogy a légtömegmérő után kap levegőt és az már borítja a dolgokat...
	
Ebben az esetben az gondolnám, hogy a légtömegmérő kompenzálja a dolgot.
Vagy arról van szó, hogy a légtömegmérő után kap levegőt és az már borítja a dolgokat...
Piritu - 1.000.0002012-10-03 23:07:53 // 40655
	Egyértelmű.
	
Piritu - 1.000.0002012-10-03 23:07:06 // 40654
	Nálam a gumicső volt elrepedve a harmonika résznél, ott is tud levegőt kapni. (Az előző tulaj cserélte)
	
SpJani2012-10-03 23:01:11 // 40653
	Köszi a tippet. A légszűrőház tudtommal ép, De meg lesz vizsgálva.
A legnagyobb rejtély, hogy a jelenség intenzitása erősen változó.
	
A legnagyobb rejtély, hogy a jelenség intenzitása erősen változó.
GTPeti2012-10-03 23:00:42 // 40652
	Na most mondd, hogy te nem próbálnád meg ezt (az LMM-en kívül).
Ha nem ez a gond, még mindig vissza lehet tenni ezeket a gyertyákat, a másik 8-at meg eltenni későbbre. (Úgyis hamarosan esedékes lesz.)
Az, hogy valaki 200-at beléjüktekert... Biztos jó döntés volt... :)
	
Ha nem ez a gond, még mindig vissza lehet tenni ezeket a gyertyákat, a másik 8-at meg eltenni későbbre. (Úgyis hamarosan esedékes lesz.)
Az, hogy valaki 200-at beléjüktekert... Biztos jó döntés volt... :)
SpJani2012-10-03 22:58:47 // 40651
	Persze teljesen igazad van. Tény hogy a végét járja. Amúgy városi (etalon rossz körülmények) használtban volt az utóbbi időben. A mostani rendbetételt követően pedig hétvégi autóvá válik. 
Egyébként 300e Ft környékén vagyok a ráfordítást illetően, ezért nem akarom csak úgy a gyertyára fogni :)
	
Egyébként 300e Ft környékén vagyok a ráfordítást illetően, ezért nem akarom csak úgy a gyertyára fogni :)
Piritu - 1.000.0002012-10-03 22:58:11 // 40650
	A gyári gyertyaszettnek a 100-at simán kell tudnia. Van itt Cartárs, aki 200 felett is ment vele gond nélkül.
	
kapeka (Nagyvad)2012-10-03 22:55:16 // 40649
	Esetleg ami nálam volt: a légszűrőház megrepedt és fals levegőt szívott be. Óvatos pedálkezelésnél használható volt, de nagyobb lenyomásra fulladt. Ha csak ennyi lenne, egyszerűen javítható a dolog.
	
GTPeti2012-10-03 22:55:04 // 40648
	Én anno a Bárdiban vettem olajleeresztő csavart. Formára tökéletes utánzata volt a gyárinak. Sajnos kb. a második olajcserénél elnyíródott a feje, nagyon puha anyagból volt. :(
	
GTPeti2012-10-03 22:53:55 // 40647
	A 100e-t nem úgy kell érteni, hogy 100,000-nál kell cserélni. Használattól is függ, hogy mikor jön el az idő. Én szóltam...
	
Rizzo2012-10-03 22:51:02 // 40646
	
	
SpJani2012-10-03 22:50:18 // 40645
	Passz. Még sosem volt hozzányúlva.
Amúgy hibajel nem volt rá...
	
Amúgy hibajel nem volt rá...
Grando2012-10-03 22:44:47 // 40644
	Légtömegmérőd milyen állapotban van?
	
SpJani2012-10-03 22:28:41 // 40643
	Azért nem gondoltam még rá, mert "eredeti" gyertyák vannak benne, amiknek elméletileg vígan kellene bírni a 100e-t.
Továbbá van, hogy felpörög. Nem úgy ahogy kellene, de magas fordulaton is üzemel. Egy elhasználódott gyertya esetén homogénen várnám, hogy baj van, nem gázpedál állás függvényében.
Egyébként üzemanyagszűrő is eszünkbe jutott, csak még nem néztem, hogy van-e benne. Ha lenne nagyon ráillene, hogy mocskos. Főleg, hogy eddig abban a tudatban voltam, hogy nincs benne...
	
Továbbá van, hogy felpörög. Nem úgy ahogy kellene, de magas fordulaton is üzemel. Egy elhasználódott gyertya esetén homogénen várnám, hogy baj van, nem gázpedál állás függvényében.
Egyébként üzemanyagszűrő is eszünkbe jutott, csak még nem néztem, hogy van-e benne. Ha lenne nagyon ráillene, hogy mocskos. Főleg, hogy eddig abban a tudatban voltam, hogy nincs benne...
GTPeti2012-10-03 22:17:09 // 40642
	A gyertyák cseréjén elgondolkodnék a helyedben. 90e szép teljesítmény, nem fog ártani a csere. Sőt... ha ilyesmi hibád van, talán a legegyszerűbb diagnosztika is.
	
GTPeti2012-10-03 22:15:20 // 40641
	"3 autószerelőből 3 nem tud rá mit mondani." Mert nem a megfelelő hármat kérdezted.
	
Liquid2012-10-03 21:59:14 // 40640
	attól függ, hogyan használod, városban, rövid távokon használva simán elfér, de "normális" használat mellet sok
	
SpJani2012-10-03 21:53:29 // 40639
	Sziasztok Cartársak!
A következő ügyben kérnék segítséget:
156 1.6 TS 2000-es évjárat. Az utóbbi időszakban költöttem rá egy jó adag pénzt (futómű, lambdaszonda, holtponti jeladó + sok apróság).
Ezeket a cseréket a hibakód kiolvasás után eszközöltük. A hibakódok dobálása meg is szűnt, viszont egy jelenség megmaradt. Az autó gyorsításkor fullad. Kis gázzal finoman gyorsítva "haladgat", de amikor rálépek a gázra akkor gyorsul ugyan, de fulladozik, változó intenzitással emelkedik a sebesség. Ha elkezdem "pumpálni" a gázt a mélyebb gázpedál állás egyértelműen fojtja.
A legdurvábban akkor jelentkezik, amikor álló helyzetből indulnék meg dinamikusan. Ekkor gyakorlatilag majdnem leáll a motor és csak akkor tér magához, ha elkezdem simogatni a gázpedált. Balesetveszélyes helyzetem is adódott már belőle...
Egyébként enyhe alapjárati fordulatszám ingadozást is tapasztalok. A cserék előtt viszonylag gyakran csinálta, hogy alapjáraton majdnem leállt, majd kompenzált folyamatosan. Egyszer abbahagyta, máskor újrakezdte. Hátha ez is segít a távdiagnosztikában :)
Mi a véleményetek? Hol érdemes kezdeni a hibakeresést?
Egyébként 190e km van az autóban. Olajfogyasztás 1 liter körül 10ezer kmként (0w-40)
Gyertyasor 90e km-t ment, még pár ezret el szeretnék vele menni. Levegőszűrő új.
Köszi előre is!
	
A következő ügyben kérnék segítséget:
156 1.6 TS 2000-es évjárat. Az utóbbi időszakban költöttem rá egy jó adag pénzt (futómű, lambdaszonda, holtponti jeladó + sok apróság).
Ezeket a cseréket a hibakód kiolvasás után eszközöltük. A hibakódok dobálása meg is szűnt, viszont egy jelenség megmaradt. Az autó gyorsításkor fullad. Kis gázzal finoman gyorsítva "haladgat", de amikor rálépek a gázra akkor gyorsul ugyan, de fulladozik, változó intenzitással emelkedik a sebesség. Ha elkezdem "pumpálni" a gázt a mélyebb gázpedál állás egyértelműen fojtja.
A legdurvábban akkor jelentkezik, amikor álló helyzetből indulnék meg dinamikusan. Ekkor gyakorlatilag majdnem leáll a motor és csak akkor tér magához, ha elkezdem simogatni a gázpedált. Balesetveszélyes helyzetem is adódott már belőle...
Egyébként enyhe alapjárati fordulatszám ingadozást is tapasztalok. A cserék előtt viszonylag gyakran csinálta, hogy alapjáraton majdnem leállt, majd kompenzált folyamatosan. Egyszer abbahagyta, máskor újrakezdte. Hátha ez is segít a távdiagnosztikában :)
Mi a véleményetek? Hol érdemes kezdeni a hibakeresést?
Egyébként 190e km van az autóban. Olajfogyasztás 1 liter körül 10ezer kmként (0w-40)
Gyertyasor 90e km-t ment, még pár ezret el szeretnék vele menni. Levegőszűrő új.
Köszi előre is!
gecsa2012-10-03 21:51:45 // 40638
	Jo allapotut kell venni..:-) 
Vagy nem tulhuzni a csavart..
Szerintem akad valasztek azert,es gondolom nem szazezreket kernek erte..
	
Vagy nem tulhuzni a csavart..
Szerintem akad valasztek azert,es gondolom nem szazezreket kernek erte..
Online tag
2
		Vendég2
400
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 

