Tagok >> Giotti155 2.5V6 >> Blog
Kerékcsapágy csere közben vettem észre, hogy bal oldali rugó törés van. Gyári Ti rugó 36 ezer Ft /db áron tudtak volna szerezni, ezért döntöttem úgy, hogy kap egy Eibach-pro-kitet, Bilstein B4 lengéscsillapítókkal. Piros rugók fekete Plasti dippel lettek fújva, hogy műszakin is átmenjen. Magasság teljesen ugyan az maradt, mint a Ti rugókkal.
Hátsó rugók később lesznek cserélve, időhiány miatt.
253700km










Elérkezett a várva várt fázis, végre rákerült a szín,ami egy Ferrari Rosso szín. Több réteg Glasurit lakkal lett védve.
2019.03.15.-től 04.08.-ig tartott a folyamat.












Olajcsere, olajszűrő csere, levegő szűrő csere, pollen szűrő csere, bal első kerékcsapágy csere.
252922km



Végre valahára rákerült az első réteg, ami fújva van. Kapott egy fém primer védőréteget, utána megkapta a füllert több rétegben. Jöhetett a vízbe csiszolás.
2019.01.08.-tól 03.07.-ig tartott szintén egy kis állásidővel.








Elkezdődött a gittelés, csiszolás után kiderült, hogy miért volt annyi gitt a motorháztetőn és a csomagtértetőn. Sajnos bal elöl és jobb hátul sérült volt az autó. A fele gittet sem kellett rákenni ami volt rajta.
Ez a művelet elég sokáig tartott, sok volt az állásidő. Fényező nem kapkodta el a dolgokat. Volt ideje beapadni a gittnek.
2017 decemberétől 2018 decemberig szinte állt. Néha foglalkoztunk vele.










Téli kerekek kaptak egy kis frissítést, grafit Plasti dip festékkel, egyben fel is kerültek. Megkezdjük a telet.


Komplett első futómű felújításon estünk át. Amik cserélve lettek bal és jobb oldalon. Alsó - felső lengőkarok, stabilizátor pálcák, kormány összekötők, féltengelyek, féktárcsákon, fék betétek.
247071km








Gyerekek miatt le lett sötétítő fóliázva B oszloptól hátrafelé Llumar fóliával. Hivatalosan.




0
613