Tagok >> Giotti155 2.5V6 >> Blog
Lengőkar javítás utáni futómű ellenőrzés, decemberre nem tudták már elválalni ezért átcsúszott januárra. Igazából nem lehetett észre venni semmi rendellenességet, amit a futómű állítható gép be is bizonyított. Nem ment el semmi.

E-bayről rendeltem egy szett váltó és kézifék szoknyát a gyári helyett.



Nagy nehezen rászántam magam, hogy kipróbáljam az Osram Nightbraker Breaker Laser izzókat. Lényegesen jobban lehet látni velük. Hátsó irányjelző izzót is cseréltem, mert már kezdett fehéren villogni.


Lengőkar szilent csere után sikeres műszakin estünk át.
Előműszakin felírták bal-jobb első alsó lengőkar hátsó szilentet cserére, amin nem is csodálkozom, eléggé viseletes volt már. Még a gyári volt benne.
234560km











Összeált a két szett kerék végre a téli gumik vásárlásával. Téliben is új szett kínai gumik mellett döntöttem, 225/50R17 méretben. Ár érték arány miatt.
Gumik 67200Ft
Szerelés 6800Ft


Egr, csövezés, fojtó szelep, map szenzor takarítás karbantartás. Ami már a képek alapján nagyon ráfért. Két doboz féktisztító volt a költség.
232250km







