Tagok >> Giotti155 2.5V6 >> Blog
Vásárlás után két nappal megkapta az egyik legnagyobb ajándékot, a gyári Ti kerekeket, ami szerintem az egyik legjobb felni a 159-re.
Ismét egy álom vált valóra, amikor bekerült a garázsba a 159 SW Bianco Ti.
229420km
Sajnos fényszórókat kellett cserélnem, mert a jobb oldali fényszóróban elrobbant a tompított izzó. Tele lett apró üvegszilánkal, meg a búrát is behomályosította. A bal oldalon nem volt semmi baja, azt azért cseréltem, hogy ne üssön el a jobb oldalitól.
Bal oldalon kapott egy bontott állító motort is, mert az is tönkrement már régebben. Letekerte teljesen a fényszórót.
Pontosan egy évvel ezelőtti kicserélt hátsó kipufogódob tartó gumikból az egyik meg is adta magát. Nem bírta sokáig. Úgy nézett ki, mintha már ezer éves lenne, annyira szét volt repedezve.
Biztos ami biztos alapon vettem egy porraloltót a kocsiba. Bár ne legyen rá szükség. Anyós ülés alá raktam be, tépőzár segítségével. Nagyon jól rögzíti, simán ki lehet szedni gyorsan vész esetén is kéznél van.
Olaj, olajszűrő, levegő szűrő, üzemanyag szűrő, pollen szűrő csere.
232166km
E-bayen találtam egész jó áron cápa uszony antennát, ami nem gagyi hatású és nem csak dísz antenna. Igaz VW-be való így a csatlakozó nem passzolt, de a gyáriról levágtam és átforrasztottam erre.
Megérkezett a Plasti dip festék, ezért nekiálltam ismét a belső festésnek. Így már teljes a kép.
Belső tér optimalizálása egy kis festegetéssel, ami a tetőkekárpit "A" oszlop és egyéb kiegészítők festése feketére. Összesen 10 doboz textilfesték kellett, a tetőkekárpit nem egy barátságos anyagból készült.
Textilfestéket használtam, a műanyag alkatrészek pedig Plasti dippel lettek fújva.
A "B-C" oszlop borítások kimaradtak, az következő alkalom lesz, mert elfogyott a Plasti dip ami volt itthon.
Újra csináltam a szélvédőre a trikolor csíkot, mert az előző már kicsit meg volt fakulva, meg egy helyen kezdett felhójagosodni.