Tagok >> Giotti155 2.5V6 >> Blog
Cserére szorult a jobb oldali felső lengőkar, eléggé nyöszörgős volt már, meg gázadáskor és fékezéskor koppanás hallatszott jobb oldalon felül.
Lecseréltem a gyári rádiót egy 2 dines 7" Akai fejegységre, ami nagyon jó áron volt az Extrém digitálnál. Mindig is tetszettek ezek a kijelzős készülékek.
E-bayről rendeltem hozzá egy beépítő szettet, amiben minden benne van. Majdnem annyiba kerül, mint a készülék.
Beépítő szett 24000Ft
Fejegység 30000Ft
Megérettek az első kerékcsapágyak a cserére tempósabb kanyarban nagyon megjött a hangjuk. Mindkét oldal csere lett.
231630km
Sikerült erre is felfaragni a Seat Leon Cupra R koptatót, mint a 156 - ra. Igaz 159-re egyáltalán nem passzol, jobban kell faragni.
Pajzs is cserés lett, kicsit Giuliásabb hatásrúra.
Lecseréltem a nyestrágott tetőantennát egy gyári újra amit E-bayről rendeltem.
Megérkezett a méretpontos 159 Ti hímzett szövetszőnyeg amit E-bayről rendeltem. Egyenesen Olaszországból.
Szőnyeg ára 10412Ft volt. Postaköltsége 7321Ft volt.
Nekiáltam az első fázisnak, a csiszolásnak. Az egész karosszéria fémig le lett csiszolva, a sok gitt és a rossz minőségű régi fényezés miatt. A munka kb. 3-4 hónapig tartott.
2017 szeptembertől decemberig.
Megérkeztek a Ti felnikre az új gumik, mivel nem voltak túl jó állapotban rajta a gumik, meg méretben sem voltak jok(225/35R19). Gyári (235/40R19) méretű gumikat kapott.
Cserére szorultak az ablaktörlő lapátok, mert olyan hangja volt, hogy majdnem infarktust kaptam az első törlésnél annyira ki volt keménykedve a gumi.
Bosch Aerotwin mellett döntöttem, mert nagyon dícsérte az eladó. És valóban nagyon jó minőségű, olyan csendes, mintha nem is lenne rajta semmi.