Tagok >> Giotti155 2.5V6 >> Blog
Az előző fém intercooler csövezés nem igazán nyert, mert a fém cső nem volt peremezve és nagyon sokszor szétlőte a cooler után. Ez már kezdett nagyon idegesítő lenni, ezért újra építettem az egészet. Import tuningról rendeltem meg az alapanyagokat ismét. 2db 20 cm-es 57mm átmérőjű alumínium peremezett csövet, és 3db 45fokos 57mm-es kék színű szilikon csövet. TurboWorks minden. Bilincsem volt itthon hozzá.
Végre volt időm a tavaly lefestett féknyergeket újra lefesteni, csak most sárga színűre, hogy jobban passzoljon a felnikupakhoz. Foliatec két komponensű festéket használtam, nagyon jó kis cucc.
Kapott egy teljes gépi polírt, ami egy komplett autó gyurmázást, három rétegű polírt és egy gépi waxot takar 3M-es termékekkel.
A művelet 10 órát vett igénybe.
Eljött az ideje a klíma feltöltésnek, mert már eléggé gyengén fújta a hideget, inkább langyos volt. Kapott egy ózonos fertőtlenítést is utána.
Végre találtam olyan nappali menetfényt, ami tetszik is és nem egy plusz lámpa. Irányjelző helyére kell beszerelni, menetfény és irányjelző funkciója van egyben.
Bekerültek a nyomtávszélesítők is, így már nincsenek beesve a kerekek a kerékjáratba. Elöl 10-10mm oldalanként, hátul 20-20mm-t kapott oldalanként.
Nem bírtam tovább, az első jó idő alkalmával felraktam a felniket.
Elkészültek a GTA felnik. Porfestve lettek kívül-belül,bazalt csillám színben. Ráadásnak kaptak egy frontpolírt ami nagyon sokat dobott a megjelenésén. Kis extrákat is kaptak a Ferrari középkupakot és a belső felébe egy Ducati Corse felirat került.
Festés előtt természetesen mind a négy felni ellenőrizve lett ütesre. Kettőben volt egy minimális ütés, azok görgőzve lettek.
Jobb oldalon elkezdett búgni a kerékcsapágy olyan 100-as tempónál,meg a jobb oldali féltengely csukló néha ropogott lassú balos kanyarban. Ezért ha már egyszer szétszedtem az egészet,akkor komplett felújítás lett mindkét oldalon.
kerékcsapágy,féltengely csukló,féltengely csillag,külső belső gumiharang csere mindkét oldalon.
224121km