Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
A régi már szivárgott a gumiharang alatt (1.kép), nem volt kedvem felújítani ezért rendeltem egy újat.
Azért megemlegettem Giovannit és az összes felmenőjét a csere alatt. Nem egyszerű a pedáloknál bármit szerelni. Főleg hogy a kifolyó fékfolyadék ne a szőnyegre és főleg ne alá menjen. Egy régi fagyállós flakont faragtam át erre a célra, meg egy vastag nejlonzacskót...
A csere adja magát.
A pedálról le kell venni a dugattyú végét, egy érdekes alakú önbiztosító sasszeg tartja.
Kivettem a pedál tengelyét is, így a pedált félre lehetett hajtani az útból.
A fékfolyadékot kiszívtam a tartályból hogy a felső gumicsőből minél kevesebb folyadék folyjon ki. (A fékeknél is cserélni kell majd a folyadékot.)
A felfogató csavarokat ki kell tekerni, de nagyon óvatosan hogy ne essenek be a padlószigetelés alá! Onnan ember ki nem szedi!
A felső gumicsövet lehúzva ki kell engedni a benne lévő folyadékot. Nem sok, talán fél deci jött belőle.
A hátsó csövet - ami a munkahengerhez megy - a kereket leszedve alulról is el lehet érni, de mivel ilyet még nem csináltam inkább biztosra mentem. Az alsó munkahengert tartó két csavart kivettem, így az egész hátrébb tudott csúszni. Így a felső munkahengert annyira be tudtam húzni az utastérbe hogy le tudtam tekerni a végéről a csövet.
Az új főhenger fordított sorrendben szerelhető vissza, DE(!) a hátsó csövet csak az egész visszaszerelése után húztam meg alulról, hogy a csőbe ne maradjon csavarodás.
A tartály feltöltése után már csak légteleníteni kellett, amit egy nagy fecskendővel az alsó légtelenítő ponton keresztül oldottam meg. Nagyon sötét lé jött belőle.
0
510
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...