Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
A téli szerelgetések során egy érdekes "tárgyat" találtam seprés után a lapáton (1. kép). Sokáig kerestem, hogy mi lehet, aztán meglett. A bal küszöb aljáról pottyant le az alvázvédő. Kilátszik az eredeti szürke alapozó.
Sikerült vennem alvázvédőt, így ma lefújtam az érintett részt.
Az első kör után még áttetszett a szürke, a negyedik réteg már nagyon hasonlított az eredetire.






Sikerült szereznem egy 145 comp csatit. Ma szétszedtem, hogy a belőle kinyert érintkezőket majd fel tudjam használni.
A fehér fedél alatt valami ragadós cucc volt. Nem tudom mi lehet, de sok-sok év után még gusztustalanul ragadt.
Remélem jók lesznek a kibányászott érintkezők...










Felkerültek az új nyári papucsok.
Conti PremiumContact 6
114440 km
A téli gumik 94.070-nél lettek feltéve 2017.10.30-án.
Azóta 20.370 km-t mentek.


A Fekete-erdőbe hívott a meló, így sikerült 5 a listámon szereplő magassági pontot levadászni:
1.150m Brend
786m Fohrenbühl
651m Büchereck
610m Hallenwasen
520m Heidburg
Velük 114-re gyarapodott az autóval elérhető 606-os listán megmászott pontok száma.





Kárpitos munkát még nem csináltam, de tegnap belevágtam.
A ragasztás egész jól sikerült. Egy napig száradt, aztán bekerült.
Jól mutat.
Már csak a limitált széria táblának kell megjönnie a középkonzolra...










A berakás pár perc.
Keretet ki kell pattintani, majd a belső felét tartó füleket laposfogóval óvatosan ki kell hajtogatni. A hasított végénél kipattintva kijön. Visszafelé adja magát a szétszedés alapján.
Király lett.
A váltószoknya nem lett betéve, mert ragasztani kell és nincs ragasztóm.
Próbaképp odatettem. A vaku csal, nincs ekkora színkülönbség, mint az utolsó képen. A váltóról készült kép színhelyesebb.







Tegnap megjöttek a Zimmermann betétek, ma bekerültek.
Sokkal bizalom gerjesztőbben a benne lévő Textaroknál.
A próbaútra az időjárás nem adott engedélyt :-(












A mai kör során koptattam be az új fékeket. Egyre jobb lett a fékhatás, 50 km után már felgyűrtük az aszfaltot. Valahogy mégsem az igazi, nem tetszett.
Hazaérve érdekes dolgot vettem észre.
Az első tárcsák közepén egy más kopottságú, színű csík fut. Olyan mintha itt mindig hozzáérne a betét tárcsához. A tárcsa meleg is volt rendesen és a fék is.
A német által berakott gyakorlatilag új Textar betéteket megtartottam, a tárcsa új.
Úgy néz ki, hogy hiba volt. Minden esetre kicserélem a betétet, aztán meglátjuk.
update 2018.03.13.
Kiszedtem a betéteket a bal oldalon. Mindkettő "púpos".
Rendeltem Zimmermann-t, holnap itt lesz :-)


Jó az idő, ideje ébresztőt fújni.
Akksi beköt, borítást visszarak. Pöcc-röf :-)
Gyors mosás az udvaron, hogy megszabaduljunk a tél porától, majd keréknyomás állítás.
58.316 km
Irány a Balaton!
Badacsonyban kis kirándulás a mólón. Idáig nagyrészt nyitott tetővel jöttünk.
A Balcsi még részben befagyva.
Aztán mászkálás az északi parton Keszthelyig. Végül haza.
Hazafelé átléptük a háromezredik közös km-t (58.500).
Hazafelé észrevettem, hogy a jobb tompított nem világít. Megálltam megcserélni az izzókat, de nem volt rá szükség. A csatlakozó nem volt rádugva. Valószínűleg a kürt beszerelése után nem került vissza.
213 km után hazaértünk
Most már tudom, hogy mi hiányzott egész télen.





Eladta a Pókot, aki tőlem megvette. Kb két hete megkeresett az új tulaj.
Mától a Pók története Fornitore cartárs oldalán folytatódik...