Szólt a bal hátsó, kicseréltem mindkettőt.
Album
Berohadt a tengely, szét kellett szedni. Csináltam ilyet 10 éve, olyan ez mint a biciklizés, nem lehet elfelejteni. Tengelyt meg kellett tisztítani a rozsdától, kapott friss zsírt és most jó.
Méltánytalanok voltak az emblémák így kapott előre és hátra is újat.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088150t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088151t.jpg)
Mivel az utángyártott dob vége nem tetszett és a régié pedig jó állapotban volt elmentem a Proex-hez és átrakattam. Majdnem gyári a kipufogó, mindösszesen 22.000Ft-ért.
1-2. kép az utáncsártott vég
3. képen a tesók
4-6. a visszarakott régi vég
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070561t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070562t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070563t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070564t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070565t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070566t.jpg)
Utángyártott kipufogó felszerelve, minimális flexelés volt szükséges. Bár a vég csak 70-es és hosszabb is mint a gyári Ti, de egész vállalható. Azért fog kapni egy méltó 80-as véget hamarosan. Vagy átteszem a régiről...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070395t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070396t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070397t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070398t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070399t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070400t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070401t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070402t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070403t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070404t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070405t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070406t.jpg)
Egy kis esti szerelés mindig jól esik :-)
Miután már vállalhatatlan hangja volt és nem érkezik a német csere dob, leszedtem a dobot, lehántoltam a tetejéről a lemezt. És mint aki jól végezte dolgát, vissza is tettem, remélve, hogy elhallgat. Nem hallgatott el. Belül is szét volt esve, bár ha ráztam, nem zörgött :-( Tehát újra levettem és most dob nélkül vagyok. Halkan.
Poén, hogy a korábban írt kulturálatlan alapjáratnak nyoma sincs dob nélkül, kaszni nem rezonál be...
Négy éves autó az Isten áldja...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070157t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070158t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000070/0000070159t.jpg)
Jobb hátsó csapágy az idő múlásával csere éretté vált, így hát kicseréltem. Másodszorra sikerült is, beújítottam egy 3/8-os hosszabbító szárat amivel már hozzáfértem az alsó-hátsó csavarhoz is. Csönd van a kocsiban, boldogság...