Tagok >> V.Tomi.145-146 đ >> Blog
Vettem utĂłlagos öntapadĂł emblĂ©mĂĄkat, 4 db 50mm-es fekete alapĂș (felnihez) Ă©s egy szĂnes emblĂ©mĂĄt hĂĄtra mert mĂĄr kifakult. A nagy emblĂ©ma 145-46ra nem passzol pontossan, az öntapadĂłt el is felejtettem mivel nem csĂșszik rĂĄ az emblĂ©mĂĄra. Ăn Ăgy hĂĄt rĂĄ ragasztottam. Ăgy mĂĄr nagyon jĂł ;) Ă©s nem csĂșnya :)


Reggel talĂĄlkozĂĄs a gyĆri Praktiker parkolĂłban a többi alfĂĄssal. Konvojban elindultunk FĂŒredre, szĂ©pen le is Ă©rtĂŒnk, bĂĄr Ăștközben majdnem nekem hĂșzta egy ladĂĄs az autĂłjĂĄt, balrĂłl gyorsĂtĂł sĂĄvja volt mi meg mentĂŒnk konvojban Ă©n se nem lassĂtottam se nem gyorsĂtottam de Ć Ășgy gondolta erĆszakkal fĂ©kezĂ©sre kĂ©nyszerĂt, hĂĄt nem jött össze, le dudĂĄltam, mint mĂ©g pĂĄr alfĂĄs :-) na ez tetszett a legjobban, hĂĄt Ć meg kĂ©nytelen volt megvĂĄrni hogy el haladjon a konvoj. Becsekkoltunk, elĆvĂ©teles jegyem volt, az tetszett hogy 146 szĂ©psĂ©g verseny volt, Ăgy felsorakozhattunk egymĂĄs mellĂ©, Ă©s mĂĄr jĂł Ă©rzĂ©ssel nĂ©ztem az alfĂĄmra hogy gyönyörƱen nĂ©z ki, a 13as alfacity utĂĄn :) gyƱltek a matricĂĄk a kis szĂ©psĂ©gen, sokĂĄig 3. Helyen jĂĄrtam mikor arra lettĂŒnk figyelmesek hogy valaki toborozza a matricĂĄkat az autĂłjĂĄra, igy hĂĄt nem kell mondanom hĂĄnyadik lett, Ă©s mindenki lecsĂșszott egy helyezĂ©st. Ăn tisztessĂ©ges voltam, napjĂĄban vagy 20szor vissza mentem ellenĆrizni hogy mennyit gyƱjtöttem, vĂ©gĂŒl 29 szavazĂł talĂĄlta az Ă©n 146som a legszebbnek. Az mĂĄsodik helyezettnek talĂĄn 49 volt. Szerintem egy nagyon jĂł eredmĂ©nyt Ă©rtĂŒnk el :) Tombola sorsolĂĄskor nyertem egy alfaamore ajĂĄndĂ©k csomagot :) utĂĄna irĂĄny haza mert mĂĄr sötĂ©tedett. Ăppen otthon, nagyon jĂł volt :) ami hiĂĄnyzott hogy össze vissza ĂĄlltak az alfĂĄk, tĂpus szerint az igazi.












Ez '16' os Alessio alufelni , et35. A fĂ©nyezĂ©se elkezdett lepatogni, tehĂĄt fĂșjjunk akkor :) FelcsiszolĂĄs, aluminium alapozĂł, szĂn Ă©s lakk. Kb 15.000,- körĂŒli az anyagĂĄr, nem tudom pontossan, Faternak is fĂșjtam egy szett felnit ez mellĂ©. A szoropisztoly idĆnkĂ©nt beszivatott az alapozĂłnĂĄl, de hĂĄl isten kĂ©sĆbb mĂĄr nem volt vele gond.
A felni ĂĄra 35.000,-
A gumik rĂĄ szint Ășgy 35.000,- (Toyo gumik)












HĂĄtsĂł spoiler 7.000,- + posta
Pótféklåmpa 4.000,- + posta
VonĂłhorog 9.000,-
4 egyedi lĂĄb szĆnyeg (nĂ©vre szĂłlĂłs) 10.000,-
Pioneer lejĂĄtszĂł 17.000,-
1 pår ovål hangszóró a kalaptartóba 2x350 Watt közép mély (MAC Audio) 12.000,-
MĂ©lylĂĄda 300 Watt 10.000,-
ErĆsĂtĆ 2x150 Watt 3.000,-
RCA kĂĄbel 4.000,-






2013-ban kellett szĂ©lvĂ©dĆt cserĂ©lni mivel meg volt repedve a kĂ©t felsĆ sarka, Ăgy vettem. 2015. MĂĄrcius 4. SzĂ©lvĂ©dĆ csere ismĂ©t, mikor szereltem össze a levĂ©l rĂĄcs alatt lehetett valami kosz vagy kisebb kavics Ă©s vissza pattintĂĄskor megrepedt a szĂ©lvĂ©dĆ. Mind a kĂ©t szĂ©lvĂ©dĆ felĂŒl sötĂ©tĂtett csĂkos volt . Darabja beszerelĂ©ssel 22.500,-
2013. novembere, lejĂĄrt a mƱszaki, na akkor karĂĄcsonyig helyre rakom. Aha, mĂĄs fĂ©l Ă©v lett belĆle, mert mĂ©g ezt azt kell megcsinĂĄlni, akkor a fĂ©l autĂłt fĂ©nyezni kellene a javĂtĂĄsok vĂ©gett, de hĂĄt azĂ©rt annyira nem voltam oda hogy foltos legyen, akkor fĂșjjuk telibe, ha telibe fĂșjjuk akkor lehet kĂ©k is :) Sok rozsda , sok hegesztĂ©s, a hĂĄtsĂł Ăv ami hullĂĄmos le cserĂ©lve. Addigra lett mĂ©g egy donor, aminek Ă©p volt vĂ©gre a hĂĄtulja, na arrĂłl lett ĂĄtrakva. Rengeteg melĂł, rĂĄadĂĄsul 10:50 perces mƱszakban voltam, hĂĄt fĂĄrasztĂł volt mĂ©g utĂĄna csinĂĄlni, azĂ©rt is volt mĂĄs fĂ©l Ă©v mire autĂł lett belĆle. A sok rohadĂĄs orvoslĂĄsĂĄban segĂtett bĂĄtyĂĄm meg Ă©desapĂĄm. FĂ©nyezĂ©sre Ă©n kĂ©szĂtettem elĆ teljesen, a kĂ©t hĂĄtsĂł ajtĂł cserĂ©lve lett, mert amik fent voltak azok ki rohadtak, vĂ©gĂŒl amire a fĂ©nyezĆhöz jutott, a bal elsĆ maradt a gyĂĄri ha elĆttem mĂ©g nem cserĂ©lte senki, mert Ă©n minden mĂĄst ajtĂłt lecserĂ©ltem, vagy rohadĂĄs vagy horpadĂĄs vĂ©gett. LakatolĂĄs elvĂ©gezve, alvĂĄzvĂ©delmet megkapta. Akkor nyĂĄron fĂ©nyezĂ©s elĆtt beszĂvatott a permetezĆ gĂ©p, mert Ă©pp vĂ©geztem a felcsiszolĂĄssal az egĂ©sz autĂłn, erre jött a gĂ©p Ă©s lepermetezte, aprĂł pöttyök, na mondom akkor Ășjra. ĂrĂŒltem neki :) VĂ©gĂŒl szĂ©p lett. Ăssze szerelĂ©s közben megrepedt a szĂ©lvĂ©dĆ, mĂ©gegy gyors csere aztĂĄn mehetett mƱszakira. MĂĄra van egy kĂ©t kis hiba rajta, de nem vĂ©sz. HasznĂĄlom nap mint nap, meg javĂtom hogy az ĂĄllapota fent maradjon.












HĂĄt az elsĆ autĂłs talĂĄlkozĂłt Ășgy terveztem hogy kapunyitĂĄsra oda Ă©rjĂŒnk, de hĂĄt nem jött össze mert mĂ©g a kĂ©t mƱanyag kĂŒszöb borĂtĂĄst fel szerettem volna rakni, Ă©s mĂ©g az autĂłt is tisztĂtani kellett. KomĂĄromba mĂ©g egy gyors Tesco, aztĂĄn be is csekkoltunk kapunyitĂĄs utĂĄn egy 2 ĂłrĂĄra. JĂł volt az nap, csak azt sajnĂĄltam hogy szegĂ©ny alfĂĄm kicsit szĂnvonal alatt volt :/ de jĂł volt Ennyi alfa között :) elĆtte alfacityn is voltam mĂĄr, hiĂĄnyoltam a domboldal gondossĂĄgĂĄt, Ă©s az ĂŒlĆ zsĂĄmolyokat. LĂĄtszott hogy csak ott nyĂrtĂĄk a fĂŒvet ahol felsorakoztak az alfĂĄk, elĆtte Ă©vekben teljesen mĂĄs volt . Este 6 Ăłra fele elindultunk haza mint sokan mĂĄsok, GyĆrben pont koncert volt hĂĄt benĂ©ztĂŒnk , Ă©n alkohol mentessel, kĂ©t haverom GĂĄbor Ă©s Gergely alkoholossal nyomtĂĄk. Hamar elment a nap, jĂłt szĂłrakoztunk :)












UtĂĄngyĂĄrtott dĂsztĂĄrcsa, '14' 6.000,- + posta
Eredeti 156 dĂsztĂĄrcsa '15' 4 db 8.000,-
Ugyan az, 156 dĂsztĂĄrcsa '15' 3 db +ba, hogy legyen ha el hagynĂĄm 2.000,-





TanulĂł voltam mikor meg lett az elsĆ alfĂĄm , egy dĂzel 90 lovas, örĂŒltem is neki nagyon, csak sajnĂĄlatosan nagyon sok baja volt karosszĂ©riailag, fĆleg hogy kapott hĂĄtulrĂłl meg egy picit elĆröl is. Belseje is oda volt mĂĄr, a ragasztĂłk elengedtek, de hĂĄt a remĂ©ny hogy majd egyszer olyan lesz mit szeretnĂ©k, akkoriban 2012.ben 400 ezertĆl kezdĆdtek a 145-146osok , Ă©s ment milliĂłig. 230.000 vettem egy 46ost, majd jĂł lesz tanulĂł autĂłnak, mĂĄr volt 1 Ă©ve jogsim, Bravoval mĂĄszkĂĄltam elĆtte. Nagyon meg szerettem az alfĂĄm, meg mivel elsĆ autĂł nem akartam hogy 5 Ă©v mĂșltĂĄn a vasba menjen, mindig csinĂĄlgattam rajta valamit, akkor mĂ©g nem szerelgettem mint ma, csak tanulgattam hogy mi merre mennyi. Volt egy donor 146 , szint Ășgy zöld, cserĂ©ltem lököst elĆl, egy bal elsĆ sĂĄrvĂ©dĆt, motorhĂĄztetĆt meg mĂ©g kisebb dolgokat. Tettem rĂĄ Lancia alufelnit, akĂĄr milyen ĂĄllapotban volt mindig szerettem, csak tudtam hogy sok dolog lesz mĂ©g vele. PrĂłbĂĄltam a tetĆkĂĄrpitot is megcsinĂĄlni, de elsĆre nem lett olyan jĂł, gyƱrött lett az anyag, kb 2 Ă©v mĂșlva le is cserĂ©ltem, na mĂĄsodszor mĂĄr jĂłl sikerĂŒlt, a technika nem volt mindegy :) Volt hogy el tört az elsĆ dob elĆtt a kipufogĂł, kuka is volt az egĂ©sz rendszer, le is lett cserĂ©lve, de amĂg abban a 2 napban eltört kipuval jĂĄrtam mindenki felfigyelt, a turbĂł is megszĂłlalt :) Ja Ă©s volt rajt valamikor egy T.Spark felĂrat :) Biztos szebb volt tĆle :) Volt baj mĂ©g a kĂ©peket vissza a nĂ©zve a hĂĄtsĂł tengellyel, de Ă©n mĂĄr ezekre nem is emlĂ©keztem. Amit nagyon szeretek benne az a tetĆ ablak. Az utolsĂł kĂ©pen lĂĄtszik a kĂ©k megjelenĂ©se, lehet ezĂ©rt is lett aztĂĄn kĂ©k az autĂł :)












0
334
FĂłrum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa törtĂ©nelem, hĂres ...
- 155
- Coffee - Minden ami kåvé
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklĂĄm
- FĂ©lig Off-os autĂłk (egy...
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Zenebutik
- 145-146