Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> Blog
Vettem utólagos öntapadó emblémákat, 4 db 50mm-es fekete alapú (felnihez) és egy színes emblémát hátra mert már kifakult. A nagy embléma 145-46ra nem passzol pontossan, az öntapadót el is felejtettem mivel nem csúszik rá az emblémára. Én így hát rá ragasztottam. Így már nagyon jó ;) és nem csúnya :)
Reggel találkozás a győri Praktiker parkolóban a többi alfással. Konvojban elindultunk Füredre, szépen le is értünk, bár útközben majdnem nekem húzta egy ladás az autóját, balról gyorsító sávja volt mi meg mentünk konvojban én se nem lassítottam se nem gyorsítottam de ő úgy gondolta erőszakkal fékezésre kényszerít, hát nem jött össze, le dudáltam, mint még pár alfás :-) na ez tetszett a legjobban, hát ő meg kénytelen volt megvárni hogy el haladjon a konvoj. Becsekkoltunk, elővételes jegyem volt, az tetszett hogy 146 szépség verseny volt, így felsorakozhattunk egymás mellé, és már jó érzéssel néztem az alfámra hogy gyönyörűen néz ki, a 13as alfacity után :) gyűltek a matricák a kis szépségen, sokáig 3. Helyen jártam mikor arra lettünk figyelmesek hogy valaki toborozza a matricákat az autójára, igy hát nem kell mondanom hányadik lett, és mindenki lecsúszott egy helyezést. Én tisztességes voltam, napjában vagy 20szor vissza mentem ellenőrizni hogy mennyit gyűjtöttem, végül 29 szavazó találta az én 146som a legszebbnek. Az második helyezettnek talán 49 volt. Szerintem egy nagyon jó eredményt értünk el :) Tombola sorsoláskor nyertem egy alfaamore ajándék csomagot :) utána irány haza mert már sötétedett. Éppen otthon, nagyon jó volt :) ami hiányzott hogy össze vissza álltak az alfák, típus szerint az igazi.
Ez '16' os Alessio alufelni , et35. A fényezése elkezdett lepatogni, tehát fújjunk akkor :) Felcsiszolás, aluminium alapozó, szín és lakk. Kb 15.000,- körüli az anyagár, nem tudom pontossan, Faternak is fújtam egy szett felnit ez mellé. A szoropisztoly időnként beszivatott az alapozónál, de hál isten később már nem volt vele gond.
A felni ára 35.000,-
A gumik rá szint úgy 35.000,- (Toyo gumik)
Hátsó spoiler 7.000,- + posta
Pótféklámpa 4.000,- + posta
Vonóhorog 9.000,-
4 egyedi láb szőnyeg (névre szólós) 10.000,-
Pioneer lejátszó 17.000,-
1 pár ovál hangszóró a kalaptartóba 2x350 Watt közép mély (MAC Audio) 12.000,-
Mélyláda 300 Watt 10.000,-
Erősítő 2x150 Watt 3.000,-
RCA kábel 4.000,-
2013-ban kellett szélvédőt cserélni mivel meg volt repedve a két felső sarka, így vettem. 2015. Március 4. Szélvédő csere ismét, mikor szereltem össze a levél rács alatt lehetett valami kosz vagy kisebb kavics és vissza pattintáskor megrepedt a szélvédő. Mind a két szélvédő felül sötétített csíkos volt . Darabja beszereléssel 22.500,-
2013. novembere, lejárt a műszaki, na akkor karácsonyig helyre rakom. Aha, más fél év lett belőle, mert még ezt azt kell megcsinálni, akkor a fél autót fényezni kellene a javítások végett, de hát azért annyira nem voltam oda hogy foltos legyen, akkor fújjuk telibe, ha telibe fújjuk akkor lehet kék is :) Sok rozsda , sok hegesztés, a hátsó ív ami hullámos le cserélve. Addigra lett még egy donor, aminek ép volt végre a hátulja, na arról lett átrakva. Rengeteg meló, ráadásul 10:50 perces műszakban voltam, hát fárasztó volt még utána csinálni, azért is volt más fél év mire autó lett belőle. A sok rohadás orvoslásában segített bátyám meg édesapám. Fényezésre én készítettem elő teljesen, a két hátsó ajtó cserélve lett, mert amik fent voltak azok ki rohadtak, végül amire a fényezőhöz jutott, a bal első maradt a gyári ha előttem még nem cserélte senki, mert én minden mást ajtót lecseréltem, vagy rohadás vagy horpadás végett. Lakatolás elvégezve, alvázvédelmet megkapta. Akkor nyáron fényezés előtt beszívatott a permetező gép, mert épp végeztem a felcsiszolással az egész autón, erre jött a gép és lepermetezte, apró pöttyök, na mondom akkor újra. Örültem neki :) Végül szép lett. Össze szerelés közben megrepedt a szélvédő, mégegy gyors csere aztán mehetett műszakira. Mára van egy két kis hiba rajta, de nem vész. Használom nap mint nap, meg javítom hogy az állapota fent maradjon.
Hát az első autós találkozót úgy terveztem hogy kapunyitásra oda érjünk, de hát nem jött össze mert még a két műanyag küszöb borítást fel szerettem volna rakni, és még az autót is tisztítani kellett. Komáromba még egy gyors Tesco, aztán be is csekkoltunk kapunyitás után egy 2 órára. Jó volt az nap, csak azt sajnáltam hogy szegény alfám kicsit színvonal alatt volt :/ de jó volt Ennyi alfa között :) előtte alfacityn is voltam már, hiányoltam a domboldal gondosságát, és az ülő zsámolyokat. Látszott hogy csak ott nyírták a füvet ahol felsorakoztak az alfák, előtte években teljesen más volt . Este 6 óra fele elindultunk haza mint sokan mások, Győrben pont koncert volt hát benéztünk , én alkohol mentessel, két haverom Gábor és Gergely alkoholossal nyomták. Hamar elment a nap, jót szórakoztunk :)
Utángyártott dísztárcsa, '14' 6.000,- + posta
Eredeti 156 dísztárcsa '15' 4 db 8.000,-
Ugyan az, 156 dísztárcsa '15' 3 db +ba, hogy legyen ha el hagynám 2.000,-
Tanuló voltam mikor meg lett az első alfám , egy dízel 90 lovas, örültem is neki nagyon, csak sajnálatosan nagyon sok baja volt karosszériailag, főleg hogy kapott hátulról meg egy picit előröl is. Belseje is oda volt már, a ragasztók elengedtek, de hát a remény hogy majd egyszer olyan lesz mit szeretnék, akkoriban 2012.ben 400 ezertől kezdődtek a 145-146osok , és ment millióig. 230.000 vettem egy 46ost, majd jó lesz tanuló autónak, már volt 1 éve jogsim, Bravoval mászkáltam előtte. Nagyon meg szerettem az alfám, meg mivel első autó nem akartam hogy 5 év múltán a vasba menjen, mindig csinálgattam rajta valamit, akkor még nem szerelgettem mint ma, csak tanulgattam hogy mi merre mennyi. Volt egy donor 146 , szint úgy zöld, cseréltem lököst elől, egy bal első sárvédőt, motorháztetőt meg még kisebb dolgokat. Tettem rá Lancia alufelnit, akár milyen állapotban volt mindig szerettem, csak tudtam hogy sok dolog lesz még vele. Próbáltam a tetőkárpitot is megcsinálni, de elsőre nem lett olyan jó, gyűrött lett az anyag, kb 2 év múlva le is cseréltem, na másodszor már jól sikerült, a technika nem volt mindegy :) Volt hogy el tört az első dob előtt a kipufogó, kuka is volt az egész rendszer, le is lett cserélve, de amíg abban a 2 napban eltört kipuval jártam mindenki felfigyelt, a turbó is megszólalt :) Ja és volt rajt valamikor egy T.Spark felírat :) Biztos szebb volt tőle :) Volt baj még a képeket vissza a nézve a hátsó tengellyel, de én már ezekre nem is emlékeztem. Amit nagyon szeretek benne az a tető ablak. Az utolsó képen látszik a kék megjelenése, lehet ezért is lett aztán kék az autó :)