Tagok >> V.Tomi.145-146 đ >> Blog
TĂŒnet hogy bizonyos fordulatnĂĄl rĂĄngatta magĂĄt az autĂł Ă©s hogy hidegindĂtĂĄs utĂĄn mĂĄsodszor indult el.
Tankban a szƱrĆt kitakarĂtottam, sok kosz nem volt benne.
Az autĂł aljĂĄn lĂ©vĆ ĂŒzemanyag szƱrĆt kicserĂ©ltem Ășjra. Ott a rĂĄmenĆ csatlakozĂł eltört Ăgy azt ki kellett cserĂ©lnem mĂĄsikra.
MotortĂ©rben a lĂ©gszƱrĆtĆl a pillangĂłszelepig szĂ©tszedtem mindent, kitakarĂtottam Ă©s tömĂtettem mindent is. Ez oldotta meg a problĂ©mĂĄt, most elsĆre szĂ©pen indul Ă©s nincs rĂĄngatĂĄs sem Ă©s alapjĂĄrat sem ingadozik kedve szerint. Valahol tömĂtetlen volt Ă©s fals levegĆt szĂvott. Harmonika csĆ egĂ©szsĂ©ges.
Kapott Ășj kalaptartĂłt. 10.000,-
Hoztam hozzĂĄ tartalĂ©kba kĂ©t elsĆ gĂłlyalĂĄbat. 8.000,-
ĂnindĂtĂł is lett hozzĂĄ tartalĂ©kba, az viszont ajĂĄndĂ©k volt.



Vettem eredeti ĂŒlĂ©seket aminek a huzatait lehĂșzom Ă©s Ășgy takarĂtom ki. Van itthon hozzĂĄ mĂĄsik hĂĄtsĂł ĂŒlĂ©ssor Ă©s egy darab elsĆ ĂŒlĂ©s is. A kĂ©t szettbĆl lesz majd egy. Rendeltem hozzĂĄ ĂŒlĂ©sfƱtĂ©st a kĂ©t elsĆ ĂŒlĂ©sre (alsĂł Ă©s hĂĄttĂĄmla rĂ©szt is fƱti). ĂlĂ©s szett: 10.000,- ĂŒlĂ©sfƱtĂ©s: 14.500,-
Vissza rakom az eredeti padlĂłszĆnyeget is (fekete), az alĂĄ pedig be lesz hĂșzva az erĆsĂtĆ kĂĄbel ha a kĂ©sĆbbiekben mĂ©lynyomĂł lesz az autĂłban. KĂĄbel szett: 4.000,-
Ăj tetĆkĂĄrpit , mĂ©g egy darab volt kĂ©szleten. 15.000,-
Ăj kalaptartĂł , ebbĆl kettĆt hoztam, egyet a TS-be Ă©s egyet a JTD-be. Darabja 10.000,-
NyĂĄrra van tervezve a csere, addig egy SE kormĂĄnyt is megkell csinĂĄlni ami van is itthon, illetve fĂ©nyezĂ©s is tervben van, de elĆtte akarok egy szĂ©lvĂ©dĆ cserĂ©t mivel nagyon karcos az ĂŒveg.










TartalĂ©k pĂłtfeklĂĄmpa Ă©s vonĂłszem takarĂł fedĆlap.

VĂ©gĂŒl fehĂ©r szĂnt kaptak.
Gumik mĂĄr nem eresztenek le, ellenĆrizve.
Ăj felni kupakokat Ă©s szelepsapkĂĄkat kapott.
Sok melĂł volt a szettel de kĂ©sz lett đđ




VĂz alĂĄ nyomtam a kerekeket. 4 kerĂ©kbĆl 3-nĂĄl a gumit le kellett venni, törtĂ©nt rajta perem tisztĂtĂĄs enyhe szivĂĄrgĂĄs vĂ©gett. 2 db-on szelepet is kellett cserĂ©lni.
Nem ĂŒtnek a kerekek, alig kĂ©rt sĂșlyt a centrĂrozĂĄsnĂĄl. Ezt a rĂ©szĂ©t gumis vĂ©gezte.
Jelenleg felcsiszolt ĂĄllapotban van, de mĂ©g csiszolni kell egy picit fĂ©nyezĂ©s elĆtt.
Sokat foglalkoztam vele idehaza, de legalĂĄbb elkĂ©szĂŒl đđ





PorlasztĂł csatlakozĂł csere. KorĂĄbbi bontĂłs lĂĄtogatĂĄsnĂĄl hoztam hozzĂĄ csatit. Rendeltem hozzĂĄ kulcsot amivel kiszedhetĆ a csatlakozĂłbĂłl a kĂĄbel.
PĂłtfeklĂĄmpa csere. VisszatĂ©rt egy rĂ©gebbi hiba. HĂĄtsĂł ablaktörlĆ Ă©s ablakszĂĄl fƱtĂ©s nem mƱködött, csomagtartĂłt nyitottnak jelezte zĂĄrt ĂĄllapotban. Valamikor csak az ablakszĂĄl fƱtĂ©s bekapcsolĂĄsakor vilĂĄgĂtott maga a pĂłtfeklĂĄmpa, de volt hogy semmi sem volt bekapcsolva Ă©s akkor is vilĂĄgĂtott. Leszedtem a pĂłtfeklĂĄmpĂĄt hogy ne vilĂĄgĂtson, azĂłta megint minden mƱködött Ășgy ahogyan kell. Ăgy hĂĄt feltettem egy mĂĄsik gyĂĄri pĂłtfeklĂĄmpĂĄt, azĂłta minden jĂł. Nem tudtam kimĂ©rni hogy hol a hiba, lehet maga a lĂĄmpatest volt a rossz. KĂ©sĆbbiekben Ășgyis kiderĂŒl đ




Csak valamelyik autĂłhoz blogolom, ĂĄltalĂĄban cserĂ©lgetni szoktam a kerekeket az autĂłk között. EsztĂ©tikailag nincs rendben, de orvosolhatĂł. Karcok Ă©s padka nyomok, sĂ©rĂŒlĂ©sek vannak rajta. Nagyon nem vigyĂĄztak rĂĄ. A gumik profilra hasznĂĄlhatĂłak, de mĂĄr 8 Ă©ves gumik. 55ezerĂ©rt volt hirdetve, igazĂĄbĂłl el sem hoztam volna, de 20ezret adtam a szettĂ©rt mivel rengeteg munka lesz vele. Gumi mĂ©ret: 205/45 r16 KormorĂĄn nyĂĄri gumik.





OlajteknĆ levĂ©tel Ă©s takarĂtĂĄs
HidrotĆkĂ©k szĂ©tszedĂ©s Ă©s takarĂtĂĄs
Bal oldali vezĂ©rmƱtengely hĂĄtsĂł oldali tömĂtĆ gyƱrƱ cserĂ©lve
VezĂ©rmƱszĂj szett cserĂ©lve
HosszbordĂĄs Ă©s Ă©kszĂj cserĂ©lve
VĂzhƱtĆ takarĂtĂĄs, kiegyenlĂtĆ tartĂĄly csere Ă©s takarĂtĂĄs, termosztĂĄt csere ami rendesen zĂĄr (mĂĄr nagy Ă©rtĂ©k), Ășj fagyĂĄllĂł





Kicsit nehezen tekert az önindĂtĂł Ă©s arra gondoltam hogy csak a generĂĄtor fogja vissza a hajtĂĄst mivel ĂŒzemmeleg motornĂĄl a generĂĄtornak volt egy fura hangja. Leszedtem kicserĂ©ltem, de igazĂĄbĂłl a generĂĄtor nem kezdett megszorulni viszont a hang megszƱnt az "Ășj" generĂĄtor utĂĄn. TöltĂ©se tökĂ©letes, cserĂ©je könnyƱ volt a többi autĂłhoz kĂ©pest âșïž KĂ©sĆbbiekben majd önindĂtĂł csere lesz.