Tagok >> V.Tomi.145-146 đ >> Blog
KlĂma nyomĂĄsprĂłba, kompresszorba Ășj olaj (135ml, gyĂĄri adat), UV folyadĂ©k, szivĂĄrgĂĄs tömĂtĆ a biztonsĂĄg kedvéért, Ă©s töltet. UtastĂ©r belsĆ kĂŒlsĆ kerĂngtetĂ©s levegĆ ĂĄllĂtĂł lapĂĄt rossz, alig mozdult, felĂĄllĂĄsban van. EzĂ©rt a mƱszerfalat nem bontom ki, Ăgy kĂvĂŒlrĆl a pollenszƱrĆnĂ©l lezĂĄrva a kinti levegĆ ĂĄramlĂĄs, fixen belĂŒlrĆl megy mindig. LĂ©nyege hogy az utastĂ©r fertĆtlenĂtĂ©snĂ©l belsĆ kerĂngtetĂ©s szĂŒksĂ©ges, Ăgy az is elvĂ©gezve.
10.000 Km utĂĄn olajcsere, szƱrĆk cserĂ©lve. 378500 a jelenlegi km.
ABS csati csere
Egr visszakötve
SzivĂłsor cserĂ©lve, elĆtte ki lett takarĂtva
SzervĂł szivattyĂș cserĂ©lve. ElĆzĆnĂ©l nĂ©mi szivĂĄrgĂĄs lĂĄtszĂłdott.
Augusztus 12.-Ă©n, holnap lesz meg 11 Ă©ve az autĂł đ










FĂ©lĂ©vente a pĂłtkerĂ©k levegĆ nyomĂĄsĂĄt megszoktam nĂ©zni, hĂĄt most mint utĂłlag kiderĂŒlt megvolt hogy hova is szökött el a levegĆ. ElĆször mĂ©g fĂșjtam is bele mikor mĂ©g a csomagtartĂłban volt, akkor mĂ©g nem lĂĄtszĂłdott hogy mi a baj, csak hallottam hogy ereszt. Volt itthon mĂĄsik, okĂ© kicserĂ©lem. Mikor kivettem a csomibĂłl lĂĄttam hogy szĂ©tdurrantotta magĂĄt a gumi az utĂłbbi fĂ©l Ă©vben. KörĂŒlbelĂŒl 27 Ă©vet kibĂrt âșïž
MellĂ© volt mĂ©g autĂłmosĂĄs, belsĆ takarĂtĂĄs, ĂŒlĂ©sek ĂĄpolĂĄsa. đ





KerĂ©kcsere, autĂłmosĂĄs, belsĆ takarĂtĂĄs, ĂŒlĂ©sek ĂĄpolĂĄsa







FelkerĂŒlt a nyĂĄri szett. 16". Kapott Ășj alfĂĄs szelepsapkĂĄt kĂ©k szĂnben.
MĂșltkori elsĆ fĂ©kcsere utĂĄn bekötĂ©se kerĂŒlt a kĂ©t elsĆ fĂ©kbetĂ©t kopĂĄs visszajelzĆ is. Eddig ott volt a kĂĄbel fĂ©lre hĂșzva, most megcsinĂĄltam hogy mƱködjön is. CsatlakozĂłt Ășjra kellett forrasztani a kĂĄbelra mivel mĂĄr alig tartotta meg magĂĄt. PrĂłbakĂ©ppen ellenĆriztem is mindkĂ©t oldalon.
ABS hiba van idĆnkĂ©nt, attĂłl fĂŒgg hogy Ă©rintkezik. Hiba oka hogy elĆl a kĂ©t toronynĂĄl az ABS csati (az ABS kocka felĆli) mƱanyagja elöregedett Ă©s el van törve, repedve mindegyik. Azokat mĂ©g cserĂ©lni kell csak szerzek belĆle mĂĄsikat, remĂ©lem Ășjan is hozzĂĄ lehet jutni.
Jobb oldalon a napellenzĆ kezdte feladni a harcot, felcsukĂĄsnĂĄl mĂĄr kezdett lĂłgni, Ăgy azt is cserĂ©ltem.
Alfacity matrica is felkerĂŒlt a kĂ©t hĂĄtsĂł ajtĂł ĂŒvegĂ©re đ
Közben meglett ma a 377.000 km is đđ








Felni fényezés, alfås szelepsapkåk és egy db felni közép csere (logó).





16"-os gyĂĄri alfa felni, 3 Ă©ves tĂ©li gumival. MĂ©g bĆven a kopĂĄshatĂĄr felett. MĂ©lysĂ©g 6 mm. (50.000,-)
MƱszerfal kĂĄrpitok kitƱnĆ ĂĄllapotban, igaz utĂłlagosan kĂĄrpitozva de nagyon szĂ©p.
145 hĂĄtsĂł lĂĄmpa sor. RögzĂtĆ fĂŒlek Ă©pek.
Szerszåmos tåroló, benne kerékkulccsal.
KipufogĂł Ă©s ventilĂĄtor hĆvĂ©dĆ lemezek, eredeti szĂ©p ĂĄllapotukban.
Alufelni csavarok, 16 db.
Gumi pedĂĄl, kopĂĄsmentes.
145 1.4 Twinspark felirat.
UtĂłbbi dolgok 15.000 Ft
Felni megy fel az autĂłra, többi tartalĂ©k. Ez egy jĂł nap volt, szimpatikus eladĂłval Ă©s egy kis Soproni Ășttal đ






Alfa 146 1.8 TS nagyfĂ©k. Facelift elĆtti, 140 lovasrĂłl. (ti, QV ugyan evvel szerelt)
-2 elsĆ kerĂ©kagy
-2 elsĆ fĂ©knyereg
-2 elsĆ tĂĄrcsa 284mm
-2 pĂĄr Ășj fĂ©kbetĂ©t
-Jobb elsĆ lengĆkar
TörtĂ©nete: jobb elĆl fĂ©kezĂ©skor darĂĄlt az autĂł. CsapĂĄgyra gondoltam de Ăgy szerelĂ©s utĂĄn nem tudnĂĄm biztosra mondani. Esetleg fĂ©knyereg, de mindegy is. MĂĄr volt csapĂĄgyazva rĂ©gebben, most nem akartam Ășjra csapĂĄgyazni. Jött ez a lehetĆsĂ©g a szettre, inkĂĄbb ebbe fektettem. TakarĂtĂĄs, festĂ©s majd szerelĂ©s.
SzerelĂ©skor kiderĂŒlt hogy a lengĆkar gömbcsuklĂłja rossz volt, Ășj Monroe lengĆkar kerĂŒlt be.











2
601
FĂłrum
Friss topicok
- Zenebutik
- EgyĂŒnk-igyunk, amĂg teh...
- RetrovĂziĂł - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa törtĂ©nelem, hĂres ...
- Alfa reklĂĄm
- MiTo
- Coffee - Minden ami kåvé
Tagok
Ăj tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- MilĂĄn147
- copernico
- PolgĂĄrViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV