A fehér oldalindexekkel nem volt szerencsém, mind a kettőnek letörtem a tartófülét. A gond az, hogy a leszedett feketék közül is csak az egyiknek maradt egyben a füle. Arra jutottam, hogy a legegyszerűbb az lesz, ha rendelek még egy pár indexet. Fehér viszont nem volt, narancssárga lett. Futárra nem volt szükség, át tudtam venni helyben is. Okulva a korábbi hibákból, hibátlan technikával pattintottam őket a helyükre: most mindkét index a saját tartópöckén rögzül (csókoltatom Grétsy tanár urat).
Egyébként ez az igazi tuningmentesítés, ugyanis egy kis kapargatás után kiderült, hogy a feketék eredetileg narancssárgák voltak, nem fehérek. :)
Az előző tulaj csodálatos feketére festette az oldalindexeket. Mondanom sem kell, menniük kellett. A bontott áruknál valamivel olcsóbban (az értékükhőz képest marha drága futárral) lőttem egy pár új, fehér indexet.
Ennyivel nem úsztam meg a tuningirtást. Egy meglehetősen ronda Pioneer fejegységet is gyárira akarok cserélni. Nem érdekel, milyen hangja van, ehhez is csak egyszer nyúltam: amikor kikapcsoltam a próbaúton. Ráadásul ültetve is van szerencsétlen autó, szóval egy garnitúra ültetőrugó (és ha végképp nincs szerencsém, gátló) helyére is gyárit vagy annak megfelelőt szeretnék.
Ja igen, volt nulladik menet is. A kereskedésben még 17-es felnik voltak az gépen, de már 16-os gyárikon hoztam el. :)