Hetek óta jártam kiégett balos helyzetjelzővel jártam. Ma sikerült összeszednem a bátorságomat, hogy betegyem a lábam a Homasitába, mert sehol máshol nem kaptam H6W-t. Anyám, hogy ott mi szemét van... :D
Három darab, gusztustalanul drága izzót vettem, és ha már a szemem elé került, egy pár T5-öt is a fordulatszámmérőbe. Nyolcadik hónapja hajtom a V6-ot, azóta nem láttam a műszerfalát teljes díszkivilágításban.
A cserék most is kalandosak voltak. A helyzetjelzőből sikerült kicsavarni az izzó üveg felét. Egy fogóval cibáltam ki a többit öt vagy hat darabban. Ehhez képest a fordulatszámmérő meg se izzasztott. Az óra pikk-pakk kijött, a stekkerek se voltak rágyógyulva, csak az izzót tartó műanyag vacakkal nem bírt a csipesz, amit levittem az autóhoz. Felhoztam az órát, és két vékony csavarhúzóval meg tudtam fogni és elfordítani a pöcköt. Némi evőpálcikás rutin segített volna. :) Visszafelé már csont nélkül ment minden.
Kilométeróra állása: 134 742
20k ablaktörlő akkumulátor alfacity bőr continental cöribáci cső csomagtartó defekt defektjavító fagyálló fékbetét fekfolyadek felirat felni felnikupak féltengely fényezés fényszóró flexibilis fogyasztás fordulatszámmérő futómű futóműállítás gázrugó gumi gumiharang gyújtógyertya h6w h7 hátsódob helyzetjelző hosszbordás indexrelé izzó jts kalibrálás kézifék kilométeróra kipufogó kipufogódob kormányösszekötő középdob kozmetika kulcs kuplung légkondi légszűrő lengéscsillapító lengőkar litvánia michelin motorvédő műszaki nightbreaker nyári nyárigumi olaj oldalindex összeb*szás pillangószelep polír pollenszűrő racing rally rádió rendszám rendszámvilágítás rugó selénia selespeed stabilizátor stelvio szelepfedél szélvédő t10 t5 téli téligumi termosztát tolatólámpa tömítés trw ts860 tükör tűzoltókészülék v6 valvoline váltó váltókalibrálás vezérlés vízcső vízhűtő vízpumpa vr1 vredestein w5w
>> SzervizAlfa 156 2.5 V6 24V // 2015-05-14