Gondolom a TS tulajok tudják miről van szó. Az autónak egyre durvább dízeles hangja volt. Vettem egy felújító készletet régen (nincs dokumentálva sajna), de az nem bírta sokáig. Úgy döntöttem cserélem.
+ Benzinszűrő csere és a hosszbordásszíj vezetője ismét... Nem értem miért de az előző gyári volt és mégis beszart.
Néha olyan, mintha beesne a pedál. A munkahenger ereszti az olajat. Felújítani 1000 Ft, az új meg 4500. Tehát csere.
Egy ideje megfigyeltem, hogy hullámzik a kocsi segge. A gátlók szarok, az egyik olajos is. Csere.
A hosszbordásszíj vezető görgője elég csúnya hangot adott, pedig csak 30e km van benne. Lecseréltük...
A motorháztető kitámasztó pálcának van egy kis műanyag biszbasz amibe rögzíteni lehet. azt is lecseréltük, mert eltört. 556 Ft a gyári :)
A nedves úton megcsúsztam, és egy útmenti táblának nekiment a kocsi segge. Behorpadt a hátsó sárvédő és a balos küszöbspoilerem elrepedt.
Javítás: 36e
Rá 1 hétre:
Sajna a jeges úton belecsúsztam egy autóba. Mivel nagyon lassan mentünk nem lett komoly baj, csak minden egy picit horpadt meg. A lökhárító füle letört, és a hűtőm felső csatlakozója is eltört, a géptető behorbadt, és a lámpák is betörtek.
Hűtő: 18e
Géptető+rács+lökhárító: 40e
Két lámpa: 30e
A károk fényezése: 68e
Az ablaktörlőmet lecseréltem cserélhető lapátosra: 2e
Kopog az első futóművem, a lengőkar szilentek és az egyik gömbfej megadta magát. Mivel ezek egyben vannak, ezért komplett lengőkar csere, mindkét oldalon.
Ja elöl meg fékbetétet cseréltünk.
Olajcsere, légszűrő, pollenszűrő csere. Folytószelep tisztítás.
A hátsó és a középső dob lyukas. Nem érdemes foltozgatni, mert IMASAF-ból kapok újat 31 500 Ft-ért, és azt mondják, nem rossz minőség.
Az autó néha rángat. Nagyon bosszantó, olyan mintha nem kapna benzint, de semmi hibát nem találunk.
Kiderült, hogy a benzin volt a gond, ki kellett tisztítani a tankban lévő szűrőt, és vettem egy új benzinszűrőt is.
Hűtővíz és fagyálló csere, beállítva -35 fokig.