BFMSE - főkép
>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2010-07-13

Kapott új ablaktörlő kart bal oldalra, mert a régin a segédkar műanyag rögzítője eltört. Kapott mellé új Valeo lapátokat is.

>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2010-07-13

Kilyukadt, ezért cserélni kell. A gyári 70e Ft. Elég húzós, ezért Asso-t kapott, új gumibakokkal.

>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2010-07-13

A kuplung pedál gumija kiszakadt, és már idegesített a látvány. Kapott új gumikat.

>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2009-11-13

A kb. 1 éve cserélt főhenger elfosta magát. Most ATE fog belekerülni, hétfőn meg is érkezik.

Megérkezett, és ki lett cserélve. Vicces, hogy az ATE dobozban lévő alkatrészre Bosch felirat van írva.

Végre sikerült elérni azt, hogy olyan a kuplung amilyennek szeretném. Nem mélyen fog, és nem beton kemény. Ennek most nagyon örülök :)

>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2009-11-07

A teli gumi felrakásakor a kopott fék mellett a jobbos féltengely külső gumiharang ki volt szakadva. Ez is orvosolva lett.

>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2009-11-07

Nagysebességről való fékezés esetén hallottam valami furcsa hangot a fékből. Tudtam, hogy már vékony a tárcsa és a teli gumi felszerelésekor a betéteken is látszott, hogy cserések. Beszereztem a szükséges alkatrészeket, és kicseréltettem a féket.

>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2009-11-07

Néha terhelésnél autópályán éreztem, hogy rángat az autó, és ez egyre gyakoribb lett. Mivel tudtam, hogy a gyűjtáskábeleim közül több szigszalaggal van javítva, úgy gondoltam, hogy veszek új kábeleket.
A gyári kábelek 60e Ft-ba kerülnek, amit drágának találok, ezért a fejújítást fogom választani. Sajnos a pipákat nem tudta a felújító a gyárival teljesen megeggyezővel pótolni, ezért egyenlőre vettem egy bontott kábelszettet. Ez most jól működik, de szerintem a későbbiek során a vezetékeket ki fogom cserélni.

 
>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2009-07-01

Az autó azt a rendkívűl bosszantó hibát produkálta, hogy egyik pillanatról a másikra leállt. Ez a városi forgalomban a kereszteződés közepén roppant kellemetlen tud lenni, ezért sürgősen orvosolni kellett a problémát.

A hosszas és nem különösebben olcsó diagnosztika után sikerült megállapítani a hiba okát, ami a holtponti jeladó volt. A diagnosztikát a www.injektor.hu csinálta. A munkájuk precíz és alapos volt, elégedett voltam az eredménnyel.

A kiszerelt holtponti jeladó látható a fényképeken.

 
>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2009-07-01

Sajnos a hátsó hengersoron a középső hengerben a trafó csak 15kV-os gyujtófeszültésget produkált, ezért új trafót kellett vennem. Néztem a bontott cuccokat, de nem volt hozzá bizalmam ezért inkább vettem újat, ami biztosan jó.
A képeken a kiszedett alkatrész látható.

 
>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2009-06-08

Egyszer már állítottuk a szelephézagot, akkor csendesebb lett a motor, de most megint csattog. Szétszedtük, és azt lehetett látni, hogy a szelepemelő tőke el van fáradva. Ezeket kettessével lehet rendelni. A 6 db-ból 4 elég rossz, ezeket meg is rendeltem. Remélem a héten meglesz.

Megvan, megérkezett az alkatrész, és bele is került. Összerakás után alig hittem a fülemnek, ismét igazi v6 hangot hallok, semmi csattogás és egyéb mellékzörej (na jó, talán a szervó szivattyút hallom egy picit, de az már egy másik post lesz).