Mutasd

>> Szerviz2012-11-07

Az indítás utáni nyivákolás erősödött, már az autó bemelegedtével sem múlt el mindíg.
Mit mondjak, elég szar volt pl a temető parkolójában forgolódni egy marha hangosan nyivákoló autóval...

Mindegy, magad uram, ha szolgád nincsen elvén nekiálltam.
A főtengely végi hosszbordás szíj tárcsa pályafutása ért véget.

A csere végülis nem volt nagy mutatvány, a legkényelmetlenebb része a szíj visszafűzése volt.
Érdekes, hogy az új Dayco tárcsa kissé különbözik a régitől, ennek pl tényleg hosszbordás a palástja, nem sima mint a réginek.

Update:
Nem kéne különböznie a palástoknak... Az én tárcsámról HIÁNYZOTT a bordázott külsőrésze, így üzemelt ki tudja mióta... :S

Ezúton is köszönöm Tentacle cartárs segítségét!

>> Szerviz2012-10-29

Paff. Ma reggel zuhogó hóra keltem, kénytelen voltam még reggeli előtt felpakolni a kerekeket az autóra. Időközben a Norautónál akadt megfelelő kerékcsavar...
A hülye gumis (Abroncs Kereskedőház) a négy kerékből háromban úgy megtépte a csavarokat, hogy egy méteres zártszelvénnyel meg kellett toldanom a keresztkulcsot...

Meglepően csendesebbek az új téli Kormoranok, mint a fentlevő Dunlop nyárigumik voltak!


A hideg beköszöntésével elkezdett nyivákolni valami az indítás utáni percekben... :/
A csonka heteknek köszönhetően nem tudom mikor kerül cserére :(

>> Szerviz2012-10-29

Kellett négy téli abroncs is a korábban beszerzett gyári felnikre....
Már évek óta valahogy mindig a startguminál sikerül gumit venni, most is így alakult.

Kis olvasgatás és kérdezősködés után Kormoran Snowpro B2-t sikerült venni, meglátjuk milyen lesz

A Megyeri úti "Abroncs keresekedőház"-ba kaptam időpontot.
Itt kellően flegmán fogadtak, rábeszéltek egy ingyenes átvizsgálásra. A flegmaság némileg alábbhagyott miután nem tudták egyedül kinyitni a motorháztetőt sem :) Egyébként nem meglepő módon, mivel az előző napokban volt nagyszervíz, nem találtak semmi hiányosságot.

A négy abroncs felnire szerelése önmagában kb egy óra volt. A felnik végülis nem kerültek fel az autóra, mivel a meglevő kerékcsavarok rövidnek bizonyultak, és őnekik sem volt készleten hosszabb...


Sajnos így utólag a futóművet nem sikerült megfelelően belőniük... ezzel lesz még egy köröm - máshol.

>> Szerviz2012-10-29

Vétel után csak egy rettenetesen reccsenő lengőkart cseréltem. A többit Zé mester tanácsára mostanáig koptattam, hogy rendesen b@szódjanak el :)

Cserélve lett többek közt elöl a két alsó és a múltkor nem cserélt felső lengőkar, stabszilentek, ilyenolyan összekötők, féltengelycsillag; hátul szintén jópár dolog.

Most remélem egy darabig kuss lesz :)

Ja azon kissé meglepődtem, hogy a hátsó futóműben van műanyag alkatrész is, egy kis összekötő pálca személyében... :O

>> Egyéb2012-08-17

Kapott a vas egy LoudLinket. Vagy ezt igazából én kaptam? :))

Jó cucc, kellemesen szól, végre nem csak a rádió szól.

De már most tudom hogy előbb-utóbb az lesz a veszte, hogy nem írja ki a lejátszott zene címét... Persze ez a fejegység hibája, de akkoris... :/

>> Egyéb2012-07-04

Vettem egy szett gyári alufelnit télire :)

>> Szerviz2012-06-22

Végre kicserélődött a termosztát, most szépen beáll a mutató 90 °C-ra.
Kapott új fagyállót is.

Eddig menetközben nemigen akart feljebb menni 70-nél még nagyobb hőségben sem. Ez némileg zavart :)

>> Egyéb2012-06-01

Átírattam.
Arra a kérdésre hogy milyen ellenszolgáltatást is kapok ezért a meglehetősen komoly összegért, az okmányirodai ügyintéző csaj csak mosolygott...

Forgalmi: 6000
Törzskönyv: 6000
Vagyonszerzési illeték (rohadjanak meg...): 110kW * 650 Ft/kW = 71500

>> Egyéb2012-05-31

Ezt adják 18500-ért:

"A jármű egyedi azonosító adatainak, vizsgált műszaki adatainak és a járműokmánynak valódiságát megállapítom
A jármű 2012.05.31 12:56:35-kor nem szerepel a körözési nyilvántartásban.
A jármű egyedi azonosítói eredetiek. Az egyedi azonosítók adatai és a műszaki adatok vonatkozásában a jármű és a járműokmány adatai között nincs eltérés."

Illetőleg az eredetvizsgáló szakértő úrtól megtudtam, hogy a GT egy "ritka és nagyértékű sportautó"... :)

>> Szerviz2012-05-30

Szintén Zé. érdeme:
- új hátsó féktárcsák, betétek
- hátsó motortartó bak

Már nagyon kellett a bak, végre alapjáraton nem masszíroz az ülés, és induláskor nem remeg be a bódé :)