Álltalában sose találja senki. Merthogy a faceliftnél nem az ablaktörlő alatt van, hanem az anyósülés előtt, a műszerfal középkonzol mögött, leghátul. Nem kell mindkét oldalon bontani, csak az utasoldalon.
2db pici csavar fogja a képen látható "L" alakú konzolt, miután az lejött, a 2db szűrőbetét egymás után becsúsztatható a helyére. Majd konzol vissza, és kész.
A pollenszűrő mérete sem ugyanaz, mint a facelift előttinek, viszont a 2003 és azutáni 156-osokban is ugyanez van.
10e km-enként, mosóolajjal átmos, majd Selenia WRD-t bele!:))
Az olajleeresztő csavar nem bikából ráhúzandó a 156-on, mivel egy réz alátét és egy finom meghúzás biztosítja a tömített zárást.
Ezt nekem nem sikerült kifognom vételkor, a képeken látható módon jött csak le az olajleeresztő csavar.:(
Öntvény letisztítása és új fény, cinkbevonattal
Motor újjáépítése
A boxerek mágusától kapott alapanyagból kiindulva vadiúj motor építése kezdődik, csakis minőségi alkatrészekből.
Elkezdődik a nagy meló...
1.Teljes kicsontozás
2. Teljes lakatolás > Teljes alapozás >megint lakatolás > újra alapozás > fényezés... de ne rohanjak ennyire előre...:)
A képeken nincs tükör! Az egy másik sprint! (donor) :)))