Teljesen kicsontozva, csak olyan dolgok maradtak a kasztnin, amik elengedhetetlenek ahhoz, hogy felguruljon a garázsból.
Innen kezdhető a homokfújásra, lakatolásra való előkészítés.
A ventillátor szabályzó poti kicsit megmakacsolta magát, így szegényt ki kellett bogozni jól megszokott helyéről.:)
Pirelli Sottozero téli gumik is lettek újítva még januárban.
Gyári váltóméretre való visszatérés: a 225/45 azért igencsak túl nagy volt, és mivel új gumik kellettek, így a 215/45 ZR17-es PZeroNero lett belőle.
Állati komoly az úttartása, simán ajánlom. Már 2-3 hónapja fent van, és csak jót lehet mondani róla. (eddíg tartott, míg új akkut vettem a fényképezőgépbe :)) )
Lényeg, hogy nem csak jó, de nagyon dögös is lett tőle a kicsike...:)
"Luigi imád csak Ferrari!!!" :))))
Lecserélődött a gyári, sima kormány egy gyári bőrkormányra.
Blokk hátfal és karburátor talpak felújítása korongozással, majd 2 réteg cinkbevonattal. (Később, összeszerelés előtt még 1 réteg cink bevonat kerül rájuk.)
Újabb cinkréteg egy enyhe felületi csiszolás után. Megint fog állni egy hetet, és majd kap egy 3. réteget is...
Kicsivel jobb lett, mint újkorában!:))
Motoralkatrészek felkorongozást követő galvanizálása, arany színnel. Ki mondaná meg, hogy ezek majdnem 30 éves, szanaszét rozsdált tárcsák voltak???:)
Na ezért haladok ilyen marha lassan ezzel a projekttel, most már legalább a noszogatók is látják!:)
Cserébe a vas összes, legapróbb porcikája így fog kinézni, mint ezek az ékszíjtárcsák.
Motoralkatrészek arany színű galvanizálás előtti felkorongozása