Tagok >> gyml >> 164 2.0 TS 8V Super >> Blog
- Típus:164 2.0 TS 8V Super
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1997
- Színe:kék
Az autót trailer hozta és amellett hogy nem járt a motor, a kerék miatt sem lehetett menni vele. Az eladó elmondása szerint a téli kerékről nyárira váltásnál a gumis a légkulcs túl nagy nyomatéka miatt kitépte a menetet a kerékagyakból.
A látottak alapján úgy tűnik a felnivel is volt valamiféle próbálkozás (de szerencsére ez csak valami belerakott betét) emelett a csavarok nem megfelelően voltak behajtva és sérültek a menetek.
Mivel az autót eredetvizsgára járóképessé akartam tenni, ezért a passzoló M12x1.25-ös menetfúróval a kerékagy meneteit megigazítottam. Szerencsére inkább a kerékcsavarok sérültek, így ezeket kicserélve már nyomatékra tudtam húzni.
Az előző tulajtól kaptam egy új kerékagyat, vennem kell mégegyet a hozzájuk passzoló kerékcsapággyal és mindkettő cserélve lesz.
Az autót úgy kaptam meg hogy nem járt a motor. A gyertyákat kiszedve azt tapasztaltam hogy 4 féle van benne 4 különböző gyertyahézaggal. Emellett nem volt benne 1 dl benzin sem.
A csere és tankolás után már simán indult.
Régóta szerettem volna egy limuzin karosszériájú autót és mivel szivesen szerelem magam, ezért belevágtam egy újabb hobbi/project autóba. Csupán annyi volt az elvárás hogy a karosszériát ne kelljen hegeszteni és legyenek tiszta papírjai. Ezeket teljesíti.
Az autóval kaptam 4 téli/4 nyári felnit, 2 új hátsó lengéscsillapítót, egy plusz km-órát, néhány szilenetet és jó sok hibát.
Sikerült az árba a szállítást belealkudi, ami önmagában kb 60-70 ezer HUF lett volna.