Mutasd

>> Esemény2021-09-03

Sok-sok gondolkodás után visszavásároltam a 145-ösöm. 15 év után újra az enyém a legelső Alfa Romeóm! Meglátjuk mi lesz vele.

Még a megvásárlás előtt csináltam róla egy videót is, ez a teljes sztori :)

Költségek:
Autó: 110.000 forint
Tréler: 35.000 forint

 
>> Esemény2007-05-18

2006. szeptemberétől árultam, mert megtaláltam az új szerelmemet :) A GT mellett három hónapig még az enyém volt, sokat állt egy kereskedésben bizományban, míg végül átvittem a Csiki-Bege használtautó telepére. Aztán 2006. december 11. Koz nevű tagunk vette meg! Remélem sok öröme lesz benne!

A képen: közös kép az 145-ösöm új tulajával AlfaCityben! :)

>> Tuning és extra2007-05-14

2006. május 17-én beszerelték a napfénytetőt: itt a nyár :) Igazából úgy volt, hogy majdnem vettem magamnak egy Spidert a 145 helyett, csak végül az ésszerűség győzött. Első számú autónak nem lett volna praktikus. Így kénytelen voltam kárpótolni magam :)

A napfénytető márkája Webasto, teljesen automata volt, kulcskivételnél bezárta magát. De ha nyitva akartad hagyni, csak egy gombot kellett rajta megnyomni, és nyitott tetővel parkolhatott az autó a beélesített riasztó pedig vigyázott rá :)

Itt szerelték be: http://www.gima.hu/

>> Tuning és extra2007-05-14

2006. március 31-én felkerültek a 17-es Alessio Monza felnik, Pirelli P Zero gumikkal. Régi álmom vált valóra ezekkel a gurulókkal :) Köszönet a segítségért a Lariva Guminak, hogy Esztergomba már ezeken tudtam száguldani :)

>> Tuning és extra2007-05-14

2005 tavaszán Terra márkájú sportrugókat szereltettem be, amik 4 centivel megültették az autót... Szerencsére eddig sehol sem vertem oda az alját, egész jól lehet így közlekedni vele...

Sajnos 110 ezer kilométer után az első lengéscsillapítóim megadták magukat, így elterveztem, hogy kicserélem az összeset... Elérhető áron az FK szettjét tudtam megvenni, amihez rugók is jártak. Ezek kicsit hosszabbak voltak, mint a Terra rugói, így kb 3 centisre módosult az ültetés! :)

>> Tuning és extra2007-05-14

Az első lököst is átalakíttattam: eltűnt a rendszámtábla bemélyedése, így sokkal pofásabb lett az autó eleje. + matricarendszám. Akkor még hivatalosan lehetett ilyen kicsit csináltatni.

>> Tuning és extra2007-05-14

Később nem bírtam ki és 17-es re váltottam... :) A szép gyári 15-ös felnik pedig télen szépítik az autót, mert az acélfelni+dísztárcsa kombináció nem áll jól neki! :)

Sajna a figyelmetlen autóstársak miatt mindkét ajtómon horpadások voltak, ami annyira zavart, hogy újrafényeztettem őket. Ez lehetőséget teremtett egy kis átalakításra is, eltűntettem a zárakat.

>> Tuning és extra2007-05-14

Sajnos, amikor vettem, már az összes QV-t elkapkodták, így be kellett érnem az 1,6-os motorral. Mentális lóerők azért vannak: felkerültek a QV-lóherék a küszöbre, ha már ott volt a hely nekik :)

Persze én sem bírtam sokáig, és elkezdtem csinosítgatni: például a három év alatt kétfajta sportkipufogó volt rajta - a híres duplasugárhajtómű azóta már Teddy autóját díszíti :)

Kapott fóliát és 16-os felniket is a nyári szezonra.

>> Egyéb2001-01-30

Az autót 0 km-rel vásároltam 2001 januárjában, amikor a 147-es megjelenésekor kifutó modellként elkezdték kiszórni a raktáron maradt 145-ösöket. Kb. 800 ezer forinttal adták olcsóbban, mindenféle földi jóval felszerelve :) Csak a napfénytető hiányzik/hiányzott belőle, de az nagyon... :)

Az autót az Autóház Boldizsárnál vettem, 3.495.000 forintos áron.