Tagok >> Kristyon >> 146 1.4 (boxer) >> Blog
- Típus:146 1.4 (boxer)
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:Grafitszürke
tegnap szélvédő javítás volt rajta pont a velem szemben egy kis kavicsnyom. Amellet, hogy zavaró, a műszaki vizsga miatt is javítani kellett...
Megfúrták, feltöltötték, kb. 15perc és kész is volt.
Úgy alakult, hogy az alsó munkahenger elkezdte szórni az olajat, és mivel már nem kicsit...
így ki lett cserélve...
A második képen jól látszik a folyás...
az új munkahengerről majd később rekok fel képeket...
Diagnosztika megtörtént, ismét minden rendben a gépezettel :)
Ma délután egy órakor érkezett meg a mapszenzor, hamar ki is cseréltem és már indultam is műszakba. Amennyit sikerült menni vele jónak tűnik, de majd az új diagnosztikán elválik, hogy mennyire...
Ma gépre kötötték a verdát, és ki is dobta, hogy a mapszenzor olyan értéket ad, mintha padlóznám egyfolytában a gépet, ezért a nagy fogyasztásom. Remélem hamarosan lesz másik és kicserélhatam...
Ki takarítottam a szívó oldalt mert hidegen vissza-vissza durrogott, és olyan erőtlen volt a gép, takarítás után kategóriákkal jobb lett hidegen, de úgy festett ez nem mindennek tetszett. az alapjárati motor hamarosan meg is adta magát, és olyan túlfogyasztást produkált, hogy a benzin még az olajhoz is keveredett, így azt is cserélni kellett. Alapjárati motor, ill. olaj és olajszűrő csere.
Tegnapi vásárlás után nem volt hajlandó elindulni a kicsike. Már a műszerek sem akartak nagyon jelezni, pedig most tuti nem hagytam rajta semmi fogyasztót. Öröm az ürömben, hogy a szomszédban volt egy autókereskedés és volt nekik bikázójuk, igy be sikerült indítani, persze pöcc-röff. Ezek után irány az aksis, és kapott is új akkumulátort, megmérték a töltést is mivel csak így válalják a garanciát, és teljesen jó :)
Ismét fékbetét csere, most már normális Jurid betéteket kapott, végre nem vísít, ha fékezek, és normálisan is fog.
És két kép az előző betétekről elrettentő példának, hogy mennyire nem szabad elfogadni az eladó tanácsát az olcsóbb betétekkel kapcsolatban...
Mivel már elég jól megereszkedett a fejem felett a kárpit, és már zavaróvá volt hogy beszállásnál, néha cirógatta a hajamat. Hát utánna olvastam itt a fórumon, hogy hogyan is lehet orvosolni ezt a dolgot. Így rá szántam magam, és kezdetnek vettem szürke kárpit anyagot, és nekiláttam. A külömböző műanyag elemeket könnyen el lehetett távolítani, de azt senki nem írta le, hogy ez a papírszerű valami oda is van ragasztva a tetőlemezhez, na én ezzel kínlódtam a legtöbbet, mire el sikerült őket választanom egymástól. Maga a kárpit anyag mivel már amúgy is meg volt indulva könnyen levált, és azt a szivacs szerű valamit is elég könnyen le lehetett dörgölni. Tisztítás után palmatextel kenytem le azt a merev papírt, sajna nagyon régi volt a ragasztó így elég nehézkes volt felvinni a felületre. Még az új kárpitot kellett szépen rásimogatni a ragasztóra, még jó, hogy aránylag könnyen lehetett nyújtani, így szépen befeküdt a gödrökbe is. Kicsi száradási idő után Körbevágtam, és kivágtam a különböző alkatrészek helyét. Már csak vissza kellett rakni a helyére a többi alkatrésszel együtt. Ez az egész művelet nekem négy órámba került, és ha már csak egy évet is kibír, azt mondom, megérte, legfeljebb legközelebb veszek friss ragasztót is :)
El volt törve a kondihűtőm a becsatlakozó csonknál, na ezt kellett javítani. Teljesen ki volt száradva, még olaj sem volt benne. Ellenőrizték a szűrőt, ami jónak bizonyult :) egy kicsit feljebb kellett csavarozni a kondihűtőt, mert nagyon feszűlt az egyik tömlő, nyomást, ill. vákumot is ellenőriztek és feltöltötték olajjal, és gázzal, a gyári adatoknak megfelelően.