2010. 08.03.-án vettem 3580000 magyar királyi forintért. Akkor az óra 88000-et mutatott. Elkezdtem használni, azt vettem észre hogy fekvő rendőrön való áthajtáskor egy koppanást hallok hátulról. Vas felemel, rángat, cibál és semmi. A koppanás marad. Majd rázópad és megint semmi. Kopp megvan még mindig. Bosszantott a dolog, megint alámentem és tapogattam s láss csodát a jobb hátsó rugóból le van törve egy kis darab. 2db gyári új rugó megrendel, majd kicserél. A rugók színkódja citromsárga/citromsárga/rózsaszín/zöld (1.9Jtdm 16v SW-hez). A lengéscsillapító alsó csavarjai ami a képeken látszik az gyárilag a másik irányból voltak bedugva. Nem is értem hogy milyen technológiai sorrendben rakták össze, mert kihúzni nem lehetett abba az irányba. Ezért le kellett vágnom a fejét és úgy tudtam kivenni az ellenkező irányba. Egyébként berohadva nem volt, könnyedén mozgott csak éppen beleütközött a lengőkarba, ami gyárilag össze van hegesztve. Két új csavart is vettem hozzá. A képeket egy másik javítás alkalmával csináltam, mert akkoriban még nem gondoltam hogy másnak segítség ha éppen rugó cserén töri a fejét.
2 ablakemelő ablaktörlő akku bowden chip csere csere1 cseréje csomagtartóba csuklók dísz dpf egr első fedél fék féltengely festés gumi gyertya happy hátsóülés helyzetjelzőbe hibajelzés horganyzás izzító izzó kerék kerékcsapágy kézifék kipufogó klíma kormánycső kormánymű kormányolaj küszöb led lengőkar logo map motor műszaki nyomásérzékelő olaj pajzs+embléma pollen projektor radionav rendszám rugó rugók sárvédő sérülés stabilizátor szenzor szívargyújtó szívósor szűrő termosztát tisztítás tuning ülés váltókarburkolat vásárlás/hátsó védő vezérlés világítás vizsga zár zsírzás
>> SzervizAlfa 159 1.9 JTDm 16V SW // 2010-09-10