2012. 01.16.-án azaz 4 napja előkerültek a gyárban elrejtett lovak. Vagyis a gyári butítás ill. még egy kicsi vissza lett írva a motor vezérlő elektronikába. Az OBD csatlakozón keresztül mindenféle megbontás nélkül. Nagyon sokat vívódtam a témában, olvastam itt-ott aztán Tibcsi166 ajánlására döntöttem. Füst nincs hátul, a fogyim meg úgy néz ki hogy csökkent, de majd egy hónap múlva már pontosabb értékeket tudok mondani. +30LE és + 70Nm. A hosszútávú működésről majd beszámolok.
Update: 2012.09.24.-én 120000km-nél a fogyasztásom a 7.02 l/100km. A remap után már 9000km került a vasba, azóta is teszi a dolgát. Annyi változott (az erőnléten kívül) hogy a fedélzeti szerinti fogyihoz előtte 0.2 litert kellett hozzáadni a valós értékhez, utána viszont 0.6 litert kell hozzá adni.
Ricsi mester munkájával maximálisan meg vagyok elégedve. DPF +EGR..stb minden gyári maradt. Az átlagos DPF regen 800km-ként van. A fogyasztás csökkent-e? Nem tudom., mert azóta élvezem a nagyobb nyomatékot:-) Végül is nem a spórolás miatt csináltattam.
2 ablakemelő ablaktörlő akku bowden chip csere csere1 cseréje csomagtartóba csuklók dísz dpf egr első fedél fék féltengely festés gumi gyertya happy hátsóülés helyzetjelzőbe hibajelzés horganyzás izzító izzó kerék kerékcsapágy kézifék kipufogó klíma kormánycső kormánymű kormányolaj küszöb led lengőkar logo map motor műszaki nyomásérzékelő olaj pajzs+embléma pollen projektor radionav rendszám rugó rugók sárvédő sérülés stabilizátor szenzor szívargyújtó szívósor szűrő termosztát tisztítás tuning ülés váltókarburkolat vásárlás/hátsó védő vezérlés világítás vizsga zár zsírzás
>> Tuning és extraAlfa 159 1.9 JTDm 16V SW // 2012-09-24