Ma kicseréltem a két kézifék bowdent. Már ráfért a csere, mert a bowden ház szét volt repedve, a gumi porvédője pedig darabokra volt szakadva. Még gyári volt benne, télen párszor befagyott a bele szivárgó víz miatt. Most olyan mint új korában, könnyen mozog és stabilan fog + azonnal oldja a féket, nem szorul. A cseréjéhez ki kellett volna szedni a két első ülést is + a "B" oszlop burkolatát hogy a hátsó padlókárpitot ki lehessen szedni, mert a bowdenek alatta rögzítve vannak a padlólemezhez. Én nem vettem ki, mert a "B" oszlop burkolatát olyan bolhák tartják mint a csomagtér ajtó belső fedelét és azok nagyon könnyen törnek. Inkább vakon, a kárpit alá benyúlva tekertem le ill. vissza a bowdent rögzítő fém tartók anyáit. A könyöklő és a hátsó üléslap + a két hátsó küszöb burkolat kiszerelése viszont elkerülhetetlen.
2 ablakemelő ablaktörlő akku bowden chip csere csere1 cseréje csomagtartóba csuklók dísz dpf egr első fedél fék féltengely festés gumi gyertya happy hátsóülés helyzetjelzőbe hibajelzés horganyzás izzító izzó kerék kerékcsapágy kézifék kipufogó klíma kormánycső kormánymű kormányolaj küszöb led lengőkar logo map motor műszaki nyomásérzékelő olaj pajzs+embléma pollen projektor radionav rendszám rugó rugók sárvédő sérülés stabilizátor szenzor szívargyújtó szívósor szűrő termosztát tisztítás tuning ülés váltókarburkolat vásárlás/hátsó védő vezérlés világítás vizsga zár zsírzás
>> SzervizAlfa 159 1.9 JTDm 16V SW // 2015-05-01