A múlt héten kaptam meg a matricarendszámot, amit a székesfehérvári (mivel ott lett forgalomba helyezve/igényelve) okmányirodában vehettem át. Cserébe le kellett adnom az egyik alu rendszám táblát. Mielőtt felragasztottam volna, el kellett tüntetnem azt a 9!db lyukat amik a rendszám tartók miatt lettek fúrva a lökhárítóra. Nem hagyhattam úgy, mert egyrészt hátulról a lyukakon keresztül teleragad kosszal, aminek következményeként előbb utóbb felhólyagosodna. Másrészt pedig csúnyán átütnének mivel a lyukak szélei kiállnak a síkból a csavarok miatt. Szóval először leszedtem a rendszám tartót, aztán lemostam (most csak ezt a részt) a helyét. Majd kis kézi csiszoló géppel kicsiszoltam homorúra a lyukak széleit. Ezután két komponensű Würth fekete színű műanyag ragasztójával kitöltöttem a krátereket. Kb fél óra múlva a tökéletesen megkötött ragasztót síkba csiszoltam. Most már mehetett fel a rendszám, de előtte még jól bepermeteztem vízzel a lököst hogy az esetlegesen beszorult buborékokat ki lehessen préselni alóla.
2 ablakemelő ablaktörlő akku bowden chip csere csere1 cseréje csomagtartóba csuklók dísz dpf egr első fedél fék féltengely festés gumi gyertya happy hátsóülés helyzetjelzőbe hibajelzés horganyzás izzító izzó kerék kerékcsapágy kézifék kipufogó klíma kormánycső kormánymű kormányolaj küszöb led lengőkar logo map motor műszaki nyomásérzékelő olaj pajzs+embléma pollen projektor radionav rendszám rugó rugók sárvédő sérülés stabilizátor szenzor szívargyújtó szívósor szűrő termosztát tisztítás tuning ülés váltókarburkolat vásárlás/hátsó védő vezérlés világítás vizsga zár zsírzás
>> EseményAlfa 159 TBi Berlina // 2015-12-16