Ma a Cartársak javaslatára lezsíroztam a kormánymű gumiharang alatti részeit és a belső kormánycsuklókat. A művelethez kb 2 óra kellett. Szükség volt hozzá (nem egész) egy tubus Tutela All Star zsírra, (köszönet érte Erhard-nak) 2db Oetiker PG167 típusú 16700063 cikkszámú bilincsre és egy bilincs roppantó fogóra. Én a KS Tools 115.1050 számú fogóját használtam.
Művelet: mindkét első kereket le kell venni, kormányzárat oldani. A külső gumiharang bilincset oldani és kihúzni a gömbfejig. A belső gumiharang bilincset egy lapos csavarhúzóval szét kell pattintani -ez a továbbiakban nem használható, helyére majd újat teszünk-. Ezután a gumiharangot óvatos körkörös mozgatással le kell húzni a kormányműről. Ha a bal oldalt csináljuk akkor jobbra kell fordítani ütközésig a kormányt. A régi zsírt le kell takarítani, majd bekenni az újjal. Az összeszerelés fordított sorrendben. Az új bilincset össze kell pattintani, majd roppantani a fogóval. A kerék visszaszerelése előtt az agy középső részét (ahol a felnivel találkozik) bekentem Liqui Moly LM508 ASC (hochtemperatur paste) "rézpaszta"-val hogy ne rohadjon rá a kerék.
2 ablakemelő ablaktörlő akku bowden chip csere csere1 cseréje csomagtartóba csuklók dísz dpf egr első fedél fék féltengely festés gumi gyertya happy hátsóülés helyzetjelzőbe hibajelzés horganyzás izzító izzó kerék kerékcsapágy kézifék kipufogó klíma kormánycső kormánymű kormányolaj küszöb led lengőkar logo map motor műszaki nyomásérzékelő olaj pajzs+embléma pollen projektor radionav rendszám rugó rugók sárvédő sérülés stabilizátor szenzor szívargyújtó szívósor szűrő termosztát tisztítás tuning ülés váltókarburkolat vásárlás/hátsó védő vezérlés világítás vizsga zár zsírzás
>> SzervizAlfa 159 1.9 JTDm 16V SW // 2012-12-28