Nagyon nagy szervíz.
Indításkor, leállításkor csattogott a motor, rázott a kasztni (vibrált) egy ideje, tudtam hogy mi vár rám, eljött a szentháromság, egyben az első fékekre is sor került és jó pár bosszantó "apróság".
Kuplung szett (+kettőstömegű, kinyomó csapágy), munkadíjjal 413 425 (ebből 40 a munkadíj)
Főtengely szimering 9050
Olajcsere (olaj levegő pollen szűrővel) 27500
Izzítógyerta 4db 16000 +4000 munkadíj
Kézifék bowden 11000 + 15000 munkadíj
Kárpit patent 6000 (kézifék bowden cserével járulékos veszteség)
Első féktárcsa 2x19500 39000
Első fékbetét szett 31650
Első fék munkadíj 6000
Fékolaj 3000
Szervó olaj 8800
Ezeknek a munkadíja 4000
Ablakemelő szerkezet (bontott) 17000
Ablakemelő panel (bontott) 15000
610 425 , külön köszönet a szentháromságnak a 2/3-ados győzelemért :)
Drive excel tábla (kimutatás)
Ehhez még plussz infó hogy semmilyen alkatrészt nem vadászok netről erről arról és nem trükközök a számlával. Így viszont teljes nyugalommal veszem át az autót, ha valami nem okés DZ és a másik szerelőm mindig mindent ingyen vállalt, ha visszavittem mert nem tetszett vagy nem úgy sikerült és én még izzítógyertyát sem tudok cserélni.
Ezzel elértem azt az árszintet (3 156 075 Ft) amivel autót lehet venni a piacon, de még nagyon messze van az a kategória amibe szívesen ülnék is.
szerk: lemaradt a 610 után a 425
Az up to date kimutatásokban a narancs tételek a váratlan tételek voltak.
Turbó:
Megvettem egy hétre rá mentem autópályázni egy kicsit kipróbálni mit bír "kicsivel" a sebesség határ felett le is tiltott, ne hogy törvényt szegjek, egészen 80-ig lassultunk, kiálltam, kereskedő felhív, ki kellene olvasni a hibát. Újraindítás után check engine világított de nem volt tiltás. Viszonylag lassú tempóban felértem (már az út 75%-a megvolt, nem akartam visszafordulni).
Aztán összetörtem a lábam, bátyám levitte vidékre a kereskedőhöz az autót hogy akkor nézzenek rá, én maximum automatás kocsit tudtam volna vezetni. A turboval ügyködtek valamit, többet nem tiltott le, cserébe szirénázott. Erre DZ hívta fel a figyelmem hogy nem olyan jó jel, de még menni fog egy darabig.
Egy horvát kirándulást (1400km) kibírt és még utána is ment volna tovább, de nem akartam hogy nagyobb baja legyen. Munkahelyemhez közel találtam egy szervízt, kollégák ajánlották, még egy alfás is.
3. kerületi szervíz
Turbo középrész csere lett, és akkor már komplett vezérlést is cseréltettem. Azóta nem fütyül, alacsonyabb fokozatokban sokkal kezelhetőbb lett, pályán közlekedni nem volt semmi különös, de az egyes kettes kicsit fura volt, lehet köze volt a turbohoz.
szerk: egy posttal lejjebb már szerepel a 310 000Ft
The story so far:
Up to date kimutatás
Kocsi ára 1 800 000 Ft
Műszaki vizsga 25 000 Ft
Turbó felújítás (Garrett) 150 000 Ft
Vezérlés csere 110 000 Ft
Olaj (Selenia WR Pure), szűrő, miegymás 50 000 Ft
CONTINENTAL - AllSeasonContact - négyévszakos 205/55/R16 108 700 Ft
Android head unit 91 000 Ft
Ablakemelő gomb 5 000 Ft
Szíjtárcsa (Gates), szíj, tréler 70 000 Ft
Polír 15 000 Ft
Akkumulátor (varta) 30 000 Ft
Meghúztam a mélygarázsban 100 000 Ft
Summa 2 554 700 Ft
Planned 2019:
Lendkerék 200 000 Ft
Kuplungszett 100 000 Ft
Kinyomócsapágy 60 000 Ft
Fékek ?
Szerk, kivettem a költségből az árát, mert besorolta szervízdíjnak az oldal