Hatalmas csattanás jött a motortér felől, melyet súrlódó hang kísért. Megálltam, és csak azt láttam, hogy furán áll az ékszíjtárcsa. Hát, az bizony leszakadt... Félre tolás, Facebook-on segítség kérés, majd utána szervizbe vontatás. Ékszíj tárcsa, ékszíj csere, valamint ha már ott van, a fékcsövek is cserélve.
Az autó eleje kopogott, szerencsére csak a stabrudakat kellett cserélni. A légzsák visszajelző random világított, a legváratlanabb helyzetekben és ideig. Már az összes csatlakozót átnéztem, WA 40-eztem, de aztán kiderült, hogy a csomagtartó jobb oldalában lévő volt a bűnös. Valamint az üzemanyag csövet elkezdte kidörzsölni a toronymerevítő, ide egy plusz gumidarab lett a megoldás. Minden Zé műhelyében került orvoslásra.
Ismét Miskolcon voltam napokig, így Vittorio megint rendbe rakta az autó elejét. Többször emiatt nem szeretnék menni hozzá!
Ismerősöm családi házának kertjébe akartam beállni. Végülis sikerült. De a kapu alja magasabb volt, mint amire számítottam... Reccs! Félve szálltam ki, mert biztos voltam benne, hogy mi vár rám. Be is jött az aggodalmam. Az eredmény látszik a képeken. 9 hónap alatt sikerült harmadszor leamortizálni a 9 éve fent lévő Novitec toldatot. Nem jellemző rám ez a figyelmetlenség...
A turbo kicsit szorult. Csak takarításnak indult, de felújítás lett belőle. Olajcsere is volt, meg fékfolyadék csere is. Na meg a szervizben eldurrant a szervócső is.
És felkerültek a Blackline felnik is az autóra.
Évek óta szerettem volna birtokolni egy Alfa GT Blackline felnigarnitúrát. Viszont az árát magasnak találtam, és amúgy is kevesen adták el. Egyszer majdnem sikerült beszerezni egyet, de az eladó végül visszalépett. Most viszont egy némileg padkázott, de amúgy rendben lévő garnitúra került a birtokomba.
A csatornafedél okozta sérülés ismét helyre lett állítva, természetesen Vittorio által. Fizetett az illetékes, így ez a gond megoldódott. A beszerzett új emblémák is felszerelésre kerültek. Megnézettem a bal első ülés fűtését is, mert az nem működött, szerencsére csak kontakthiba volt. Valamint nagyon régóta játszotta a lámpamosó azt, hogy spriccelés után nem ment vissza a helyére. Ez anyira nagy problémát okozott, hogy ennek köszönhetően az ablakmosó víz elfolyt szépen lassan. Ebben a trutyi időben ez meg annyira nem szerencsés, úgyhogy ez is javításra került egy kis izé (nem tudom a nevét, ez osztja ketté a tartályból jövő folyadékot) cseréjével. Most már jól üzemel.
Az autó elején az embléma már nagyon kopott volt. Matrica volt ráragasztva, ami szintén kezdte megadni magát. Úgy döntöttem, hogy lecserélem valami szépre. Így hát vettem az autó stílusának megfelelőt. Andreas nagyon készséges volt, ha a munka nem szólt volna közbe, még le is cserélte volna az autómon...
Mivel tavaly sikerült elhagynom a 4 felniből 3 kupakot, kellett új. Rendeltem kupakot az Ebay-en, GT pedig matricát készített rá nekem. Nem bonyolítottam túl, ugyanaz a logo került rá, ami eddig is volt.