Blog >> kul
Fél 8kor indulás ~11 körüli érkezés
Gyorsulás a többi alfással ami már hiányzott :)
Giulietta 8c Compentizione vörös szín, ami a kis JTD jövő évi fényezésében lesz szerepe, vagy nagyon hasonló árnyalatban.
Tombola kezdéséről majdnem lecsúsztunk, de még időben oda értünk és rá két percre már ki is húztak, amin nyertem egy Petronas ajándék csomagot. Ez már a második nyereményem tőlük :)
A csomag rengeteg minden jót tartalmaz 2 fő részére.
Itthon felfedeztük hogy az öv táska szintén tartalmaz ajándékokat. /utolsó kép :)
Nagyon jó nap volt és jövőre is mennünk kell! :)
Az ajándéknak nagyon örülünk és hasznát vesszük :)
Este fél6kor indulás haza, csak kajáltunk egyet még út közben :) Fél11re haza is értünk :)
KUL18'
KUL18'/2
Már 3. éve ott vagyok, a kedvenc rendezvényem az évben!
A szokásos volt, most is nagyon tetszett. De nincs lámpa ami indítana, de most még ember is alig akadt aki rajtoltatta volna az autókat. Dudára indulni nem csak gáz,hanem rossz is, össze-vissza startolnak a kocsik. Amit én fejlesztenék végre jövőre az legalább 1 vagy 2 fizetett ember akinek olyan bonyolult feladata lenne,hogy elindítsa a versenyezni vágyókat. A többi teljesen rendben van!
Kérem a szervezőket vegyék fontolóra, köszi :)
Egy év kihagyás után majdnem megint nem jött össze. Két nappal a találkozó előtt lett biztos, hogy tudok menni, ha egy nap alatt megjárom oda, vissza. 850km, ám legyen.
Két éve olyan erős volt az élmény, hogy el kellett jönnöm ismét.
Nem bántam meg. Az idő, ahogy kell (és szokott), kellemes, napsütéses őszi ajándék nap volt a természettől.
Rögtön ismerősök, barátok fogadtak, jó volt megérkezni. Igazából lett volna egy kis dolgom 4 óra autózás és 7 deci ásványvíz után, de erre itt nem volt idő :-) Hazacsörögtem hogy landoltam Kaposújlakon, és pár pillanat múlva már ALFA159 Tomi szörnyetegének a hátsó ülésén kapaszkodtam. Erős kezdő élmény volt egy ilyen találkozóhoz. Három menet. Az utolsó nitro-val, Falkokc ellen (szintén nitro-val). Huhh...The Fast and the Furious. Ennyi jutott eszembe :-)
Lehet hogy vesztemre ültem be oda? A saját autóm hirtelen vánszorgó csiga lett, és kivillant a tuningördög patája sok év után újra. Elnyomtam, eltemettem, lebetonoztam és egy chiptuniggal kiszúrtam a szemét. De visszajött a szemét..
És hát előkerült Föckös laptopja, a kábelek és már bújtuk is a táblázatokat, hol mennyit lehet még ráírni, egy kis nyomást még, ez a limiter feljebb, áááháá ez fogja meg...franc. Kell erre egy nagyobb turbo, kevés a levegője. Elvesztem.
Remélem kialszom. Bár ha jól látom egy másik ablakban most is turbo hirdetések vannak megnyitva, szóval erről ennyit.
Majd jövő ilyenkor kiderül, hogy kialudtam e. Egy biztos, ismét nagyon jó volt, mint legutóbb: Napsütés, Alfák, Betoncsík
Alapjaiban megváltoztathatnak a terveket Lolával kapcsolatban.
Történt ugyanis, hogy a kaposi talin a differenciálmű elfáradt. Illetve 99%, hogy az, de még szétborítva nem lett, csak emelőre álltunk.
Tehát az autót így nem árulom tovább.
Gyári diffit belevenni felesleges (drága és ugyanez lesz a vége). Bontott diffit keresni felesleges (annyival nem olcsóbb, mint amennyivel rövidebb a várható élettartam)
Ergo, Q2 diff kell bele.
Ez egyben egy felhívás azokhoz, akik tudnak új Q2 alkatrészt (+ a kellékanyagokat) beszerezni, ajánlatok jöhetnek :)
Szóval jó ez a KUL csak mindig kurta drágára jön ki :)
(Tavaly egy csúnya fehér Fabia okozott nem tervezett pluszkiadást, idén a tréler...)
Avagy első KUL találkozónk. Nem is tudom miért nem jöttünk eddig. Eldöntöttük hogy jövünk, már csütörtökön felmentünk Bp-re rokonokhoz. Szombaton így egy ő másfélórás autózással elértük Kaposújlakot. A pálya végéig magányosan gurulgattunk 150-es tempóval, a lehajtónál a tükörbe pillantva két vidám Alfás villantott hátulról. Ferkoék és George-ék voltak. Egy darabon együtt konvolyoztunk, már ez megadta az alap hangulatot. Nekünk aztán meg kellett állni gyermek-egészségügyi szünetre pár percre. Mire a reptérre értünk, úgy 11 körül már csikorogtak a gumik, ment a gyorsulgatás folyamatosan, közben néha repülők szálltak fel, illetve ijesztgették alacsony átrepülésekkel a jónépet.
Mivel főzéssel mi nem készültünk, a helyi büfé fatányérosát kóstoltuk meg. Finom volt, és akkora adag, hogy még uzsonnáztunk és vacsoráztunk is belőle. Szuper volt. A kávé annyira nem, de ilyen étel után nem számít.
Aztán sétálgatva láttam hogy Ferko melegíti a vasat. Én is még hezitáltam, hogy menjek, ne menjek, aztán csak arra jutottam ha már eljöttünk ide, párszor megkergetem az aszfaltcsíkon a kistraktort. Nem bántam meg. Eddig még sosem gyorsultam így élesben legális keretek közt, mindíg csak spontán lámpától ismeretlenekkel. Hát így jobb, de csak tét nélkül. Sportként nem tudnám értelmezni, játéknak viszont nagyon jó!
És azért ha közvetve is de végképp bebizonyosodott, hogy nem csak érzetlóerőket hoz egy chip tuning. Nekem ez többet ért mint egy teljesítmény mérés, visszaigazolta számomra hogy jól érzékelem én azt, hogy mit tud a kis hergelt 146.
A tankolással is szerencsém volt, megint a luk-nál tankoltam, és nem hiányzott a ménesből egyik paripa sem. Szépen forgott 4500 fölé. A videoról visszanézva nem is füstöl olyan vészesen, csak mint a többi jtd amikor telitalppal megindítják.
Összességében nagyon szuper volt. Három futamot mentem, ízelítőnek elég volt, jövőre visszajövünk!
Nagyon jó találkozó volt, mint mindig. A személyes kedvencem... Kis családom is velem tartott, a kislányom igazi gyorsulás-rajongó lett. Ez most vajon jó nekem végül is? :)
up to date: nagyon köszönöm G-MANN cartársnak az önzetlen segítséget a talin. Hozzájárult, hogy mostantól navigálva érkezhessek oda, ahová akarok.
Életem második találkozója. Az AC12-vel ellentétben, csodaszép őszi időjárás. Kalandos odaút, és frankó, 12 fős Alfás konvoj!
Helyszín egy lepukkad szocialista reptér, ami tulajdonképpen a célnak megteszi, és egyébként van egy fajta különleges kisugárzása. Talán az, hogy mesélni tudna a múltról, akárcsak az Alfa Romeo.
Mivel jelentkeztünk a főzőversenyre, ezért nekünk kicsit másról szólt a találkozó (1-5. kép). A cél a dobogóra kerülés volt. Ez, össze is jött, de ha egy kicsit a teríték jobban klappolt volna, akkor talán az arany is meglett volna. Jutalmunk, egy Selénia Racing olaj (8. kép), az Elaforg 2000 Kft. felajánlásával, melyet remélem sikerül becserélnem.
Ez úton gratulálok a résztvevőknek és a győztesnek. Azt gondolom, hogy remek munkát végzett mindenki.
Főzés közben kis jó társaság jött össze (5-6. kép): Csabiii159, Alfa159, Roli és Erhard és családja személyében.
Az elpakolás után, még volt alkalmam kipróbálni a kifutópályát amolyan light-os tempóval.
A lemenő napsugarak támogatásával, pedig született néhány fantasztikus kép a találkozó végén (9-12. kép).
Kis érdekesség, hogy odafele menet sikerült összeszednem egy potyautast, egy megboldogult madárka személyében. Csórikám felkéreckedett a Scudetto-ra, melyet hál' Istennek nem tört el.
A szervezőknek ez úton köszönjük a nagyszerű munkát. Jól éreztük magunkat.
Tettem fel az FTP-re is képeket Jelszó: AlfaAmore adatlapján.
UPDATE: 2012.10.26.:
Minek által múlt héten fent jártam Százhalombattán, telefonegyeztetésein nyomán felugrottam az Elaforg 2000 Kft. üzletébe Budapestre, ahol készségesen kicserélték a megnyert olajat, egy a diesel vasamba valósi Selénia WR PE (Pure Energie) 5W-30 5l-es olajra. Segítőkészségüket ez úton is köszönöm!
(1008-1011)
sződ-nevelek - budapest (autómosás) - tihany - nagyvázsony (kinizsi vár) - hévíz (hotel) - keszthely (festetich kastély) - szigliget (vár) - tapolca (pizza, tavas barlang) - sümeg (vár) - hévíz (hotel) - kaposújlak (KÚL) - kaposvár (kaja) - hévíz (hotel) - keszthely (balatoni sétahajózás, kastély cukrászda) - tihany-sajkod (romtemplom) - budaörs (vásárlás, 8C:) sződ-nevelek
mindösszesen 794km, 8,xx l-es átlagfogyasztással
[Költségeim: kézi autómosás 300Ft]