Blog >> kerékőr
Ma Zsolesz_145 jóvoltából sikerült beszerezni kerékőrt a felnikhez. Fel is pattintottuk őket a helyükre, most már nyugodtabban hagyom kint az autót a pesti utcákon :).
Ma Zsolesz_145 közreműködésével felkerültek a kerékőrök. Asszem nem árthat Pesten egy ilyen kis apróság.
Végre sikerült szeretnem egy szett új mozgókúpos kerékőrt!
Nem egyszerű feladat, főként a mozgókúp végett, másrészről pedig az 1.25ös menetemelkedés miatt.
1.5el Dunát lehetett volna rekeszteni...
Egy szó ,mint száz, végre megvan, postával 4ezerért. Azért barátibb, mint 9.000 máshol.
Most már van aki vigyáz a japan racingre :)
A képen a felni elég retkes (pedig hátsó), háát igen. Fehér felnit mazohistáknak...... :)))
Megjöttek a még szükséges kerékőrök!
Típus: Farad B63D
Méret: M14 x 1,5 - 25 mm, 60°-os kúpszög
Anyagminőség: 10.9
Bevonat: tüzihorgany
Egyedi fej, gyári kóddal, 2 db kódkártyával. A pótfej, kód alapján, 4000 Ft-ért, mely két nap alatt megjön légipostával.
Az eladó:
Mercsényi Miklós
bmwmotorsport01@gmail.com
off :)
Az ár: 7.000,-Ft
Ja, és Made in Italia! :)
Múlt hétvégén lecseréltem a kerekeket télire, viszont az utolsó kerékőrrel történt egy kis "baleset". A kerékőrös toldatról letört egy darab. Valahogy kibicsaklott a helyéről, és letört.
Voltam gumisnál, de csak annyit tudott mondani, hogy menjek alfa szervizbe. Egy másik gumis azt mondta, hogy megpróbálhatja azt, hogy odahegeszt egy csavart, és azzal kicsavarja, viszont valószínűleg a felni is megégett volna, így ez nem igazán tűnt jó megoldásnak. Ezt meghagytam végső megoldásnak (szerencsére nem volt rá szükség).
A megoldás az lett, hogy kifúrtuk a csavart a helyéről. Mivel az a kerékőrös csavar úgyis kuka, így mindegy volt, hogy mi lesz vele. Ráadásul így a felninek sem lett semmi baja! :)
Hozzávalók a művelethez:
- 1 db Alfa Romeo 145
- 1 db törött kerékőrös csavar
- 1 db vídiás fúró
- Keresztapám :)
+némi idő