Fényeztettem a lökhárítót és mivel "D" típusú matrica rendszámom van, két választásom volt: A fényező kimaszkolja a rendszámot és körbefújja, ahogy tudja vagy lekaparja az egészet és szépen telibe fújja a lökhárítót.
Gondolkoztam egy kicsit és egyrészt nem akartam gányolást, másrészt az első rendszám már így is elég rossz állapotban volt, rendesen hámlott. A második opció mellett döntöttem és elmentem a kormányablakhoz új rendszámot igényelni.
A legjobb része az volt az egésznek, hogy a kormányablakban kapott igazolással 30 napig legálisan járhattam első rendszám nélkül. Aki Alfás az érti, mire gondolok. Ezeken az autókon csak nyűg elöl a rendszám. Középre nem lehet tenni a pajzs miatt és sehol sincs igazán jó helyen, mindenhol csak belerondít a kocsi orrának esztétikájába.
De véget ért ez az időszak is, így fel kellett helyeznem az új matrica rendszámot. Szöget ütött a fejembe, hogy nem szép ez így. Persze hatósági jelzést rongálni nem csak nem illendő, de nem is törvényes. Ennek ellenére hajlandó voltam áldozni a szépség oltárán és lenyesni a rendszám vastag keretét. Így egy kisebb méretű, de még mindig minden információt és jelzést tartalmazó rendszámom lett, ami szebben virít az autó elején.
Ma a debreceni Pilkington AGR Ablaküveg centrumban kicserélték a repedt első szélvédőt, természetesen a gyárinak megfelelő Pilkington üvegre.
Kifogástalan munkát végeztek, nincs nyoma a cserének, még az alsó sarkokban lévő műanyag takarók is szépen állnak a helyükön.
Külön köszönet a segítőkészségükért, beállhattam felragasztani a matrica rendszámot, illetve segített az egyik kolléga zsírtalanítani, kicsit megmelegíteni.
A kinti -5 fokban nem sok esélyem lett volna.
6 Celsius fok, pára, és én rendszámot ragasztok :-)
Pityukomának köszönhetően sikerült szépen befoltozni 6 csavar lyukat a művelet előtt.
Matrica vízszintessége nem tökély, nem tudtam mihez állítsam és mire rájöttem, hogy a lökhárítóban gyárilag meglévő kis gödröcskékhez kellett volna pozicionálni, már fent volt :-(
Na mindegy, az előző autón lefelé konyult, ez meg kevésbé ugyan, de felfelé egy kicsit. Hajszárítóval melegen tartva vizesen ragasztottam.
Javaslom ezt a cikket.
A hosszú hétvégének, és a jó időnek hála meg tudtam csinálni a kocsin azokat, amiket szerettem volna. Szerencsére műszaki hiba nincs, úgyhogy csak csinosítgatásra volt szükség.
Tegnap:
Lemostam, kiporszívóztam a kocsit (ráfért már nagyon). Most olyan mint egy új kocsi. :D
Bekerült az új fejegység is. Mégpedig egy LG LCF600-as. Tetszik, jobban szól mint az előző Blaupunkt.
Ma:
Még télen rendeltem innen az oldalról rendszámtartó keretet, matricákat, viszont akkor nagyon hideg volt, nem akartam kint a hidegben küzdeni vele. :) Most viszont jó idő van szerencsére, úgyhogy felkerült a kocsira az új rendszámtartó keret (Igaz ehhez meg kellett fúrni a lökhárítókat, mert nem jó helyen voltak a hézagok a kereten. Sebaj, fent van.)
Felkerült oldalra a kígyó is, és hátra egy Bella Macchina matrica.
(1218) Halesztől átvettem a matricákat és az egy pár amore-s rendszámkeretet.
elkészült előre a matrica-rendszám, begurultam a műhelybe és rásímogatták. legalább 10 lőerőt számít az áramvonalasság miatt :-)
Két hete vasárnap lekerült hátulról a rendszámtábla tartóm. Kétoldalas ragasztóval lett feltéve a rendszám, 695 Ft volt a tekercs ragasztó.
Tegnap és ma le lett mosva az autó, a fényezésből minden beleágyazódott szemetet kiszedtem és le lett polírozva.
Az oldalsó indexek fölé felkerültek az Alfissimo!-ból szedett lóhere matricák.