Blog >> spray
Soha nem volt még pótkerék nélküli autóm, ráadásul eltűnt a kompresszor, így biztos ami biztos vettem egy defekt javító készletet, spray-t és kompresszort.
Lehet hogy semmire se jók, de megnyugtat a tudat hogy van :D
Remélem pont annyiszor lesz rá szükség mint az elmúlt 20 évben vagyis nullaszor :)
Hozzáraktam még egy összecsukható rendezőt is.




A hátsólámpa 'füstösítés' már nagyon nagy divat lett, valami mást akartam. Engem a narancssárga betét zavart a hátsó lámpatestben, ezért úgy döntöttem áttetsző lámpa festékkel egységes pirosra varázsolom az egészet. Szerintem sokkal szebb, mint a gyári sárga indexes lámpa búra ;)


Érdemes minden csatalkozót a motortérben széthuzni (lambdaszondák, egr, komputer ,lmm...) ami elérhető, és kontakt tisztító és kenő spray-vel befujni. Homasitába lehet kapni CHIP tisztító és kenő nevezetű sprayt 1200Ft-ért. Nagyon megéri, mert ha motort mosol nem lesz beázás ill. kontakthiba miatt hibakódod, mert mivel ken így egy olajfilmréteget képezve kiszorítja a vizet, helyreállítja az ellenállást, nem esz korrodálció és gyorsan reagál minden apróbb mozdulatra az autó. Meghálálja!

"Fél munkát ne végezz, fiam!"- ahogy a mondás tarja, ami persze mindig igaz volt rám, ahogy ma is :)
A mai sufni tuning lépései:
1., izzó csere a műszerfalban: sikeres csere, de persze a nagy mozgatástól egy másik mutatóban viszont elhalt az élet - műszerfal ismételt szétszedése késöbbre halasztva.
2., Lökhárító és oldalszoknyák lefújása, sikeres előkészítés, Motip 41350 Acryl Spray 2 réteg felvitele a hátsó lökösre ill. jobb oldalszoknyára, amikor elfogyott a festék a flakonból. Persze időközben minden bezárt, a többi felület előkészítése (mert szerencsére azokat nem kezdtem el) ill lefújása késöbbre halasztva. (Kicsit érdekesen néz így ki a vas, mondhatnánk felemás:D
3., Féknyereg ill, féktárcsa festés:
Mivel lusta ember vagyok, a műveletet a kerekek levélete nélkül oldottam meg (tudom, ez borzasztó tett és sokaknál szentségtörés is!), amihez Hammerite készítményt használtam 2 rétegben, amiből a kerékcsavarok is kaptak. Ez a művelet legalább 100%-osan sikerült, mivel jó nagy lyukak találhatók a felnin, ezért egyszerű volt ecsettel dolgozni.
Költségek:
Motip spray: 14,5 EUR
Hammerite (2 doboz): 22 EUR
Ecset: 0,39 EUR
stb.
Az eredménnyel elégedett vagyok részben, a spray színe megegyezik a többi elem színével, már csak egy színtelen acryl spray-vel kell rajta átmennem és tökéletes lesz (ennyi pénzből). A profilos képeimen látható a lökhárítók régi énje, annak már-már inkább rózsaszínnek mondható "árnyalata".

