Blog >> 155
Ez sem működött, mióta megvettem az autót. Utángyártott került bele.
Már régóta szét volt repedezve a vége, és folyamatosan engedte az anyagot. Marklartól sikerült beszerezni egy nagyon jó állapotú bontottat.
A nyomástartó szelepbe ill. a nyomás "kisímító"-ba csatlakozó hosszú benzincsöveket, valamint a híd kilépő részén lévő kis benzincsövet lecseréltem.
Ma megállítottak a fakabátok és adtak egy csekket a xenon izzók miatt. Persze pont a jövő héten akartam visszarakni a halogéneket, mivel hallottam/olvastam, hogy rászálltak a xenonra és a fóliára. Elkéstem vele, de azért kicseréltem valamint kitisztítottam a lámpabelsőket is.
Kivettem a gyertyákat, hogy megnézzem őket. Az összesen fehér lerakódás volt. Ezt lehetséges, hogy a kirepedt szívócső okozta, mert szegény volt emiatt a keverék. Most meg lett tisztítva mindegyik, meglátjuk kicsit később, hogy ismét befehérednek-e.
Sajnos alfacitybe menet félúton szétugrott a váltórudazatom...
Sikerült visszarakni, SD aktív verbális segítsége ellenére is :))
Kikopott az egyik kis gömbcsukló / Faudi-fej; egy drót segítségével ideiglenesen fixáltam...
Egyébként az erőd jó volt, miután elszállt a lila köd :)
Pár napja lenn a váltó... rávettem magam egy kis pucoválásra is....
Leugrott a csapágy a középső féltengelyről is.
Bónuszkép kuplungékról...
Hát az van, hogy meguntam, hogy kotyog a váltórudazat, meg a kuplung is lassan megunta a pályafutását.... --> nosza szét kell szedni...
A váltórudazatot kellemetlenül szopás kibontani :) többek közt kipuff és az feletti takarólemez levétel...
Szerencsére rozsdával továbbra sem találkoztam.
Kipuff egy helyen kifúj, az is hegesztendő...