Blog >> 155
A radiátor mégsem volt annyira jó... Tele volt vízkővel. Ki lett tisztítva. Először otthon probálkoztunk vízkőoldóval (jó pár littyó) + keringetés a radiátorban vízkeringetővel, de nem lett eredményes, mert túl sok volt benne a vízkő lerakódás, így elvittem egy szakihoz, aki teljesen kipucolta.
Határozottan jobb a hűtés, a ventillátor óraműpontosággal kapcsolgat álló helyzetű autónál, és fixen tartja a vízhőmérsékletet, de ez a fix érték az óra szerint 100C körül van, szal a köv. gyanús elem az óra hőmérséklet érzékelője + csati + kábel.
Termosztátot cseréltem, sajnos a hűtővíz továbbra is túl melegszik. Egyre gyanúsabb a vízpumpa, mert a víz melegszik a venti viszont nem jár eleget (radiátor jó, venti jó, venti hőkapcsoló jó)
HF tömítés cseréből indult, de ha már szét lett szedve...
Csere:
- HF tömítés
- szfedél tömítés
- szszár szimering
- szvezetők
- kipusor tömítés
- szívósor tömítés
+
- szelephézag beálllítás
- szelepköszörülés
- szelepfészek marás
- HF síkolás
- HF nyomáspróba.
A kompresszió helyreállt :))) 9 - 10,5 - 9,5 - 9,5, de ez még a szelepek "bekopásával" módosulni fog elvileg. (javítás előtt 10 - 10 - 6,5 - 3,5 volt...). Az olajfogyás is teljesen megszűnt. :)
A hűtővíz melegedés sajnos nem szűnt meg, thermosztátot kell cserélnem.
2007.05. - Középső tengely csere (thx for SD & Bandi) Nemtom ki rakta bele, ami benne volt, de, hogy nem az olaszok az biztos! (a képen jobb oldalon).
U.I.: azóta kiderült, hogy bizony gyárilag tettek be ilyen tengelyt.
2007.04. - 15" MiM alufelni felkerült (thx for Bandi)
2007.04. - Csere: jobb hátsó kerékcsapágy.
2007.03. - Cserélve: 2db ékszíj, hűtőradiátor alsó kereszttartó (fém csővel együtt), venti hőkapcsoló, radiátor maradt, mert jó állapotban van csak kicsit javítani kellett. Kipu heggesztés, tömítés csere.
2007.02. - Csere: Első lengéscsillapítók (Cofap), thx for Marklar155 :D, Jobb első kerékcsapágy.
2007.01. - Csere: gyújtókábelszett csere (CHAMPION), első féktárcsa (BREMBO) és fékbetét (TEXTAR).
2006.12 - Cserélve a balos féltg szimering, két toronycsapágy, jobbos toronyszilent, balos lengőkar, féltengely gumiharangok és kiderült, h a lengéscsillapító kaki, azért nem jó a kerékösszetartás