TarP2005-07-15 14:01:45 // 692
Ja, ja emléxem a jelenetre.
Visszatérve az alaptémához: Az lenne a lexebb, ha lenne egy 1250kg körüli 2.8-as V6TB BRERA, úgy 300Le körül. Emberi áron...
Akkor nem kéne többé azon gondolkodni, mi legyen a következő autóm.
zolee1452005-07-15 13:45:10 // 691
asszem sör volt (Vissza a jövőbe)
:)
TarP2005-07-15 13:44:27 // 690
Sööört??? Wáááá! Micsoda pazarlás! :)
zolee1452005-07-15 13:43:24 // 689
én meg abban hiszek hogy az autó hátulján kinyitunk egy fedelet, beledobunk pár darab szemetet, egy doboz sört, és az autó még repülni is tud majd! :)))
TarP2005-07-15 13:36:10 // 688
A hybrid egy tévút. Nagy, nehéz, bonyolult, drága, sok akksi meg környezetszennyezőbb, mint egy marék korom!
Elektromos autó is problémás, mert nem tudsz elég energiát tárolni.
Hidd el, ELEKTRO-TUBO-é a jövő.
Csak egy hajszárító és kész:)
(No jó, adok esélyt a biobenzinnek, meg a hidrogén-üzemanyagcellának is, de az utóbbi megint veszélyes, drága, nehéz...)
Szóval biomassza-répceolaj-benzin+hajszárító!!!
KÉSZ:)
zolee1452005-07-15 13:06:19 // 687
én sem fogadnék rá, inkább vágy volt, mint kijelentés. Erre való a marketing, hogy az újautó vásárlók a döntés előtt ne intézzék el egy legyintéssel az AR-t.
zolee1452005-07-15 13:03:57 // 686
én nem látok nagyon előre, a mostani viszonyok alapján mondtam. mostanában a dízel a legjobb döntés, a távolabbi jövő a hybrid, még távolabbi meg az elektromos autó, ami persze már ma is lehetne sorozatgyártású, csak akkor abdulék kinek adnák el az olajat :)))
Aki Passat alapján hasonlít az nem fog 159-et venni mert kilógna sz über családból. :)
egy újautó vásárlás előtt álló bizonytalan emberke meg azt mondja hogy meg kéne nézni a 159-est is"
Erre nem fogadnék. :)
TarP2005-07-15 12:57:32 // 684
A hyper előrelátó tudósok azt tartják, hogy a benzin motorokban nagyobb fejlesztési lehetőségek vannak, főleg a feltöltősökben.
Persze nem a jelenlegi kompresszor, meg turbó, hanem elektro-turbók, amik valami napelemekről, meg fékenergia visszatáplálásból... kapják az energiát.
A hatásfok benzinesnél még jelentősen növelhető.
Más: Szerintem a vevőkért folytatott harc miatt annyira teletömik az autókat luxuslomokkal, hogy már túl nehezek. Persze ez nem az Alfa hibája, hanem azé, marketingesek is vannak minden cégnél :(
zolee1452005-07-15 12:50:35 // 683
a kategória legmerevebb karosszériája, és gondolom majd az 5 csillagos törésteszt megmagyarázza a súlyt. Én nem ragaszkodom a könnyű autóhoz, első a biztonság. amúgy a menetteljesítményen nem bizos hogy érezhető lesz, nem véletlenül csináltak "nyomatékos" motorokat, a jövő meg amúgy is a dízel, (ahogy nézegetem a benzinárakat) ott meg nem akkora gond a súlytöbblet.
TarP2005-07-15 12:45:30 // 682
Egy bajom van ezzel a 159-cel:
Olyan nehéz, hogy még a jó motorok sem tudják ellensúlyozni.
Nem lesznek kiemelkedő menetteljesítmények :(
Tom122005-07-15 12:32:06 // 681
...ami azt hiszem sikerült is. Biztos, hogy egy csomó közvéleménykutatás, meg felmérés előzte meg a 159-es tervezését és erre volt igény, meg a 156-ban a sajtó által kritizált "hibák" kijavítására, ami ugyancsak /legalább is úgy hírlik/ sikerült. Épp tegnap olvastam egy menetpróbát a 159-ről és a futóművet külön kiemelték, hogy hihetetlen mértékben elnyeli az út egyenetlenségeit, de ennek ellenére megmaradt a sportosság, mint az elődben. Állítólag az ülések is különdíjat érdemelnének, ja és, hogy a benzin motorok is már 2000 fordulattól leadják a max. nyomaték 88%-át. Tehát semmi mínusz, csak csupa plusz, plusz.:)
Ez kellett a "népnek", megkapták, csak gratulálni tudok az Alfa csapatnak és úgy tették ezt, hogy nem egy "népautó" lett a vége. ...mert ugye csak a tradíciókból nem lehet megélni...
zolee1452005-07-15 10:03:50 // 680
amúgy ha végiggondolod magadban a jelenlegi újautó kínálatot könnyű rájönni, hogy a 159-es csak a 156sw-hez képest "csak egy átlagos kombi" a többi autó közül azért rendesen ki fog emelkedni. (talán nem vagyok túlzottan elfogult)
az meg gondolom Neked sem probláma, hogy a jól megszokott, és megszeretett Alfa tulajdonságok az osztályának megfelelő minőséggel, és megbízhatósággal is párosulnak majd.
zolee1452005-07-15 09:58:49 // 679
úgy néz ki, hogy a 159-essel egy Alfás értékeket felvonultató, de ész érvek alapján is választható autót akartak csinálni.
SKrisz2005-07-15 09:52:27 // 678
Én értem, hogy miért van erre szükség és nincs ezzel semmi gond. De ettől még ez a fajta koncepció nem fog tetszeni. Engem pedig, mint jelenlegi Alfa tulajt ez nem tud motíválni. Persze fócvágenről leszoktatni tutti siker!:)
zolee1452005-07-15 09:50:36 // 677
egy "Alfásnak" talán csak egy sima kombi, de egy újautó vásárlás előtt álló bizonytalan emberke meg azt mondja hogy "meg kéne nézni a 159-est is, ugyanolyan jó kombi mint a passat, csak ez szép is"
a 159-es amolyan mentőöv akar lenni az Alfának, szerintem.
SKrisz2005-07-15 09:47:20 // 676
Hááááát... ez egy sima kombi vaze:( A 156 SW sokkal, de sokkal sportosabb, szebb, karakteresebb volt... Szerintem...
zolee1452005-07-15 09:44:24 // 675
zolee1452005-07-14 11:23:33 // 674
egy ideig én is úgy voltam vele, hogy nem kell reklám, de itt egy páran meggyőztek hogy mégis kell. (persze nem rajtam múlik, csak a véleményem változott) kell reklám, persze nem az Alfa hívőknek, hanem a bizonytalanoknak, akik mást sem látnak mint hogy sportos autó = seat.
Már látom: Most 2500 $-al többet adunk régi üzemképtelen autójáért ha új Alfa-t vásárol. Jó cégnek nem kell reklám. :)
zolee1452005-07-14 10:08:35 // 672
bízzunk benne:)
ha az Alfa jól szerepel az usa piacon akkor megnőnek a bevételek és végre jut pénz reklámra is, és akkor nőnek az eladások, persze csak akkor szerepel jól az usa piacon ha van reklám...ööö...izé...ez ismerős valahonnan :)
SKrisz2005-07-14 10:01:45 // 671
Na ezek a Volvosok sem normálisak... az máe egyszer biztos... :)))
BeeGee2005-07-14 09:54:00 // 670
Átlagautónak igy van, de az Alfa azért ott is presztizs. Ha a vw, porsche, Ferrari megél a nekik small block-nak számító mocikkal, akkor az Alfának is van esélye talán.
Bár se a futóművet se a teljesítményt nem használják ki a 66os úton mondjuk :)
zolee1452005-07-14 09:37:48 // 669
európában csak a "presztízs" autóknál van V8-as, itt a nagy motor a 3.0 v6. Amerika más, nagy ország nagy blokk. ott v6-os a belépő modell, persze nem a Geo Metronál, ami az ottani neve a Suzukinak :DDD
szerintem az amcsiknak az Alfa filozófiája nem jön be: viszonylag kisebb, de nagy literteljesítményű, pörgős, nyomatékszegény motorok. Mielőtt lehurrognátok a fűnyírókról beszélek. Az amcsiknak nagy, nyomatékos motor kell, ami 2500-nál leszabályoz :)))
zolee1452005-07-14 09:32:41 // 668
ezt nem tudtam, viszont ennél csak kicsit nagyobb baromság a soros 6 hengeres keresztbe beépítése, hehe az is Volvo! :)
BeeGee2005-07-14 09:24:41 // 667
Van példa keresztbe beépített V8-ra az amcsi piacon. Off volvo xc90-ben így van. Bár szerintem ott a svédek is vakargatták a fejüket, hogy "vazz v8, hogy kell ezt csinálni?" :)
SKrisz2005-07-14 09:18:23 // 666
Legyen! De ha ilyen beüt, akkor kopogok ám az ajtódon, hogy hol van a vényócam?:))))
zolee1452005-07-14 09:06:56 // 665
még egy képtelen ötlet!
a 159-es orra viszonylag hosszúra sikerült. Az Alfa azt mondta, hogy 200 LE fölött csak 4WD lehetséges. Nem elképzelhető az, hogy hosszában rakják bele a V8-at??? 4wd-nél nem sokminden indokolná a keresztben beépítést.
a hülye amcsik meg úgyis csak tanácstalanul vakargatnák a fejüket egy keresztben beépített V8 láttán, még képesek lennének azt hinni hogy nem is V8 csak valami átverés :DDD
joe752005-07-14 09:04:26 // 664
Soha ne mondd hogy soha! Nyerhetünk a lotton, rabolhatunk bankot, örökölhetünk titkos ismeretlen rokontól száz millát, és akkor V8-ra fel! :)
Tom122005-07-14 09:01:41 // 663
Remélem, a Fiat csak azért rakta ebbe a Croma-ba /mert ugye azért ez az új Croma/ ezt a V8-ast, hogy "élő autóban" kipróbálja, mert nekem olyan érzésem van, vele kapcsolatban, mintha a trójai falovat lézerágyúval szerelték volna fel Valahogy nagyon nem illik hozzá...
Egyébként egy esetleges 159 V8 Amerikából "utólag" behozva biztos nem is lesz olyan drága, mint itt a márkakereskedésekben... - sikerült mindenkit megnyugtatni? :))))
SKrisz2005-07-14 08:46:20 // 662
Ebben egyet értünk! Kell az Alfának egy V8. Az hogy mikor miért milyet mekkorát meg legfőképp melyik modellbe, azt úgysem mi döntjük el és vesszük meg... sajnos:(
Tom122005-07-14 08:41:21 // 661
Igen, igen a 485-ös h.sz.-od, de én már a 378-asomban említettem, igaz nem pont V8-at, csak a 3.2-től nagyobbat, akkor még nem lettem lehurrogva - biztos nem vették komolyan...:)
Ja, most nézem, hogy ez nem a F1-es ki a gyorsabb topic! :P
joe752005-07-14 08:30:34 // 660
Szerintem ez csak az újságírók találgatása. Szerintem a V8 ötlete attól a BMW-s muftitól származik aki elötte V6-ot nem is látott, lévén a BMW.nek ilyen nincs, viszont van V8, V10, V12-es motorja. Szerintem hiányzik neki.:)
SKrisz2005-07-14 08:15:59 // 659
Joe!
Olvasd el a 643-as hozzászólásom. Én nagyon örülnék, mert nagyon hiányzik a palettáról egy V8, DE NE AZÉRT LEGYEN V8, MERT SPÓROLNI KELL VAZE... ez fáj... :(
joe752005-07-14 08:10:09 // 658
Skrisz!
Neked nem? Lehet hogy hülyén hangzik, de a V8 jelent egyféle presztist. mennyivel jobban hangzik, hogy ebben a verdában V8-as motor van, mint a V6.
Én támogatom a fejlesztés ez irányú terveit. És ismervén a Maserati V8 teljesítményét, semmivel össze nem téveszthető hangját, hát el tudnék csábulni az biztos.
zolee1452005-07-14 07:59:24 // 657
V8 dízel???:)))
mellesleg nem ez az a topic, de ha lenne reális esélyem egy új 159-esre (mert ugye esély az van, majd úgy 2020 körül amikor már nem gyártják) akkor nagyon nehéz lenne rábeszélni egy benzinesre, talán a Maserati motor meggyőző lenne.
joe752005-07-14 07:49:49 // 655
Azért egy V8-as 159 nekem is jobban tetszene mint egy turbós 3.2 V6........
zolee1452005-07-14 06:53:25 // 654
úgy 2-3 hete jöttem elő ezzel a baromsággal, hogy talán az Alfa 159-esbe raknak V8-at, mondjuk pont a régóta áhított amerikai piac miatt, na akkor jól le lettem hurrogva, most meg tessék, mindenki V8 Brerára, meg 159-re gyűjt! :)))
SKrisz2005-07-13 19:24:21 // 653
Basszus most nézem... teljesen igazad van... Ez nem más, mint egy felfújt szejat ibizka:( Mé' pont ebbe kellett rakni keresztbe azt a vényócat?:)))
Ollah2005-07-13 19:12:16 // 652
Ez nem fijat, hanem szejat vazze', azokkal a lampicsokkal.
Ha gyarilag nem tesznek ra lelegeztetogepet, akkor majd mi faragunk ra kettot is. No problem. :PPP
Gabriel2005-07-13 18:55:37 // 651
Hát ezt már e fene sem érti. Direkt figyeltem, hogy úgy szekenljem, hogy olvasható legyen erre ez van. Esetleg e feltöltésnél nem butíthat az oldal?
TarP2005-07-13 15:35:27 // 650
V8- turbó nélkül??? Há milyen dolog ez?
perdix1552005-07-13 15:31:49 // 649
Húhh! Nekem is nagyon kellene 159 V8, 2006-os modell, de GAS legyen benne.....
vipex2005-07-13 13:05:38 // 648
[img2]Sziasztok,
az Italiaspeed cikke alapján nem a jelenlegi V8-ról van szó hanem a
Sportiva Latina-ban található V8-asról ami a következő generációs Syder és GT-et hajtja. Az SL-ben 440LE volt , a Maseratikban 500LE fog teljesíteni az Alfákban pedig több mint 400LE-t lesz ( gondolom a BMW M3 függvényében hál isten ebben van tartalék :-) ). Ha stílusosak akarnak lenni akkor 415LE-ról a nagy elődre tekintettel :-). Ami szomoró hogy szerintem 20 misi fölött lehet az ára egy ilyen játéknak :-(
Egyébként szerintem sok újságírónak elkerülte valami a figyelmét, Genfben volt kiállítva egy Fiat 8Vtto nevű autó, minő meglepetés V8-as keresztben beépített Maserati motorral, és szekvenciális váltóval 440Le-vel ( pont mint a Sportiva Latina ) szerintem nem véletlen :-)) Azért én kiváncsi lennék, hogy a Turbó motorokról mi miatt mondtak le, váltó? (legvalószínűbb eddig az volt cikkezve, hogy a japán AISA váltók kerültek volna be, gondolom horror áron), környezetvédelem? ár? mindenesetre érdekes.
Egyébként egy kis off képek a 8Vtto-ról, benne a motorról is keresztben, csinált már valaki egyáltalán keresztbe V8-at?
az Italiaspeed cikke alapján nem a jelenlegi V8-ról van szó hanem a
Sportiva Latina-ban található V8-asról ami a következő generációs Syder és GT-et hajtja. Az SL-ben 440LE volt , a Maseratikban 500LE fog teljesíteni az Alfákban pedig több mint 400LE-t lesz ( gondolom a BMW M3 függvényében hál isten ebben van tartalék :-) ). Ha stílusosak akarnak lenni akkor 415LE-ról a nagy elődre tekintettel :-). Ami szomoró hogy szerintem 20 misi fölött lehet az ára egy ilyen játéknak :-(
Egyébként szerintem sok újságírónak elkerülte valami a figyelmét, Genfben volt kiállítva egy Fiat 8Vtto nevű autó, minő meglepetés V8-as keresztben beépített Maserati motorral, és szekvenciális váltóval 440Le-vel ( pont mint a Sportiva Latina ) szerintem nem véletlen :-)) Azért én kiváncsi lennék, hogy a Turbó motorokról mi miatt mondtak le, váltó? (legvalószínűbb eddig az volt cikkezve, hogy a japán AISA váltók kerültek volna be, gondolom horror áron), környezetvédelem? ár? mindenesetre érdekes.
Egyébként egy kis off képek a 8Vtto-ról, benne a motorról is keresztben, csinált már valaki egyáltalán keresztbe V8-at?
SKrisz2005-07-12 19:36:14 // 647
Legyen inkább a Brerában és akkor már tényleg megérni várni rá!:)))
GEORGE2005-07-12 19:27:58 // 645
V8 váóóóó....
Nekem akkor tuti lesz egy 2006-os példány belöle!!! :-)
Balage2005-07-12 19:22:32 // 644
Mondjuk szó se róla, egy V8 AR 159-ért már nagyon megéri spórolni...
Igaz, hogy 100 évig kellene, de akkor is :-)))
SKrisz2005-07-12 19:16:25 // 643
Akkor én had rontsam el ezt a nagy örömöt. Csak azért kapna az Alfa V8-at mert nem kellene költeni rá? Szegény ember vizzel főz? Kell nagyon-nagyon egy igazi nagyköbcentis sokhengeres V motor az Alfának, mert az összes konkurens rendelkezik ilyen motorral, de NE AZÉRT KAPJA MEG AZ ALFA HOGY SPÓROLJUNK VELE... ez nem szép így...
Azért örülünk neki!:)))