az Italiaspeed cikke alapján nem a jelenlegi V8-ról van szó hanem a
Sportiva Latina-ban található V8-asról ami a következő generációs Syder és GT-et hajtja. Az SL-ben 440LE volt , a Maseratikban 500LE fog teljesíteni az Alfákban pedig több mint 400LE-t lesz ( gondolom a BMW M3 függvényében hál isten ebben van tartalék :-) ). Ha stílusosak akarnak lenni akkor 415LE-ról a nagy elődre tekintettel :-). Ami szomoró hogy szerintem 20 misi fölött lehet az ára egy ilyen játéknak :-(
Egyébként szerintem sok újságírónak elkerülte valami a figyelmét, Genfben volt kiállítva egy Fiat 8Vtto nevű autó, minő meglepetés V8-as keresztben beépített Maserati motorral, és szekvenciális váltóval 440Le-vel ( pont mint a Sportiva Latina ) szerintem nem véletlen :-)) Azért én kiváncsi lennék, hogy a Turbó motorokról mi miatt mondtak le, váltó? (legvalószínűbb eddig az volt cikkezve, hogy a japán AISA váltók kerültek volna be, gondolom horror áron), környezetvédelem? ár? mindenesetre érdekes.
Egyébként egy kis off képek a 8Vtto-ról, benne a motorról is keresztben, csinált már valaki egyáltalán keresztbe V8-at?


