Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

zolee1452005-07-18 10:15:30 // 693
amit írtál arról egy régi poén jut eszembe: "A mi cégünk gyorsan, olcsón, és jól dolgozik! Ezek közül Ön kettőt választhat!" :) amit leírtál az mind jó lenne, de nem hiszem hogy mindez összejön egy autóban, ha meg igen az nem lesz olcsó:) Más: eleinte sajnáltam hogy van kilincs a 159-es hátsó ajtaján, de most már nem bánom. Ahogy olvasgatom az autós újságokat már több helyen találkoztam az új Seat Leon bemutatójában, hogy hű de jó megoldás, hogy nincs hátul kilincs (vagyis nem látható) mert így kupészerű az autó, és ez milyen sportos, bla-bla-bla. Kezdem azt érezni, hogy ha a 159-es is ilyen lett volna akkor azt mondták volna hogy szép, csak olyan seátos... Valahol olvastam (autó magazin, vagy autó-motor) egy olyat hogy "a 159-es - kivéve a hátulját - minden ízében eredeti..." Hmm, csak nem seátos a hátulja? El kellene már magyarázni a firkászoknak, hogy ki nyúlja az ötleteket kitől. Nem tudom pontosan hogy hogy működik ez a "szellemi termék"-dolog, de sztem az azt a céget illeti meg ahol megszületett az ötlet (akinek az alkalmazásában áll az ötletgazda) nem pedig magát a személyt. Épp ezért nem kéne azt mondani - miútán elviszik a főtervezőt - az eddigi Alfákra, hogy olyan seátosak! Elég viccesen hangzik egy 98-as Alfa 156-osra azt mondani hogy szép, csak kár hogy úgy néz ki mint az új Leon. Jó lenne tisztázni, hogy mi volt előbb! :)))
TarP2005-07-15 14:01:45 // 692
Ja, ja emléxem a jelenetre. Visszatérve az alaptémához: Az lenne a lexebb, ha lenne egy 1250kg körüli 2.8-as V6TB BRERA, úgy 300Le körül. Emberi áron... Akkor nem kéne többé azon gondolkodni, mi legyen a következő autóm.
zolee1452005-07-15 13:45:10 // 691
asszem sör volt (Vissza a jövőbe) :)
TarP2005-07-15 13:44:27 // 690
Sööört??? Wáááá! Micsoda pazarlás! :)
zolee1452005-07-15 13:43:24 // 689
én meg abban hiszek hogy az autó hátulján kinyitunk egy fedelet, beledobunk pár darab szemetet, egy doboz sört, és az autó még repülni is tud majd! :)))
TarP2005-07-15 13:36:10 // 688
A hybrid egy tévút. Nagy, nehéz, bonyolult, drága, sok akksi meg környezetszennyezőbb, mint egy marék korom! Elektromos autó is problémás, mert nem tudsz elég energiát tárolni. Hidd el, ELEKTRO-TUBO-é a jövő. Csak egy hajszárító és kész:) (No jó, adok esélyt a biobenzinnek, meg a hidrogén-üzemanyagcellának is, de az utóbbi megint veszélyes, drága, nehéz...) Szóval biomassza-répceolaj-benzin+hajszárító!!! KÉSZ:)
zolee1452005-07-15 13:06:19 // 687
én sem fogadnék rá, inkább vágy volt, mint kijelentés. Erre való a marketing, hogy az újautó vásárlók a döntés előtt ne intézzék el egy legyintéssel az AR-t.
zolee1452005-07-15 13:03:57 // 686
én nem látok nagyon előre, a mostani viszonyok alapján mondtam. mostanában a dízel a legjobb döntés, a távolabbi jövő a hybrid, még távolabbi meg az elektromos autó, ami persze már ma is lehetne sorozatgyártású, csak akkor abdulék kinek adnák el az olajat :)))
2005-07-15 12:59:37 // 685
Aki Passat alapján hasonlít az nem fog 159-et venni mert kilógna sz über családból. :) egy újautó vásárlás előtt álló bizonytalan emberke meg azt mondja hogy meg kéne nézni a 159-est is" Erre nem fogadnék. :)
TarP2005-07-15 12:57:32 // 684
A hyper előrelátó tudósok azt tartják, hogy a benzin motorokban nagyobb fejlesztési lehetőségek vannak, főleg a feltöltősökben. Persze nem a jelenlegi kompresszor, meg turbó, hanem elektro-turbók, amik valami napelemekről, meg fékenergia visszatáplálásból... kapják az energiát. A hatásfok benzinesnél még jelentősen növelhető. Más: Szerintem a vevőkért folytatott harc miatt annyira teletömik az autókat luxuslomokkal, hogy már túl nehezek. Persze ez nem az Alfa hibája, hanem azé, marketingesek is vannak minden cégnél :(
zolee1452005-07-15 12:50:35 // 683
a kategória legmerevebb karosszériája, és gondolom majd az 5 csillagos törésteszt megmagyarázza a súlyt. Én nem ragaszkodom a könnyű autóhoz, első a biztonság. amúgy a menetteljesítményen nem bizos hogy érezhető lesz, nem véletlenül csináltak "nyomatékos" motorokat, a jövő meg amúgy is a dízel, (ahogy nézegetem a benzinárakat) ott meg nem akkora gond a súlytöbblet.
TarP2005-07-15 12:45:30 // 682
Egy bajom van ezzel a 159-cel: Olyan nehéz, hogy még a jó motorok sem tudják ellensúlyozni. Nem lesznek kiemelkedő menetteljesítmények :(
Tom122005-07-15 12:32:06 // 681
...ami azt hiszem sikerült is. Biztos, hogy egy csomó közvéleménykutatás, meg felmérés előzte meg a 159-es tervezését és erre volt igény, meg a 156-ban a sajtó által kritizált "hibák" kijavítására, ami ugyancsak /legalább is úgy hírlik/ sikerült. Épp tegnap olvastam egy menetpróbát a 159-ről és a futóművet külön kiemelték, hogy hihetetlen mértékben elnyeli az út egyenetlenségeit, de ennek ellenére megmaradt a sportosság, mint az elődben. Állítólag az ülések is különdíjat érdemelnének, ja és, hogy a benzin motorok is már 2000 fordulattól leadják a max. nyomaték 88%-át. Tehát semmi mínusz, csak csupa plusz, plusz.:) Ez kellett a "népnek", megkapták, csak gratulálni tudok az Alfa csapatnak és úgy tették ezt, hogy nem egy "népautó" lett a vége. ...mert ugye csak a tradíciókból nem lehet megélni...
zolee1452005-07-15 10:03:50 // 680
amúgy ha végiggondolod magadban a jelenlegi újautó kínálatot könnyű rájönni, hogy a 159-es csak a 156sw-hez képest "csak egy átlagos kombi" a többi autó közül azért rendesen ki fog emelkedni. (talán nem vagyok túlzottan elfogult) az meg gondolom Neked sem probláma, hogy a jól megszokott, és megszeretett Alfa tulajdonságok az osztályának megfelelő minőséggel, és megbízhatósággal is párosulnak majd.
zolee1452005-07-15 09:58:49 // 679
úgy néz ki, hogy a 159-essel egy Alfás értékeket felvonultató, de ész érvek alapján is választható autót akartak csinálni.
SKrisz2005-07-15 09:52:27 // 678
Én értem, hogy miért van erre szükség és nincs ezzel semmi gond. De ettől még ez a fajta koncepció nem fog tetszeni. Engem pedig, mint jelenlegi Alfa tulajt ez nem tud motíválni. Persze fócvágenről leszoktatni tutti siker!:)
zolee1452005-07-15 09:50:36 // 677
egy "Alfásnak" talán csak egy sima kombi, de egy újautó vásárlás előtt álló bizonytalan emberke meg azt mondja hogy "meg kéne nézni a 159-est is, ugyanolyan jó kombi mint a passat, csak ez szép is" a 159-es amolyan mentőöv akar lenni az Alfának, szerintem.
SKrisz2005-07-15 09:47:20 // 676
Hááááát... ez egy sima kombi vaze:( A 156 SW sokkal, de sokkal sportosabb, szebb, karakteresebb volt... Szerintem...
zolee1452005-07-15 09:44:24 // 675
Alfa 159 sw
zolee1452005-07-14 11:23:33 // 674
egy ideig én is úgy voltam vele, hogy nem kell reklám, de itt egy páran meggyőztek hogy mégis kell. (persze nem rajtam múlik, csak a véleményem változott) kell reklám, persze nem az Alfa hívőknek, hanem a bizonytalanoknak, akik mást sem látnak mint hogy sportos autó = seat.
2005-07-14 11:13:34 // 673
Már látom: Most 2500 $-al többet adunk régi üzemképtelen autójáért ha új Alfa-t vásárol. Jó cégnek nem kell reklám. :)
zolee1452005-07-14 10:08:35 // 672
bízzunk benne:) ha az Alfa jól szerepel az usa piacon akkor megnőnek a bevételek és végre jut pénz reklámra is, és akkor nőnek az eladások, persze csak akkor szerepel jól az usa piacon ha van reklám...ööö...izé...ez ismerős valahonnan :)
SKrisz2005-07-14 10:01:45 // 671
Na ezek a Volvosok sem normálisak... az máe egyszer biztos... :)))
BeeGee2005-07-14 09:54:00 // 670
Átlagautónak igy van, de az Alfa azért ott is presztizs. Ha a vw, porsche, Ferrari megél a nekik small block-nak számító mocikkal, akkor az Alfának is van esélye talán. Bár se a futóművet se a teljesítményt nem használják ki a 66os úton mondjuk :)
zolee1452005-07-14 09:37:48 // 669
európában csak a "presztízs" autóknál van V8-as, itt a nagy motor a 3.0 v6. Amerika más, nagy ország nagy blokk. ott v6-os a belépő modell, persze nem a Geo Metronál, ami az ottani neve a Suzukinak :DDD szerintem az amcsiknak az Alfa filozófiája nem jön be: viszonylag kisebb, de nagy literteljesítményű, pörgős, nyomatékszegény motorok. Mielőtt lehurrognátok a fűnyírókról beszélek. Az amcsiknak nagy, nyomatékos motor kell, ami 2500-nál leszabályoz :)))
zolee1452005-07-14 09:32:41 // 668
ezt nem tudtam, viszont ennél csak kicsit nagyobb baromság a soros 6 hengeres keresztbe beépítése, hehe az is Volvo! :)
BeeGee2005-07-14 09:24:41 // 667
Van példa keresztbe beépített V8-ra az amcsi piacon. Off volvo xc90-ben így van. Bár szerintem ott a svédek is vakargatták a fejüket, hogy "vazz v8, hogy kell ezt csinálni?" :)
SKrisz2005-07-14 09:18:23 // 666
Legyen! De ha ilyen beüt, akkor kopogok ám az ajtódon, hogy hol van a vényócam?:))))
zolee1452005-07-14 09:06:56 // 665
még egy képtelen ötlet! a 159-es orra viszonylag hosszúra sikerült. Az Alfa azt mondta, hogy 200 LE fölött csak 4WD lehetséges. Nem elképzelhető az, hogy hosszában rakják bele a V8-at??? 4wd-nél nem sokminden indokolná a keresztben beépítést. a hülye amcsik meg úgyis csak tanácstalanul vakargatnák a fejüket egy keresztben beépített V8 láttán, még képesek lennének azt hinni hogy nem is V8 csak valami átverés :DDD
joe752005-07-14 09:04:26 // 664
Soha ne mondd hogy soha! Nyerhetünk a lotton, rabolhatunk bankot, örökölhetünk titkos ismeretlen rokontól száz millát, és akkor V8-ra fel! :)
Tom122005-07-14 09:01:41 // 663
Remélem, a Fiat csak azért rakta ebbe a Croma-ba /mert ugye azért ez az új Croma/ ezt a V8-ast, hogy "élő autóban" kipróbálja, mert nekem olyan érzésem van, vele kapcsolatban, mintha a trójai falovat lézerágyúval szerelték volna fel Valahogy nagyon nem illik hozzá... Egyébként egy esetleges 159 V8 Amerikából "utólag" behozva biztos nem is lesz olyan drága, mint itt a márkakereskedésekben... - sikerült mindenkit megnyugtatni? :))))
SKrisz2005-07-14 08:46:20 // 662
Ebben egyet értünk! Kell az Alfának egy V8. Az hogy mikor miért milyet mekkorát meg legfőképp melyik modellbe, azt úgysem mi döntjük el és vesszük meg... sajnos:(
Tom122005-07-14 08:41:21 // 661
Igen, igen a 485-ös h.sz.-od, de én már a 378-asomban említettem, igaz nem pont V8-at, csak a 3.2-től nagyobbat, akkor még nem lettem lehurrogva - biztos nem vették komolyan...:) Ja, most nézem, hogy ez nem a F1-es ki a gyorsabb topic! :P
joe752005-07-14 08:30:34 // 660
Szerintem ez csak az újságírók találgatása. Szerintem a V8 ötlete attól a BMW-s muftitól származik aki elötte V6-ot nem is látott, lévén a BMW.nek ilyen nincs, viszont van V8, V10, V12-es motorja. Szerintem hiányzik neki.:)
SKrisz2005-07-14 08:15:59 // 659
Joe! Olvasd el a 643-as hozzászólásom. Én nagyon örülnék, mert nagyon hiányzik a palettáról egy V8, DE NE AZÉRT LEGYEN V8, MERT SPÓROLNI KELL VAZE... ez fáj... :(
joe752005-07-14 08:10:09 // 658
Skrisz! Neked nem? Lehet hogy hülyén hangzik, de a V8 jelent egyféle presztist. mennyivel jobban hangzik, hogy ebben a verdában V8-as motor van, mint a V6. Én támogatom a fejlesztés ez irányú terveit. És ismervén a Maserati V8 teljesítményét, semmivel össze nem téveszthető hangját, hát el tudnék csábulni az biztos.
zolee1452005-07-14 07:59:24 // 657
V8 dízel???:))) mellesleg nem ez az a topic, de ha lenne reális esélyem egy új 159-esre (mert ugye esély az van, majd úgy 2020 körül amikor már nem gyártják) akkor nagyon nehéz lenne rábeszélni egy benzinesre, talán a Maserati motor meggyőző lenne.
SKrisz2005-07-14 07:54:38 // 656
Neked... :PPPPP
joe752005-07-14 07:49:49 // 655
Azért egy V8-as 159 nekem is jobban tetszene mint egy turbós 3.2 V6........
zolee1452005-07-14 06:53:25 // 654
úgy 2-3 hete jöttem elő ezzel a baromsággal, hogy talán az Alfa 159-esbe raknak V8-at, mondjuk pont a régóta áhított amerikai piac miatt, na akkor jól le lettem hurrogva, most meg tessék, mindenki V8 Brerára, meg 159-re gyűjt! :)))
SKrisz2005-07-13 19:24:21 // 653
Basszus most nézem... teljesen igazad van... Ez nem más, mint egy felfújt szejat ibizka:( Mé' pont ebbe kellett rakni keresztbe azt a vényócat?:)))
Ollah2005-07-13 19:12:16 // 652
Ez nem fijat, hanem szejat vazze', azokkal a lampicsokkal. Ha gyarilag nem tesznek ra lelegeztetogepet, akkor majd mi faragunk ra kettot is. No problem. :PPP
Gabriel2005-07-13 18:55:37 // 651
Hát ezt már e fene sem érti. Direkt figyeltem, hogy úgy szekenljem, hogy olvasható legyen erre ez van. Esetleg e feltöltésnél nem butíthat az oldal?
TarP2005-07-13 15:35:27 // 650
V8- turbó nélkül??? Há milyen dolog ez?
perdix1552005-07-13 15:31:49 // 649
Húhh! Nekem is nagyon kellene 159 V8, 2006-os modell, de GAS legyen benne.....
vipex2005-07-13 13:05:38 // 648
[img2]Sziasztok,

az Italiaspeed cikke alapján nem a jelenlegi V8-ról van szó hanem a
Sportiva Latina-ban található V8-asról ami a következő generációs Syder és GT-et hajtja. Az SL-ben 440LE volt , a Maseratikban 500LE fog teljesíteni az Alfákban pedig több mint 400LE-t lesz ( gondolom a BMW M3 függvényében hál isten ebben van tartalék :-) ). Ha stílusosak akarnak lenni akkor 415LE-ról a nagy elődre tekintettel :-). Ami szomoró hogy szerintem 20 misi fölött lehet az ára egy ilyen játéknak :-(

Egyébként szerintem sok újságírónak elkerülte valami a figyelmét, Genfben volt kiállítva egy Fiat 8Vtto nevű autó, minő meglepetés V8-as keresztben beépített Maserati motorral, és szekvenciális váltóval 440Le-vel ( pont mint a Sportiva Latina ) szerintem nem véletlen :-)) Azért én kiváncsi lennék, hogy a Turbó motorokról mi miatt mondtak le, váltó? (legvalószínűbb eddig az volt cikkezve, hogy a japán AISA váltók kerültek volna be, gondolom horror áron), környezetvédelem? ár? mindenesetre érdekes.

Egyébként egy kis off képek a 8Vtto-ról, benne a motorról is keresztben, csinált már valaki egyáltalán keresztbe V8-at?

SKrisz2005-07-12 19:36:14 // 647
Legyen inkább a Brerában és akkor már tényleg megérni várni rá!:)))
GEORGE2005-07-12 19:28:27 // 646
2013-ban :-)
GEORGE2005-07-12 19:27:58 // 645
V8 váóóóó.... Nekem akkor tuti lesz egy 2006-os példány belöle!!! :-)
Balage2005-07-12 19:22:32 // 644
Mondjuk szó se róla, egy V8 AR 159-ért már nagyon megéri spórolni... Igaz, hogy 100 évig kellene, de akkor is :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak