zolee1452005-06-17 08:46:03 // 492
meglepő, hogy pl a váltót is dícsérik! Lehet hogy az olaszok megtanultak váltót csinálni, vagy valamelyik rizskályhát szétszedték és lekoppintották?:)))
BF1562005-06-17 08:27:04 // 491
Tényleg cinikusnak és kötekedőnek szántam! De félreérteted az fix!
Mi a Szomszéddal csak igy szoktunk baráti csevelyt folytatni!
Szerintem is jó cikket írt Teddy pajtás, de ezt el ne áruld neki:)
Azzal a típusismertetővel amit én hoznék össze nem biztos, hogy jól járnátok:P
zolee1452005-06-17 08:13:22 // 490
ha jól gondolom akkor viszont nagyon jó eredmény a 135 km/h, hiszen tudjuk hogy az A-s Merci úgy 60 km/h-nál már ledobta a hátáról a sofőrjét!:DDD
zolee1452005-06-17 07:12:56 // 489
zolee1452005-06-17 07:12:04 // 488
szerintem ez a "Jávorszarvasteszt" néven elhíresült manőver, van rá "x" métered, hogy elhagyd a sávot majd visszatérj, vagyis egy kikerülési manőver, szerintem.... szóljatok ha összekeverem a dolgokat.
"Ezt látszik igazolni az is, miszerint a 159-es mintegy 135 km/órás sebességgel képes végrehajtani kettős sávváltást."
Ezt, hogy mérik? Dob egy balost a sofőr, vagy hogy?
zolee1452005-06-17 06:59:29 // 486
Autó Magazin cikk: Alfa 159 menetpróba
zolee1452005-06-17 06:54:03 // 485
olvastam pár helyen hogy "aránytalanul hosszú" a 159-es orra. Eszembe jutott egy baromság: az egyik tag oldalán olvastam hogy a 145/146 bevezetésekor még nem volt gyártható állapotban a TS motor, így rakták bele "kényszerből" a boxert, de a helye már megvolt... nem lehet itt valami hasonlóról szó? nem pont motorcserére gondolok, hanem arra hogy csináltak helyet egy nagyobb motornak is, pl.: V8. Vagy ez nagy baromság? (csak a GM, meg az amerikai piac miatt gondoltam erre)
Tommi2005-06-16 23:33:07 // 483
BF!
Szerintem Teddy egy igenis korrekt cikket írt, szenvedett vele, mire összerakta, leírta az újdonság előnyeit, hátrányait, változásait, minden oldalról körbejárta a témát. A sok szmájli ellenére cinikusnak és kötekedőnek érem a hozzászólásaidat. Lehet, hogy nem ez volt a szándékod, én értettem félre és poénnak szántad, de nekem nagyon nem ez jött le belőle... Legközelebb Te fogsz típusismertetőt írni, kíváncsi leszek hogy fog sikerülni.
Piece /(c) bubble/
vipex2005-06-16 16:50:34 // 482
Na az az egy csillag :-))) mondjuk ha BMW 3 5 akkor egyszerű a képlet ne megy olyan jól mint a BMW
Slowfeet2005-06-16 16:41:29 // 481
na de a 3,5 az már azért 1,4-es 75 lovas Opel Omega nem?
vipex2005-06-16 16:30:04 // 480
Slowfeet,
nyugi a Channel4 senkinek sem ad 5csillagot ilyen fikázós banda, ala index. Annó a 166 2 csillagot kapott náluk, szóval a 4 big step forward. Mondjuk az alábbiak alapján és úgy hogy pld a BMW 3 erre 5-öt kapott nem igazán értettem én se a 3 és felet de hát ez vanm tény, hogy hiába jók a motorok, ha nagyon nehéz lett az autó
Slowfeet2005-06-16 16:21:06 // 479
Channel4
Slowfeet2005-06-16 16:20:25 // 478
Egyet nem értek:
Az idióta angol semmiben nem ad 5-ből, 5 pontot a 159-esnek, sőt a motorizáltság-teljesítmény kategóriában csak 3 és felet!!!!!!
Ehhez képest idézem:
"A V6-os egyértelműen a leggyorsabb - végsebessége 149 MPH, 62 mérföldre pedig 7 másodperc alatt gyorsul - kövér nyomatékgörbéje miatt könnyedén adja le a teljesítményt. A hangja szintén szívmelengető, a szokásos alfa v6 hangzás ebből az új motorból sem hiányzik.
A 2.2 JTS szintén tökéletesen alfás, ezúttal azonban a 2.0TS-re emlékeztet, csak mintha azt még megfejelnénk egy kis ropogós kipufogó hanggal. Sokkal jobban húz kis fordulatszámon mint elődje, és még mindig 9-nél kevesebb másodperc alatt van a 0-62 mph gyorsulás.
A benzines motorokért való rajongásunk háttérbe szorítja a dízeleket, pedig az izmos és telt hangú 2.4 JTD erőforrás ellen sem szól semmi. Nagyon energikus, újdonságnak számító 200 lóerejével. 142mph-ra képes, a 62-es sprint pedig 8,2 másodpercig tart, tehát gyorsabb a 2,2 JTS-nél, és emellett még kiegyensúlyozott és takarékos is.
Perfomance: 3.5 points out of five." /Road test with teh new 159-Channel/
Na most akkor ezeknek mi a baja?
vipex2005-06-16 15:35:06 // 477
Ciao,
nyugaton, már ömlesztik a cikkeket a próbaútról :-)
AutoCar (UK)
"The throne of Bmw3 is trembling..." rezeg a léc a BMW3-nak :-)
"New V6....better than the traditional v6-arese with the same melody...... " - jobb az új V6 de ugyanúgy muzsikál
"The engines - all of them- feel exactly like Alfa engines should"
Minden moci igazi Alfa hanggal
"the 159 is definitely a step forward from the 156; we cannot wait to drive one in the UK. " - szerintem a F1 rajongóknak nem kell bemutatni a big step forwardot ott sokévig láttuk a Ferrari sajtóanyagában meg a cipésztől :-))))
Tedi2005-06-16 15:08:07 // 476
Ha tovább olvasod a cikkett, ott vanik, hogy ennek miért van nagy jelentősége. Neee kössé bele, meer' úgyis mindenre van olyan érvem, amire köpi-nyelni nem tudsz! :))))))))
BF1562005-06-16 15:00:45 // 475
Az elődhöz képest nőtt a csomagtartó, valamint rengeteg pakolórekeszt alakítottak ki a használhatóság jegyében.
Ez ki a f@szt érdekel? Asszem komolyan el kell beszélgetnünk!!! Már nagyon elkényelmesedtél a koNfortos alpolgármesteri székedben. Még pár ilyen aztán mehetsz az RTLKlubba autós műsorvezetőnek:)))))))))))))))))))))))))
Tedi2005-06-16 14:57:00 // 474
Ez a lényeg! :)) A többit majd személyesen! :)))
Tedi2005-06-16 14:56:31 // 473
LOL LOL LOL :)))))))))))))))))))))))))))))
Fenyegecc Polgármester Úr fenyegecc? :))))
Najóvan, akkor találkozunk a Polgár Jenő hivatalban! :)))))
BF1562005-06-16 14:55:31 // 472
A lényeget kellene írni!!!!!!!!!!!!!!!!
BF1562005-06-16 14:54:36 // 471
De tudok! Gyere be a hivatalba és majd elbeszélgetünk:) Mint főnök a beosztotjával:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tedi2005-06-16 14:52:09 // 470
Arról nem én tehetek, hogy kifolyt a szemed, mire elolvastad! Cserélj monitort vagy mittomén! :))
Tedi2005-06-16 14:50:49 // 469
LOL :))))))
De akkor ezek szerint nem tudsz rá mit mondani :)) Nyertem! :))))))
BF1562005-06-16 14:48:59 // 468
szerintem:
ír egy marha hosszú cikket!!!!!!!!!!!:))))))))))))
BF1562005-06-16 14:47:00 // 467
blablabla...
ne szabadkozz! vald be elbasztad:))))))))))))))))))))
Tedi2005-06-16 14:41:47 // 466
Na Szomszéd, akkor nyisd ki a szemed és okulj! :))
Azért írtam így, mert ebben benne van mind a 3 generáció. Tehát amit Da Silva csinált és amit Giugiaro frissített rajta. Továbbfejlesztette a saját munkáját és Da Silva munkáját is. Erre tudsz gombot varrni? :PPP :))
zolee1452005-06-16 14:41:14 // 465
szegény Teddy!!! ír egy marha jó cikket, amire kap 500 hsz-t, hogy "hú bazze Teddy ez állat".
aztán kap még 500-at ugyanazoktól, hogy "szóval jó a cikk, de most hogy figyelmesebben átolvastam az alábbi hibákat találtam: ..."
:DDD
BF1562005-06-16 14:34:07 // 464
Ha jól olvasom itt lehet Teddy hátát csapdosni!!!:)
"Tipikus Alfa Romeo, talán így lehetne röviden összefoglalni. Giorgetto Giugiaronak ismét sikerült megrajzolni a megrajzolhatatlant - és tovább fejleszteni a 156-os vonalait."
Számomra ez erősen azt sugalja, hogy a 156 is dzsiordzsi műve. Pedig nem!!!
Tom2005-06-16 13:11:53 // 463
elindult, az előbb nem tudom mi lehette a baja.
BeeGee2005-06-16 13:10:39 // 462
Az autó szilluetjén lehetne vitatkozni, elég egyértelműen ki van jelentve, hogy lehetett vonla szebb is! :)
A cikk szerint az anyagminőség sem lett jobb, ugyanolyan, mint a mostani Alfákban. Viszont semmi sem nyöszörög padkára állásnál!
vivalfa2005-06-16 13:04:58 // 461
pedig ott van és műxik, most próbáltam; próbáld meg esetleg letöltésvezérlővel v. Total Commanderrel
someq-1472005-06-16 12:04:57 // 459
itt a 2. igen a töréstesztre:-)
Halesz2005-06-16 11:53:04 // 458
Á, csak 2-re kell kimennem...
Ollah2005-06-16 11:45:43 // 457
Monnyuk az AR érdeke lehet? Másra nemtok gondolni... :/
Tedi2005-06-16 11:25:40 // 456
Szvsz mindenképp :)
De Neked nem Ferihegyen kéne lenned??? :)))))
zolee1452005-06-16 11:09:28 // 455
1 "x" az IGEN mellé!:)
(mármint töréstesztvideóletölthetőségi témakörben)
Halesz2005-06-16 11:01:23 // 454
Ezt magamra vállalom, én basztam el :) Javítva a hibák, és belinkeltem a fórumot is a végére.
Ezt a törésteszt-videót letölthetővé tegyünk?
zolee1452005-06-16 10:57:30 // 453
a Grétsy tanár úr meg csókoltassa magát, Ollah úr még ragzani sem tudik:)))
a szavaid mögül iróniát, és egyetértést érzek:)
valakinek érdeke, hogy ne legyen sok Alfa Mo-n?
Tedi2005-06-16 10:44:18 // 452
Most mééé? :))
Nagggyon jóindulatú szvsz :DDDD
Ollah2005-06-16 10:37:17 // 451
Egyre rosszabb indulatúbb... :/
:DDD
zolee1452005-06-16 10:32:54 // 450
miért? sztem alszanak a PR-osok...
Teddy cartárs már többet tett a 159 eladásokért, mint a FAM:)))
Ollah2005-06-16 10:21:55 // 448
"nem kellene ennyivel a Mo-i bevezetés előtt már a csapból is a 159-nek folyni???"
Rosszindulatú... :/
:DDD
zolee1452005-06-16 09:50:22 // 445
csak egy kérdés, ami inkább a FAM-nak szól: nem kellene ennyivel a Mo-i bevezetés előtt már a csapból is a 159-nek folyni???
a Mutyuki Swift még a fasorban sem volt, de már "nagyon jött"...
:)
TtK2005-06-16 09:23:33 // 444
Jó cikk! De szerintem nem aránytalanul hosszú oldalról a motorház. Nekem tetszik.