Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Ollah2005-06-23 11:21:23 // 578
De kezdődik majd, a "nemmegmontam ne nézz oda, neszójjábe, he?" Mi szükség van erre? Az új óra el van b@szintva, ha teccik, ha nem. Eddig volt jó, amíg senki nem látta, akinek nem volt köze hozzá. És ki lehetett szállni, ha nem teccett. De nem kellett viaskodni. Most majd jöhet az anyázás... :PPP
2005-06-23 11:19:02 // 577
Nekem így távolról nagyon Bosch-nak tűnik az LMM és az alapjáratimotor ....
zolee1452005-06-23 11:15:59 // 576
ha tényleg olyan jó motorokat raknak majd bele akkor az utasok amúgy sem mernek majd oldalra pislogni, hanem becsukott szemmel , izzadtságban úszva kapaszkodnak :DDDD
2005-06-23 11:14:24 // 575
Nekik biztos előre lépés mert ők a Modus-hoz hasonlítják az autót. Általában fogalmuk sincs milyen autórol beszélnek, mint ahogy az RTL autós műsorában sem. :)
Slowfeet2005-06-23 11:12:24 // 574
a vezess.hu szerint előrelépés, hogy nem a cső mélyén ül az óra, és az utas is vethet rá pillantást, vessen, de ha beszól, akkor kiszáll!
zolee1452005-06-23 11:11:05 // 573
ezt negatívumként írták, hogy a vezetőre koncentrálnak a műszerek??? hábazzeg!!! jól néznénk ki ha az utastól kéne megkérdezni, hogy van-e még benya a kocsiban, vagy hogy mennyi a fordulatszám...
Slowfeet2005-06-23 11:09:50 // 572
Volt olyan az autobildben, hogy az írók 5 autó közül szinte minde szempontból egyet hoztak ki legjobbnak (japsi vagy olasz nem tom már), a véágső értékelésben azonban előzött a vókcvágeny, mer jobb az értéktartartás, na ilyenkor van az, hogy az újséágíró meggyőződött az autókról, de az egyik gyártó még megygőzőbb volt :(
2005-06-23 11:09:38 // 571
Hidd el, senki nem fog változtatni a Te kedvedért. Szal megszoksz vagy megszöksz. :))))))
2005-06-23 11:08:12 // 570
Az átlag ember ezek alapján is dönt de legalábbis mérlegel.
zolee1452005-06-23 11:07:41 // 569
ezt értem, nem a Holdon élek, tudom mi a helyzet, csak én mint olvasó át vagyok baxva, mert nem azt tudom meg egy összehasonlító tesztből, hogy melyik a jobb autó, hanem azt hogy ki adott több cuccot az újságírónak... én meg ugye fizetek azért az újságért...
2005-06-23 11:06:34 // 568
Tovább olvastam: "A csomagtér 27 liter nőtt, jelenleg 405 literes, még így sem hatalmas. " Utálom a vezess.hu-t olyan Gyulai Balázsos. :) Ez viszont rendben van: "Magyarországon is érvényes lesz a 3 év vagy 120 000 km garancia, ráadásul ez idő alatt a teljes szervizköltség ingyenes. "
Slowfeet2005-06-23 11:05:17 // 567
Na erről beszélek, apró ajándékok=szar autó! Egy héát dőzsölés a Kanári szigeteken egy off Polo 1,4-gyel=jó autó! Tisztelet a kivételnek.... A vezess.hu-n mi ez a duma, hogy a mászerek a vezetőre koncentrálnak, ki a halált érdekli, hogy mit lát az utas????? Üljön be azt kussoljon. Erre egy jó bemondás: Egy haveromtól egyszer meg kérdeztem, hogy Puntójában mekkora a hely a hátsó ülésen....Válasz: "mit tudom én, nem szoktam hátra ülni"....és milyen igaza volt :)
zolee1452005-06-23 11:04:57 // 566
pohártartó.... kapják be az olyan újságírók, akik a poharakat az autójukban tárolják!!!!!!!!! Minek van akkor a mosogatótálca??? és a konyhaszekrény? akkor a Mutyuki Wagyonőr jobb autó, mert abban 2 pohártartó is van???? pff...
2005-06-23 11:03:45 // 565
Ma már mindenki repizik, így vagy úgy. Látható vagy nem látható módon. Nem élünk szar világot TSak megváltoztak a körülmények ....
2005-06-23 11:02:22 // 564
Na tessék pont most olvastam: "A komfortot 14 pakolórekesz szolgálja még az utastérben a szokásos helyeken, pohártartóból viszont csak egy jutott."
2005-06-23 11:01:24 // 563
Igen én is így gondolom. Kevés a pohártartó, nem 8000 L a csomagtartó, kemény a futómű és még szervizbe is kell menni vele.
zolee1452005-06-23 11:01:11 // 562
"és ha az AR nem repizik eléggé, akkor a piaci bevezetés után a road test kiadások már nem lesznek ennyire lelkesek" Repizik? úgy érted, icipici ajándékok a tollforgatóknak a tesztek alkalmával??? Ettől függ egy autóról kialakított vélemény, nem magán a teszten szerzett benyomások? szar világot élünk...
Slowfeet2005-06-23 11:00:37 // 561
"Nem kell aggódnunk a dízelek miatt sem, ugyanis az Alfa a common-rail dízelek atyja. A 2,4 literes JTD Multijet literteljesítménye 84 lóerő, és 400 newtonméteres nyomatéka is elképesztően sok. Az öthengeres csúcsdízel 8,4 másodperc alatt gyorsul 100-ra, végsebessége 228 km/óra." Hehe 84?
2005-06-23 10:57:26 // 560
Erre gondoltál? Ez jó: :) "Nem kell aggódnunk a dízelek miatt sem, ugyanis az Alfa a common-rail dízelek atyja."
Slowfeet2005-06-23 10:49:39 // 559
Attól tartok ez most van, és ha az AR nem repizik eléggé, akkor a piaci bevezetés után a road test kiadások már nem lesznek ennyire lelkesek.....tök mindegy milyen az autó!
zolee1452005-06-23 10:28:19 // 558
az előítélettel semmi baj nincs, ha az autó rá tud cáfolni. az a gáz, ha úgy ülsz be egy kocsiba, hogy de szar, és tényleg szar is:)
krisz332005-06-23 10:12:13 // 557
ááááááááá faxom ez soha nem fog menni :( nézzétek a www.vezess.hu t rajta van a gép ezeket a képeket még nem láttam rola
krisz332005-06-23 10:10:18 // 556
alfa159alfa 159Hello mindenki ezt most kaptam reggel mármint az emilt :)
2005-06-23 10:02:15 // 555
Pontosan az előitéletek miatt aggódom, nem az újságíróké miatt.
zolee1452005-06-23 09:55:20 // 554
túl sok egymástól független tesztelő mondja hogy jó a kocsi, ennyi ember nem tévedhet, pláne, hogy az újságírók nagy többsége fenntartással fogadja az Alfákat.
2005-06-23 09:38:48 // 553
TSak nehogy nagy pofára esés legyen ebből a magasztalásból.
2005-06-23 09:37:39 // 552
5?
farki2005-06-22 23:46:51 // 551
gy.k.: egy nagyszerű érv, hogy miért ne vegyünk német autót :)) hááát manapság már ténleg csak a gyengébbek akarnak német fostalicskát venni... :-))
Tedi2005-06-22 23:04:28 // 550
Ezt a képet most találtam a Quattroruote.it oldalán. Asszem magáért beszél :)
A kép alatti angol felirat (At least: a great reason not to buy a german) jelentése gy.k.: egy nagyszerű érv, hogy miért ne vegyünk német autót :))
Csöri2005-06-22 14:34:04 // 549
Kb 1 nappal.:)))
TáDé2005-06-22 14:20:10 // 548
Minden szép és minden jó ... de ki tud majd 28.000 eurót (az mire ideér ugye lesz vagy 8 milla) kifizetni ...
Gabriel2005-06-22 13:39:32 // 547
Épp most akartam belinkelni :-) de te gyorsabb voltál :-))
zolee1452005-06-22 12:52:07 // 546
2 hajtott kerék, 3 hajtatlan, amiből az egyik még fel sem volt szerelve! :DDD
vipex2005-06-22 11:53:02 // 545
Miért eddig hány kereke volt a 147-nek? :-PPPPP
zolee1452005-06-22 11:41:03 // 544

na ez sem csúnya!
2005-06-22 11:01:42 // 543
ITALIASPEED.COM-on vannak képek a 159SW-ről és a négykerekes 147-ről. :)
2005-06-21 10:47:18 // 542
De jók ezek a képek !!!! :))) Mega gratula hozzájuk.
Tom122005-06-21 10:41:44 // 541
Nem is hosszú az eleje! - most, hogy több fénykép van róla. Szerintem pont jó. Oldalról egy kicsit tényleg mitsu - galant-os, de csak egy kicsit...:) Nekem vagy a piros, vagy valami sötét színben igazán "vad", de ezt írták a cikkben is:)
Csöri2005-06-21 10:33:33 // 540
vipex2005-06-20 21:33:28 // 539
Úgy látom elkerülte a figyelmeteket a 370-es hozzászolásom utolsó képe ott látható gyártásban a 159SW, egyébként most szeptemberben mutatkozik be hivatalosan a Frankfurti autószalonon és 2006 márciusban kezdik értékesíteni A 157/158 a 156 utód elnevezési lehetőségek voltak de a végleges lett a 159. A Visconti egy tanulmány bár sokan a 166 utódjának formáját sejtik benne ez azért is valószínű mert a Premium platform 2900mm vátozatára épül és a Progetto 941 (166 utód) megrajzolásával szintén a ItalDesign stúdiót bízták meg.
156sw2005-06-20 20:05:24 // 538
159 sportwagont akarooookkkkkkkkk:-))))) Majd))) 2 év múlva))) De marhára kiváncsi vagyok, hogy myilen leszz????
Tedi2005-06-20 18:25:40 // 537
És ezekről még én is írtam anno :))) Egyébként ha megnézitek az első képen annak az Alfának az első lámpáit, kísértetiesen hasonlítanak a most megjelent Subaru Impreza lámpáira, azt Zapatinas tervezte, aki a 145/146-osokat.
Tommaso 1592005-06-20 17:47:59 // 536
Köszi,de én nem erre gondoltam!De ez is szép:)))Mikor várható itthon??
Slowfeet2005-06-20 12:05:46 // 535
ja én is láttam ezt a képet anno, de azóta már kicsit felülírta a sors, nem nagyon látom benne a 159-est, mint donort, ez inkább vmi szerkezeti tesztautó lehet, nagyon hajaz a 156 sw-re, meg aztán maj megláttyuk :)
Tom122005-06-20 12:03:31 // 534
Azt írták róla, hogy 157 SW...:-I/?/ /a harmadikról/
Slowfeet2005-06-20 12:00:36 // 533
Az első kettő lehetne a 148 izé 149 (146 mintára) :), bár a lámpa igencsak lexus gs gyanús virtual tuning a harmadik meg 156 SW facelift-nek tűnik inkább
perdix1552005-06-19 18:35:29 // 532
Pontosan, mint vmi ócTSó hamisítvány...)))
Tom122005-06-19 18:17:26 // 531
Kicsit "másnaposan" állnak a lámpái, mint valami távol-keleti "izének"...:))))
perdix1552005-06-19 18:06:02 // 530
Elég halványan is néznek ki.)))))
Tom122005-06-19 17:45:43 // 529
? ? ?
Állítólag ez mind 157-es...
Szerintem az első kettő már nem aktuális, mert kb. ebből lett a 159-es.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak