Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Attie2007-06-29 17:42:11 // 3201
Hát remélem is, mert ez olyan, mintha satuba fogták volna :-O
mesa2007-06-29 16:17:44 // 3200
Ez egy VT, az oldala egy GT, az első lámpái 8C, az A-oszlop Brera, az orra meg Corsa.

Én ilyen csúnya VT-t ki sem adtam volna a kezeim közül.

Nem kell parázni, sosem lesz ilyen (magas) csúnya AR ! :)
Tibe2007-06-29 14:38:51 // 3199
Remélem összekapják magukat az Alfa Romeo Style Centerben :)
Benőke2007-06-29 14:35:46 // 3198
Nem így fog kinézni, ez egy Alfa háromszöggel felszerelt Fiat Grande Puntó (szerintem :) )
Tibe2007-06-29 14:34:14 // 3197
Nem tetszik :( Pedig fentem a fogam a Juniorra :)
Benőke2007-06-29 14:32:18 // 3196
Ez pedig egy orba vágott puntó :)
Benőke2007-06-29 14:31:48 // 3195
Reméllem az a 95 lovas az dizel lesz :)
Nehogy már az 1.4TS csak 95 lovas legyen ha most 103 :)
Satti2007-06-29 14:25:49 // 3193
Izgalmas részletek az Alfa új modelljeiről! Klikk!
Rumi2007-06-29 13:47:01 // 3192
érdekes az utolsó dia, kelet Euban visszaeséssel számolnak ami az eladásokat illeti (részarányosan természetesen).
illetve megdöbbentő Japan részaránya, meg hogy jelenleg az alfák majd fele olaszba fogy
Zool2007-06-29 12:34:53 // 3191
Nekem az jött le, hogy egyetlen modell lesz, kb a 156 SW méterében (a középkat meghízásával szerintem kb az A3 Sportback meredt ebben a kategóriában). Az IS serint egyetlen változat, lépcsős nem lesz (pedig az S40en kívül nem sok ilyen van a piacon annak ellenére, hogy szerintem lenne rá kereslet). Talán bevárják a 149 fogadtatását, azták majd kihznak egy lépcsőshátút. Őszintén szólva picit szimpatizálok is az elépzeléssel, a kereslettel nem összehangolt expanzió egy ilyen kis céget könnyem megdönthet, nem baj ha odafigyelnek.
Benőke2007-06-29 11:35:10 // 3190
Akkor viszont azt nem értem, hogy lesz 149 Szedán is? :D És az SW? :)
Attie2007-06-29 11:11:54 // 3189
Így már érthetőbb az árazás.
Zool2007-06-29 10:53:32 // 3188
A cikk szerint a Junior lesz a 147 utóda, a 149 inkább a 156ot fogja pótolni (szeritem sem igazán pótolja mindenben a 156ost , a 159 mindenben több és jobb, mint a 156, de egyúttal picit túl nagy is lett...). Szerintem jól csinálják így...
Zool2007-06-29 10:49:14 // 3187
http://www.italiaspeed.com/ vezércikk, picit több magyarázattal...
Zool2007-06-29 10:47:55 // 3186
Vazze!

A couresportivo beeleőzte az italiaspeed.com-ot. Nem emmi....
mesa2007-06-29 08:46:28 // 3185
Ez a hátsó szárny egy sima Lester szárny amit a 156-ra lehet kapni.
100% hogy nem így fog kinézni a 159 GTA, csak ugye a poént azért mégsem akarják előre lelöni :)

Úgy gondolom, hogy a Brera GTA alapja lesz a 159-esnek is. Vagy a 156 GTm megoldásai.

De azért egy V8-as moci kellene bele, vagy 500 Kg minusz ...
Attie2007-06-28 19:29:34 // 3184
Úgy legyen :)
Zsifi_GTV2007-06-28 19:15:24 // 3183
Szerintem is alacsonyabb árral fog indulni a 149, már a 159 miatt is.
Benőke2007-06-28 19:13:22 // 3182
A Kamal odébb van még. Biztos változni fog még a koncepció. Az ár is magsabb lesz némileg szerintem.
Gondolom nem egyből a legnagyobb Terepjáróknak akarnak konkurenciát, hanem a kisebb szabadidőautóknak.

A 149 induló árán csodálkozok, de szerintem megy az lejebb is, kisebb motorokkal.
Gondolom ez valami 1.9 Tádé vagy 2 -e benzinesel mérhető. Ami most is 6,5 körül van.
(igaz ebben benne van a regadó is) Ráadásul ezek sacc per köbö árak...

A Juniort meglátjuk :)
Elképzelhető hogy lesz benne 1,3 JTDm
De ott lesznek a Túrós motrok :) 1,8 T 230 lóval :)

Szorgalmasan gyüjtök :)
Aztán nehogy egy Használt GT -t vegyek :D
Zsifi_GTV2007-06-28 19:10:03 // 3181
Sziasztok! Az árképzés tekintetében egyetértek, de kiváncsian várom, h a tényleges árak milyenek lesznek.
Attie2007-06-28 19:09:36 // 3180
Uhhh.. pláne :(
Bár gondolom ebben az árban is már van valmi regadó féle, csak nem annyi mint itt.
Benőke2007-06-28 19:07:41 // 3179
+ Regadó :(
Attie2007-06-28 19:06:29 // 3178
Hát ezaz, ha a 147 meg a Kamal egy árban indul, akkor ki fog 147-et venni? Vagy a Kamal ilyen kicsi lesz?
Mondjuk nekem az is meglepi, hogy 3 ajtós lesz a Kamal :-O Még egy ok, hogy ne kelljen.

Azért kíváncsi leszek a Junior minőségére / minőségi anyagaira, hogy 4 millától akarják indítani. 95 LE.... jézus... 1.3 MultiJet?
Halesz2007-06-28 18:58:09 // 3177
Szerintem azt el kell fogadnunk, hogy az Alfa amióta javult a minősége, árban is feljebb pozícionálta magát kicsit.

Szeintem Kamal 7 milla nem sok, a 147-es viszont igen..
Attie2007-06-28 18:48:40 // 3176
Hááát a Junior 4 millától indul 95 LE-vel.
A 147 utódja 7 millától lesz. EÍz elég húzós :(
A Kamal is 7 millától indul.
Zool2007-06-28 17:44:56 // 3175
úgy legyen!
vipex2007-06-28 16:45:03 // 3174
Ebben minden benne van a tervekrol a legjobb befekteto szeretne invesztalni a legjobb autogyartoba :-)))
TarP2007-06-28 15:59:57 // 3173
Igen, a fejlődés még csak most lendül meg, hogy jött sok bevétel a Punto-ból, meg a Bravoból.

1.4T jó motor lesz, de nem luxusautóba, hanem 149-be, Bravoba, GPuntoba...
Zool2007-06-28 15:47:36 // 3172
Szerintem ha arányosan megemelik a 2.4JTD-t ikerutrbósra az már jó. Nem éri meg ennyi mocut gyártani. A bömö is sorra várgja le a motorpalettáját. Már rég megszűnt az 1.8d és a 2.5d és 2.5i egyaránt. A 3.0d-t és a 3.0i-t butítják le, demár nem 2.5ös mocival fut pl az új 325d. Őszíintén szólva sokat várnék a Bravo-val bevezetett bentines turbómotorok alfásításától is.
TarP2007-06-28 15:42:02 // 3171
Ez igaz, mind ilyen. (BMW, AUDI, MERCEDES, JAG...VOLVO...)

Ezek között pedig a 159GTA, ha jól lövik be az árát, komoly gép lesz.

Bár én még szeretnék látni benne egy 3.0V6MJET-et is:)
Zool2007-06-28 15:38:52 // 3170
Ezzel egyet értek, a gyrá elsődleges célja a pénzkeresés, és rossz üzletpolitika a vevők kiirtása egy halálos törésbiztonságú autóval. A 159 nehéz, és nagyon szigetelt, de a régi alfákhoz hasonló érzékeny kormány van benne, és a futómű és partner a sportos vezetéshez. Lassan nem fogsz olan autót találn, amiről írsz, mivel szerintem az összes prémiumközép ilyen leszigetelt autó lett...
TarP2007-06-28 15:18:58 // 3169
Sajna egy 150-185 lovas 1600kg körüli autót luxusosnak lehet nevezni, de sportosnek nem.
Ha most pl 320 lóerős lesz az 1700kg körüli GTA, az már baromi erős, de mint ahogy az Audi A5 V8-at 350lóval is luxusautóként emlegetik, a GTA is inkább az lesz.
A jó menettulajdonságok rendben vannak, de a nagy tömeg miatt nem olyan közvetlen az autó viselkedése, mint egy kemény sportgépé.

Ez részben öröm, részben sajnos. Attól függ, mit keres az ember egy ilyen autóban.
Zool2007-06-28 15:13:30 // 3168
Kiváncsi vagyok hány GTA fogy majd, remélem bevlik az Alfa számítása...
Zool2007-06-28 15:12:53 // 3167
Na azért áljunk meg egy szóra. Mitől nem alfák vagy sportosak a JTD-k vagy a JTSek? A 150LE 159 mindent tud amit egy sportos limuzinnak tudnia kell (az új ikerturbósról meg a 2.4ről nem is beszélve), szerintem a benzinesek literteljesítménye sem oyan rossz, bár én még benzinest nem vezettem (itt egyszerűen nincs raktáron normális benya, csak dízel, de amúgyis az utóbbi érdekelt). Nekem úgy tűnik, hogy Kb annyival erősebbek az új JTS mocik, mint amennyvel nehezebb a 159 a 156nál. Mondjuk szívesen vennék egy picik kisebb lépcsőshátút, értelemszerűen könynebb kasznival is, de szvsz nem olyan gáz a dolog, aki ilyet keres valóban jó autót talál az Alfa kereskedőknél eég versenyképes áron...
count M2007-06-28 13:19:12 // 3166
Majd talán a 159GTA igazi sportos szívet kap... :)

Sajnos a hátsó szárny undorító, és nekem hiányzik a fekete maszk. Remélem a véglegesre rákerül.
kiss1562007-06-27 21:13:57 // 3165
Sziasztok!A 159-nél nehezen lehetne szebb autót alkotni, de ugyan így éreztem a 156 megjelenésekor is.Minden vágyam, hogy egy ilyen gyönyör kormánya mögött űlhessek, aki azt mondja, hogy ez az autó nem szép, hazudik, szerintem még a "nagy" németpárti autósok sem merik az '59-re azt mondani, hogy nem szép!!!!
Ami egy kicsit "ront" rajta (ha jól értesültem), hogy nem teljesen ízig-vérig cuore sportivo dobog a motorházteteje alatt, de hát a világ kegyetlen, a sok népautó, kezdi megemészteni még a tökéletes autókat is, de azért remélem nem hódolnak be az alfa gyártók teljelesen, és a 159 formálya, kisügárzása nem azt sugallja, hogy így tennének, hiszen ami szép az csak alfa romeo lehet:)
HátvédRomeo2007-06-21 15:43:55 // 3163
Azé ne sértődj meg Cartárs!!!

Utcai kasztnis bajnokságok neveit nem szoktam nagyon észben tartani. Alfa versenyez, szurkolók, győz, happy vagyok ennyi. :)))
mesa2007-06-21 15:40:25 // 3162
Én nem beszélek veled egyről, mert te konkrétan hülyeségeket beszélsz.
HátvédRomeo2007-06-21 15:37:24 // 3161
Hát nem ma volt '94, van hogy kapufát lövök.

De egyről beszélünk ám, hidd el, csak kopott az emlék :-)
mesa2007-06-21 15:31:55 // 3160
Erre is vonatkozik a következő hsz-em ! :P :))
mesa2007-06-21 15:31:06 // 3159
Semmilyen Q4 nem volt az.

HátvédRomeo, ne haragudj, de annyi butaságot beszélsz !
Ha valmiben nem vagy biztos, ott az internet, előbb nézz utána!
HátvédRomeo2007-06-21 15:30:36 // 3158
155-öt DTM-re gondoltam 1993, 94. 156-ot pedig 2002?? Ja az valami LG Raceing volt vagy mi a csöcs. :-)
mesa2007-06-21 15:27:57 // 3157
WTCC-ben soha nem volt bajnok sem a 155, sem a 156.
HátvédRomeo2007-06-21 00:34:41 // 3156
Hát ja. Zseton, zseton, ocsó, ocsó.
Mikor meghallottam az Alfát Csájnában pletykálni, mint gyártás.
Azt mondtam, ha újat veszek megnézem, made in honnét
BeeGee2007-06-21 00:07:05 // 3155
Azoknak a gyártoknak, tunereknek, akik ilyeneken dilemáznak nem feltétlenül ezek a "csírák" a célpiac :)
HátvédRomeo2007-06-21 00:02:05 // 3154
Mind két állítás igaz. lehet hátsó kerekessel pörögni csíra gyerekeknek. Látom nap mint nap. Kilinccsel fordulnak utánna meg tele a gatya :-)
Tommi2007-06-20 23:57:57 // 3153
Meg a másik dolog, hogy az elsőkerekes autót sokkal könnyebb vezetni egy átlag plankton sofőrnek, mint mondjuk egy háccsókerekest :)
BeeGee2007-06-20 23:57:05 // 3152
Nem tradíció ez, hanem költségkimélés :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak